Hoer! Kwil goftedomme me broek terugquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:50 schreef Ryoga het volgende:
hij ligt hier
Hoe moet ik anders indruk maken op die bitches? Zonder mijn g-star ben ik nergens, jeweetoh!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:52 schreef Renesite het volgende:
Ken je je hendig sjieke g-star broek niet vinden jeweet?
Nie zo sjiek men!
maar hij zit zo lekker zonder boxershortsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:52 schreef Terecht het volgende:
[..]
Hoer! Kwil goftedomme me broek terug![]()
oh ja!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:08 schreef Ryoga het volgende:
[..]
maar hij zit zo lekker zonder boxershorts
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders indruk maken op die bitches? Zonder mijn g-star ben ik nergens, jeweetoh!
uhh, nee!
Ja klopt, maar nu ik dit lees............................quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:11 schreef Terecht het volgende:
[..]
![]()
Bij jou heeft het uitstekend gewerkt
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:08 schreef Ryoga het volgende:
[..]
maar hij zit zo lekker zonder boxershorts
Heb ik dan geeneens een breezah aan de haak geslagen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja klopt, maar nu ik dit lees............................![]()
Heb net in de spiegel gekeken, ik had een bloedlipquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:20 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Ben je met het verkeerde been uit bed gestapt ?
![]()
Je ziet er niet best uit op die foto .
Beetje te veel gezopenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:22 schreef Terecht het volgende:
[..]
Heb net in de spiegel gekeken, ik had een bloedlip, ik wil goftedomme weten wat ik gister heb gedaan!
Dank voor deze vriendelijke woordenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:24 schreef Kreator het volgende:
Je bent wel echt heel stoer. Ik wou dat ik zo tof kon zijn.
groetjes,
Krea.
held!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:32 schreef L.Denninger het volgende:
De laatste keer dat mij dat gebeurde hing ie netjes opgevouwen over een fiets 3 straten verderop
Nou ja, midden in de nacht dronken terug fietsen bij iemand anders vandaan terwijl het keihard regent,quote:
Misschien heb je je broek in de darkroom laten liggen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:46 schreef Terecht het volgende:
Soms heb je dat he, van die dagen dat je net iets teveel zuipt en daardoor je broek op de vreemdste plekken uittrekt. Nu heb ik net zo'n avond achter de rug en ik heb geen neukend idee van waar ik mijn broek heb uitgetrokken, laat staan dat ik ook maar iets weet van de avond ervoor. Daarom doe ik een beroep op jullie FOK!ers om suggesties te doen van waar mijn broek zou kunnen liggen!
Ja, hij lag op het toiletquote:Op maandag 6 augustus 2007 02:22 schreef sjeppert het volgende:
topic verdient een kick
is de broek al terecht![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |