Nee schat, een cap van die bosdroogbloemen van 2 fansquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:40 schreef demins het volgende:
[..]
Een soort lelies? Een sterrufgeval? Aman dood?
Die staan nog steeds op tafel, zottekop, dat waren rozen...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee schat, een cap van die bosdroogbloemen van 2 fans![]()
Ik ook! Nu hopen dat Dennis dat ook zo voelt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:42 schreef Dark het volgende:
Lieke kan echt zuigen, ik zou gek van d'r worden![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:42 schreef kleinzusje het volgende:
Lieke neemt duidelijk de rol van Natasja op zich![]()
Zo hoort het ook, ze kan die nix makkelijk alleen aanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze durft iig in haar uppie..
Ze heeft vanmorgen toch al garnalen gezien..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:44 schreef riri het volgende:
Lieke moet op een stoeltje gaan zitten en alles gaan volgen....bij de douche...bij het aankleden van dennix...bij alles
Hij kent vrienden die seks met haar hebben gehad en daardoor weet hij precies hoe Lieke is.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:48 schreef FSR het volgende:
Dannix komt met 100%, zeker weten, serieus met geen 1 argument om zijn uitspraken te onderbouwen..
mee eens hoor...en vind japio vanaf dag 1 leuk tot nu toe..hoe goor hij ook is....hij heeft nooit zichzelf zo verlaagd om iemand te meppen....IEDERE andere speler WEL.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:23 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Juist niet , waarom denk je dat ze hem zo'n doel geven van vele maanden? Het is juist mooi voor sommige om te zien hoe in persoon 50 kg afvalt , bij fokkers doet het weinig maar er zijn ook andere mensen die dat wel mooi vinden om te zien. Jaap heeft ook nog steeds humor dus van mij mag hij blijven , en ik gok van de redactie ook.
Guust vind ik nog grappigquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:48 schreef Copycat het volgende:
Wat een Guust Flater is het toch ook, die Dennis. Wat voegt die sukkel nu in hemelsnaam toe aan de kooi? Kan niets, wil niets, doet niets, zegt niets. Helemaal niets.
LIEKE toch ook nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:51 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
mee eens hoor...en vind japio vanaf dag 1 leuk tot nu toe..hoe goor hij ook is....hij heeft nooit zichzelf zo verlaagd om iemand te meppen....IEDERE andere speler WEL.
Dat is waar, Dennis is zijn debiele broertje.quote:
Daar staat toch santie op? Gooien met eten naar mensen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:53 schreef Dark het volgende:
Dennis - Je hebt er best wel lang over gedaan, over dat eten koken, je vond het best erg dat ik het weggooide.
Het kind heeft het ook echt moeilijk. Eerst een omgebouwde die moet pretenderen iets met hem te willen, en nu een supervrouw continu in de buurt. Beangstigend allemaal voor Pinky Winky...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:53 schreef Dark het volgende:
Dennis - Je hebt er best wel lang over gedaan, over dat eten koken, je vond het best erg dat ik het weggooide.
Heb geduld. Als ze dadelijk wegloopt roept hij haar achterna dat ze maar weer weg moet lopen met d'r mannenlijf.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:55 schreef noekje het volgende:
en ze moest het toch van hem? Kom op, Dennis. Waar is je grote mond?
''Waar de Amsterdamse humor vergane glorie is, en de lepel niet meer in de brijpot staat''quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:56 schreef kleinzusje het volgende:
Lieke:
"Start eens met het vinden van je eigen ik"![]()
"ik heb gewoon geen erg meer in de cameras" gisteren tegen Liekequote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:00 schreef Dark het volgende:
Nadia weer voor de spiegel en om de paar seconden, een zwoele blik in de camera, kijk eens hoe mooi ik ben!
Wil je proberen een close-up van nada's gezicht te maken zonder make-up? Volgens mij valt het nl. best wel mee met het 'knappe smoeltje'.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nee maar ..... Nog iemand wakker !
[afbeelding]
"Maar ze zijn niet voor lang gevlucht", voegde hij er aan toe, "Morgen pak ik ze, 100% zeker, echt waar".quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:01 schreef FSR het volgende:
Ik vind Dennix zo'n mannetje dat als hij een klap op z'n smoel krijgt, hij gaat staan janken...
En daarna tegen z'n vrienden zegt dat hij met 7 man gevochten heeft en er zeker 3 voor 100% heeft neergeslagen en de rest gevlucht is....
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:00 schreef FdW het volgende:
[..]
''Waar de Amsterdamse humor vergane glorie is, en de lepel niet meer in de brijpot staat''![]()
![]()
![]()
Nadia was vergeten dat ze tegenwoordig als vrouw door het leven gaat. Dat was natuurlijk even schrikken...quote:
Oma hangtiet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:01 schreef neehe het volgende:
Mevrouw ( Meneer ) hangtiet is ook wakker.
Is ze vannacht ontmaagd ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:05 schreef demins het volgende:
[..]
Nadia was vergeten dat ze tegenwoordig als vrouw door het leven gaat. Dat was natuurlijk even schrikken...
Heb jij geen botanisch naslagwerk in huis?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Een bossie , een bossie, een bossie..... witte rozen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hee, heee, hee
[afbeelding]
Nope, nog steeds geen witte rozen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Een bossie , een bossie, een bossie..... witte rozen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hee, heee, hee
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:06 schreef demins het volgende:
[..]
Heb jij geen botanisch naslagwerk in huis?
Ze heeft idd een oudere lichaamsvorm dan voor een 22 jarige...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:04 schreef DrsH het volgende:
Het lijkt mij ook vreselijk als je 22 jaar bent, een redelijk koppie hebt en het dan met de buik en borsten van een vrouw van 60 moet doen. Vandaar dat ze zo veel aandacht voor haar gezichtje heeft.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:07 schreef Peter6000 het volgende:
Een korte streamlock nadat Amanda het woordje 'kut' gebruikte.
Wéér die witte lelies! Zou ze een morbide inslag hebben?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nope, nog steeds geen witte rozen.![]()
Ze zijn er niet opgeplakt, ze zijn er aan gehangen...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nee maar ..... Nog iemand wakker !
[afbeelding]
Ze denkt dat een handdoek haar beter staat!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:08 schreef Maria44 het volgende:
Waarom verwisselt nada haar nachttopje voor een handdoek? Ze gaat niet eens douchen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nope, nog steeds geen witte rozen.![]()
Tandarts. Gaat 2+ uur duren, want Japio krijgt een nieuwe kroon en Nadia heeft iets met een draadje achter haar tanden, wat is gebroken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:11 schreef wie.. het volgende:
Waar gaan Jaap en Nadia heen vanmidag ?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:11 schreef demins het volgende:
[..]
Ze denkt dat een handdoek haar beter staat!![]()
een soort spekhaak met trokela'squote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:14 schreef Vlindur het volgende:
Wat is nou eigenlijk de betekenis van een 'toneelhaak' Ik lees werkelijk bijna elk topic, maar ik heb echt geen idee
En vanavond komt op tv de exit van Natasia als ik het goed heb. Aangezien ze op tv de helft niet laten zien van de dingen die relevant zijn, wil ik dat graag zien! (dan kan ik me weer lekker ergeren enzo)
Ik heb begrepen dat die stem niet van de redachtie is, maar van een van de data-loggers. Die mensen maken aantekeningen bij de beelden voor het terugzoeken van beelden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:13 schreef kleinzusje het volgende:
De mevrouw van de zenders klonk behoorlijk streng
Dat de Redactie vind als een bewoner niet meer past in het 'script' dan gaat het een exit krijgen, oftewel een toneelhaak.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:14 schreef Vlindur het volgende:
Wat is nou eigenlijk de betekenis van een 'toneelhaak' Ik lees werkelijk bijna elk topic, maar ik heb echt geen idee
En vanavond komt op tv de exit van Natasia als ik het goed heb. Aangezien ze op tv de helft niet laten zien van de dingen die relevant zijn, wil ik dat graag zien! (dan kan ik me weer lekker ergeren enzo)
Soort Cosser dusquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat die stem niet van de redachtie is, maar van een van de data-loggers. Die mensen maken aantekeningen bij de beelden voor het terugzoeken van beelden.
Krijgen ze dan ook een tekst voor geschoteld en weten ze dat ze moeten taaien? Of is het 1 grote verassing?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:16 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat de Redactie vind als een bewoner niet meer past in het 'script' dan gaat het een exit krijgen, oftewel een toneelhaak.
Het is één groot feest!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:19 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Krijgen ze dan ook een tekst voor geschoteld en weten ze dat ze moeten taaien? Of is het 1 grote verassing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |