quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:48 schreef jhvhprotocol het volgende:
^ ^ wat is dat voor spel-volgens mij stel ik nu een hele domme vraag en lijk ik nu erg dom, maarja-
Het is gewoon een "insert willekeurige co-op shooter" met wat humorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:50 schreef G.Fawkes het volgende:
Heeft veel weg van GoW maar dan in eht wacht lichtere setting
Morgen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:58 schreef G.Fawkes het volgende:
Wanneer moet het spel komen?
Een 7 hoekige ton die door de vloer heen gaatquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alleen maar door die ton op het laatste plaatje![]()
.
Dan pas?quote:
Wel kort ja, in 1 week uitgespeeld (en zoveel xbox ik niet per dag).quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dan pas?![]()
Naja dan moet ik nog maar een keer the darkness gaan kopen. Het zou een heel kort spel zijn, klopt dat.
Is je remote er alquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dan pas?![]()
Naja dan moet ik nog maar een keer the darkness gaan kopen. Het zou een heel kort spel zijn, klopt dat.
Tja, als je hem aan een stuk door uitspeelt lijkt ie inderdaad kort. Ik heb hem binnen anderhalve week pas uitgespeeld.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dan pas?![]()
Links boven op dat balkon ookquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:01 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]
Enge meneer. Of mevrouw.
Geen idee, ik ben niet thuis. Zou hij er moeten zijn?quote:
En de vrouw die bovenop 'm ligt mist een stukkie arm.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:22 schreef Dutch_Nelson het volgende:
In de start post de eerste foto,
waar heeft die gozer ze linkerduim in gestoken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |