abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 17:36:04 #51
25342 krn176
moeilijke denkwijze
pi_52078896
Ik zou in dit geval sowieso de cilinder van je slot vervangen, kost je 10 euro op de markt zo'n cilinder met 3 sleutels en die kan je ook meenemen.
Heb ik ook gedaan toen ik problemen kreeg met de huisbaas.

Dan kan hij sowieso je kamer niet meer in en zomaar bij je spullen.
Als hij je kamer wilt betreden dient hij dit minmimaal 24 uur van te voren te overleggen.

Aan de huurcommissie heb je in dit geval niets. Die gaan over hoogte huurprijs, servicekosten, huuverlaging etc.

Contract ontbinding gaat via de kantonrechter
en wanneer hij de kamer binnendringt doe je aangifte van huisvredebreuk(inbraak).

Ook leuk, je kunt gewoon je eigen kamer filmen, daarmee schendt je niemands privacy. De kamer laten opnemen als er niemand aanwezig is en je hebt perfect bewijs van binnendringing van je kamer.
keep up the good work!
pi_52136599
Nog updates?
pi_52138155
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:37 schreef Mauro het volgende:

[..]

Of je nu een contract hebt voor bepaalde tijd of voor onbepaalde tijd maakt echt geen reet uit. De rechten van de huurder zijn gelijk, al vanaf dag 1 van de overeenkomst.
Zelfs met een contract voor bepaalde tijd, aan het einde van het contract is het voor de verhuurder haast onmogelijk om een onwillige huurder eruit te krijgen.
Waarom zijn er dan contracten voor bepaalde tijd? De periode eindigt toch van rechtswege?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Milf maandag 6 augustus 2007 @ 13:28:31 #54
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_52138553
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:14 schreef kikoooooo het volgende:
Nog updates?
Ik hoorde van een collega dat die huurbaas echt geen frisse vent is. Dus heb ze geadviseerd om alsnog aangifte te doen ( of een melding te doen ) van de bedreigingen die hij heeft geuit aan mijn schoonzusje.

En vooralsnog is het rustig .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_52144353
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:14 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Waarom zijn er dan contracten voor bepaalde tijd? De periode eindigt toch van rechtswege?
lees de rest van de huurtopics maar is door.... de huurder is in mijn opzicht "te" beschermd...
pi_52149302
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:28 schreef nikky het volgende:
Ik hoorde van een collega dat die huurbaas echt geen frisse vent is.

Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')