quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:07 schreef RickoKun het volgende:
die gay en mutya buena Ik word er nu wel een beetje ranzig van in mijn anusje!
Diegenen met WINAMP:quote:
Altijd hetzelfde, met zo'n harmonikaatje over:quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:25 schreef Urquhart het volgende:
Gezellige Duitse bierfeest-kraker draaien ze nu.
Iedere radio zender is kut. Jammer dat Caz weg is uit de lucht, die zond tenminste nog met enige variatie uit.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:37 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ontzettende kut zender dat Q-music. Ze draaien overigens ook ieder uur Coldplay met Clocks, maar dan de latino versie daarvan
* Maartel zoekt gelijk Q-music opquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:07 schreef RickoKun het volgende:
ELKE 4 dagen 7x naar UMBRELLA, die gay van een MIKA ofzo, en mutya buena luisteren!
Idd, Foute Uur is leuk...voor de rest is Q-music maar een matige zender.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:09 schreef blankensteyn het volgende:
Het foute uur is altijd een tof begin van de dag.
Er is vast een markt voor een zender met alleen maar foute muziek de hele dag door.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, Foute Uur is leuk...voor de rest is Q-music maar een matige zender.
Lijkt mij ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:10 schreef blankensteyn het volgende:
[..]
Er is vast een markt voor een zender met alleen maar foute muziek de hele dag door.
Mwah, is ook al een tijdje teveel van hetzelfde...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:10 schreef Dos37 het volgende:
3FM roeleert
Ja, Rihanna - Umbuhrella "Now it's raining more than ever" zal me inderdaad jaren later nog aan zomer 2007 laten denkenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:22 schreef Maartel het volgende:
Ik vind 2 keer hetzelfde nummer in de week wel kunnen.. vind het zelfs wel leuk om een paar fijne 'hits van het moment' met enige regelmaat te horen.. ook omdat dat jaren later zo'n leuk effect heeft dat je bij het horen van zo'n nummer dan gelijk weer helemaal in zomer 2007 zit
Zo ook:quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, Rihanna - Umbuhrella "Now it's raining more than ever" zal me inderdaad jaren later nog aan zomer 2007 laten denken
Het ergste stukje zit ergens in het begin, waar ze zing "maybe in magaziiihiiins" tenenkrommend hoe ze "magazines" zingt, maar verder vind ik het eigenlijk wel een leuk nummerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:51 schreef Steeven het volgende:
En wat heeft die Rihanna eigenlijk een verkankerde stem zeg, ze hakkelt heen en weer met hoge en lage tonen met dat kutnummer van dr.
Ik win! Hier namelijk jazz FMquote:
dat blablablaHAHAHAquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:10 schreef punkjunk het volgende:
van 6 tot 10 alleen maar blablablaHAHAHAH
Idd het is net of iemand wat in haar kont douwt op het moment dat ze dat woord wil 'zingen'.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het ergste stukje zit ergens in het begin, waar ze zing "maybe in magaziiihiiins" tenenkrommend hoe ze "magazines" zingt, maar verder vind ik het eigenlijk wel een leuk nummer![]()
Precies, daarom is het zo jammer dat ze die uit de lucht gehaald hebben en verruild hebben voor een bagger zender met zogenaamde "Classic Rock" die de oude hits 10 keer op een dag herhalen en ook nummers van Keane en zo draaien. Dat is toch geen "Classic Rock"quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:33 schreef Schijtgeit het volgende:
Caz is ook wel goed. Pas om de 40 min. reclame, kunnen die andere zenders nog wat van leren.
Ik wou dat ik daarmee in een kippeslachterij mocht werkenquote:
Die kut radio gaat door de hele fokking fabriek heen, met meer dan 150 werknemers per dag, dan kan ik moeilijk effe die radio omtunenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:38 schreef BobbyB het volgende:
Als je alleen muziek wil horen zet je maar een CD op, of SkyRadio. Ik kan me wel vermaken met die DJ's af en toe en als ik er geen zin meer in heb zet ik een andere zender op of een CD.
Sorry, ik reageerde op Grumpey, de post boven mij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die kut radio gaat door de hele fokking fabriek heen, met meer dan 150 werknemers per dag, dan kan ik moeilijk effe die radio omtunen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |