lampenlul? ik?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:45 schreef ijsmeis het volgende:
En verdomme. Het is IJsmeis of ijsmeis. Lampenlul.
Mijn kut is suf door al dat wippen jaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:47 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
lampenlul? ik?
dan ben jij een sufkut. Ijsmeis.
een operatie biedt uitkomst.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn kut is suf door al dat wippen ja. Wipkip.
ja, als je door je ADHD niet kan stilzittenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Lamlul, denk?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:45 schreef ijsmeis het volgende:
Breezertjequote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Meer graagquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:35 schreef ijsmeis het volgende:
Ik doe alvast de groeten aan mijn poes.
Nederlanders met hun ij...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:45 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kan volledig begrijpen waarom het katje zo'n tevreden uitstraling heeft.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:37 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Meer graag![]()
Doe dit anders met je poes:
[afbeelding]
Ja, heb dat ook een keer gepost maar kreeg toen een warningquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:20 schreef 907 het volgende:
IJsmeis tieten zijn zo passe .... hebben we geen andere heeft-tieten-laten-zien user?![]()
Ik wil de mijne wel laten zien (bierrrr.... véél bierrrr...), maar ik denk dat het topic te klein zou zijn om allequote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:20 schreef 907 het volgende:
IJsmeis tieten zijn zo passe .... hebben we geen andere heeft-tieten-laten-zien user?![]()
Kitelessquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:20 schreef 907 het volgende:
yvonnequote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:26 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ja, heb dat ook een keer gepost maar kreeg toen een warning
Mag ook niet zeggen wie
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, mijn poes zal vast wel nat zijn nu.
Ik heb mijn poes thuis gelaten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:18 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Haal hem nu maar snel naar binnen dan, dat arme beest.
Alles met poesjes in TT is een goed topic.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Goed topic trouwens
ja, want poesjes zijn liefquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:25 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Alles met poesjes in TT is een goed topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |