Inderdaad, zonder het orginele topic gelezen te hebben blijkt dit toch wel een kuttopic inderdaad.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:38 schreef HostiMeister het volgende:
pff... slehte lemming
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:49 schreef RickoKun het volgende:
http://www.youtube.com/results?search_query=stephen+universe
voor als je je verveelt
Originele topic?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:48 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad, zonder het orginele topic gelezen te hebben blijkt dit toch wel een kuttopic inderdaad.
Die kwam uit een grasspriet duidelijk dat je het geloof nog neit helemaal door hebtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:58 schreef Devlinsect het volgende:
Adam en Eva kregen twee zoons:
Kaïn en Abel.
Bij een altaar kregen ze ruzie. De één sloeg de ander dood uit jaloezie. Waar ging het om? Om een vrouw.
Nu de vraag: waar komt deze vrouw vandaan?
Jaja, de wonderen zijn de bijbel nog niet uit....
was het maar doodquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:07 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Die kwam uit een grasspriet duidelijk dat je het geloof nog neit helemaal dood hebt
klopt, vrouwen zijn altijd al een rib uit ons lijf geweestquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:34 schreef Keiichi het volgende:
Hij: De bijbel zegt: God heeft Eva gemaakt door een rib uit Adem te halen, dat is toch belachelijk??
Duidelijk dat jij het ook niet weet (of kwam die vrouw ook uit een ribquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:07 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Die kwam uit een grasspriet duidelijk dat je het geloof nog neit helemaal door hebt
Rib, grassprietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:14 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Duidelijk dat jij het ook niet weet (of kwam die vrouw ook uit een rib). Dat staat nergens beschreven.
![]()
Maken wij vrouwen dan? Zouden wij op hem moeten lijken?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:16 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Rib, grasspriethet is in iedergeval zeker dat god vrouwen anders maakt dat wij doen en dat terwijl wij nog op hem zouden moeten lijken
![]()
Ja, wanneer je je piemel in een vrouw stopt en dan gaat plassen heb je kans dat er nog een vrouw uitkomtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:25 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Maken wij vrouwen dan? Zouden wij op hem moeten lijken?![]()
Was dit naar mij bedoeld? Zo ja, ik heb volgens mij duidelijk aangegeven nergens in te geloven. Wat maakt het eigenlijk ook uit? Het is een principiële kwestie. Er zijn zeker nog punten waarop de evolutie theorie fouten heeft (gehad). Maar let wel op dat de evolutie theorie een wetenschappelijke verklaring is die gewijzigd kan worden en daardoor een stuk liberaler is dan bv. het geloven in God.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:25 schreef VaLkyRie het volgende:
Als jeje eens wat verder zou verdiepen in de huidige evolutietheorie dan zal je merken dat er genoeg 'feiten' voor waarheid worden aangenomen die helemaal niet zo waar zijn.
Geloven in evolutie is ook geloven. Lees de kritieken op de evolutietheorie maar eens, en zeg dan nog eens dat het gestoeld is op vaststaande feiten.
/OT
Zo iemand die komt interessant doen bij de deur is geen haar beter dan een opdringerige christen, moslim of jehova getuige. Geloof wat je wil maar val er anderen niet mee lastig, en ga anderen al helemaal niet bagatelliseren, dan ben je pas echt een kortzichtige meeloper
Simpelquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:33 schreef JJK het volgende:
Hoe kan je god nou eigenlijk belachelijk maken als die niet bestaat?![]()
Niet alle mensen zijn gods zonenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:58 schreef Devlinsect het volgende:
Adam en Eva kregen twee zoons:
Kaïn en Abel.
Bij een altaar kregen ze ruzie. De één sloeg de ander dood uit jaloezie. Waar ging het om? Om een vrouw.
Nu de vraag: waar komt deze vrouw vandaan?
Jaja, de wonderen zijn de bijbel nog niet uit....
Hoe kan je daarvanuit gaan? Heb jij het grote tegenbewijs om dit te concluderen? Laat mensen geloven wat ze willen en trek ze daar niet in twijfel. Empathie!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:33 schreef JJK het volgende:
Hoe kan je god nou eigenlijk belachelijk maken als die niet bestaat?![]()
Ga een boomknuffelenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:37 schreef RebornVampie het volgende:
[..]
Hoe kan je daarvanuit gaan? Heb jij het grote tegenbewijs om dit te concluderen? Laat mensen geloven wat ze willen en trek ze daar niet in twijfel. Empathie!
Echt goed thuis in de stof ben je dus niet voor een gelovigequote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:34 schreef Keiichi het volgende:
Gisteren kwam 1 of andere ongelovige langs: Die wat wou vertellen over de 'evolutie'
Ik: Sorry, ik ben Evangelisch, geen intresse
Hij: Haha, dus je gelooft in god?
Ik: Ja, dat is bewezen
Hij: De bijbel zegt: God heeft Eva gemaakt door een rib uit Adem Adam te halen, dat is toch belachelijk??
Ik: Dat argument tegen god, kan ik ook gebruiken als argument tegen evolutie: Waar kwam de oersoep ineens vandaan?
Hij: De wetenschap zegt: een dwaas zegt in zijn hart: "Evolutie bestaat niet"
Toen maar de deur dichtgegooid want met een wetenschapper is niet normaal mee te discussïeren.
Tis een FEIT!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:37 schreef RebornVampie het volgende:
[..]
Hoe kan je daarvanuit gaan? Heb jij het grote tegenbewijs om dit te concluderen? Laat mensen geloven wat ze willen en trek ze daar niet in twijfel. Empathie!
Niet per se naar jou bedoelt nee, maar ik lees hier teveel mensen die dan verkondigen dat de evolutietheorie wetenschappelijk verklaard is, wat dus niet zo is.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:33 schreef RebornVampie het volgende:
[..]
Was dit naar mij bedoeld? Zo ja, ik heb volgens mij duidelijk aangegeven nergens in te geloven. Wat maakt het eigenlijk ook uit? Het is een principiële kwestie. Er zijn zeker nog punten waarop de evolutie theorie fouten heeft (gehad). Maar let wel op dat de evolutie theorie een wetenschappelijke verklaring is die gewijzigd kan worden en daardoor een stuk liberaler is dan bv. het geloven in god.
Ik wil hier trouwens niet mensen een wil opleggen dat iedereen het zelfde als mij zou moeten doen. Het enige wat ik graag zou willen is dat mensen wat begripvoller en open minder waren zodat er veel minder gezeik zou zijn omtrend onderwerpen zoals dit.
Overtuigen is slecht, inleiden is ok. Dat is wat veel mensen niet doen, ze leggen de keuze niet bij mensen. Ze maken die alvast voor die mensen.
p.s. ik vind het vervelender een discussie of conversatie aan te gaan over geloof/evolutie theorie etc. met een gelovige (vanwege de dogmatisering) dan met een niet gelovige.
Adam en Eva waren de eerste volgens het scheppingverhaal. Daarna Kain en Abel met het jaloezie verhaal.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:37 schreef Aasgier het volgende:
[..]
Niet alle mensen zijn gods zonen![]()
OFF T: Oude naam, kon het niet wijzigen. =)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:54 schreef RickoKun het volgende:
oh noes, een vampier!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |