Ik wil eventueel ook wel meedoen, maar even voor de duidelijkheid, stel ik doe mee met 1 shirt a 40 dollar, wat kost dat me in euro's ongeveer met alle kosten erbij die we dan delen met de groep?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:23 schreef ThomazZ87 het volgende:
die verzendkosten betaal je zoiezo wel, goedkoper is goedkoper
maar ik wil duidelijk wel mee doen aan de IA
als je uitgaat van $15 verzendkosten per persoon dan kost dat t-shirt:quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:12 schreef bear87 het volgende:
[..]
Ik wil eventueel ook wel meedoen, maar even voor de duidelijkheid, stel ik doe mee met 1 shirt a 40 dollar, wat kost dat me in euro's ongeveer met alle kosten erbij die we dan delen met de groep?
Ja.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:06 schreef ScofieldBurrows het volgende:
aangezien Abercrombie nu naar Nederland shipt, wordt ook Hollister naar Nederland geshipt?????
175 ongeveer. Slank postuur. Polo's (S) van A&F passen perfect. Had er twee jaar geleden ook een vest gekocht dat prima past.quote:Op zondag 23 september 2007 23:12 schreef Ace1 het volgende:
Hoe groot ben je enzo
kan je de lengte oksel-oksel vam de trui even opmeten ajb?quote:Op zondag 23 september 2007 23:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
175 ongeveer. Slank postuur. Polo's (S) van A&F passen perfect. Had er twee jaar geleden ook een vest gekocht dat prima past.
Ik ben 1,85, en ook slank, zal ik hem passen?quote:Op zondag 23 september 2007 23:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
175 ongeveer. Slank postuur. Polo's (S) van A&F passen perfect. Had er twee jaar geleden ook een vest gekocht dat prima past.
[TK] Abercrombie & Fitch Bassett Creek Hoodie, Rood, Smallquote:Op zondag 23 september 2007 23:35 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ik ben 1,85, en ook slank, zal ik hem passen?
Ja maar ik weet niet of ik hem pas zoquote:Op zondag 23 september 2007 23:37 schreef Blaxje het volgende:
[..]
[TK] Abercrombie & Fitch Bassett Creek Hoodie, Rood, Small![]()
Van mij mag je langskomen om 'm te passen.quote:Op zondag 23 september 2007 23:39 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet of ik hem pas zo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |