Dat denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar kaarten en boeken over Nederland liggen neit alleen in Nederland. Over de hele wereld zijn miljoenen atlassen waar we in staan ed. Atlantis stond op veel minder beschreven denk ik.
ye right...quote:De cultuur in atlantis was volgens Cayce dusdanig ontwikkeld dat ze ook al computers en atoomwapens en vliegtuigen hadden.
Ye right..quote:De voorspelling dat atlantis ooit zal herrijzen wordt hierdoor ook aannemelijker want bij een nieuwe poolsprong zou atlantis dus evengoed weer dichter bij de equator kunnen komen en door de opzwelling weer omhoog geduwd worden.
dat is ook wel gevondenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ye right...
dan hadden we tegenwoordig toch echt meer sporen van hun beschaving moeten vinden.
[..]
het continent zinkt niet in de magma weg, maar het magma eronder vloeit weg. denk aan een met water gevulde ballon die je laat draaien... zou je dit in gewichtloze toestand doen zoals in de ruimte dan krijg je een enigzins platte ballon.quote:Ye right..
zeker ook nog helemaal intact? Net alsof het niet helemaal platgedrukt wordt en daarna smelt zeker
je plaatjes doen 't nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:04 schreef Observer_of_live het volgende:
[..]
dat is ook wel gevonden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ter vergelijking
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ja, en als de magma er onder wegvloeit, dan zou je als het ware een gat krijgen, right? En als er niks in dat gat komt (behalve water) dan zou je 't dus nog in z'n geheel moeten kunnen zien, right?quote:het continent zinkt niet in de magma weg, maar het magma eronder vloeit weg. denk aan een met water gevulde ballon die je laat draaien... zou je dit in gewichtloze toestand doen zoals in de ruimte dan krijg je een enigzins platte ballon.
Half uurtje geleden deden ze het nog, maar krijg nu zelf ook geen verbing meer met de server.quote:
quote:Ja, en als de magma er onder wegvloeit, dan zou je als het ware een gat krijgen, right? En als er niks in dat gat komt (behalve water) dan zou je 't dus nog in z'n geheel moeten kunnen zien, right?
Dan heeft zich ondertussen een laag(je) sediment opgebouwd boven op atlantis, maar dat zou geen probleem moeten zijn voor de huidige grondradar techniek.. (jaja ik weet dat niet heel de zeebodem "gescant" is)
daar zijn sporen van gevonden o.a. in zuidwest Egypte waar een glasvlakte (zo een die ontstaat bij nucleare explosies) bestaat. delen van dit glas zijn zelfs gebruikt om sieraden van te maken voor o.a. de Farao's.quote:En verklaar eens waarom er dan geen sporen meer teruggevonden worden van die beschaving met nucleaire technologieën?
Meer info over twee gaarnequote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:04 schreef Observer_of_live het volgende:
[..]
dat is ook wel gevonden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ter vergelijking
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
het continent zinkt niet in de magma weg, maar het magma eronder vloeit weg. denk aan een met water gevulde ballon die je laat draaien... zou je dit in gewichtloze toestand doen zoals in de ruimte dan krijg je een enigzins platte ballon.
ik neem aan dat je de afbeelding van het modelvliegtuigachtig voorwerp bedoeld,quote:
De geologen waren geinspireerdop Edgar Cayse zijn feit,- toch is het interessant dat helderzienden en wetenschappers bij elkaar een handige combinatie kunnen zijnquote:Pas in 1991 begonnen Thomas Dobecki, geoloog Joseph Schoch en archeloog John West met hun onderzoek naar de Sfinx.
Hier een video over de genoemde onderzoekersquote:Op zondag 6 januari 2008 10:59 schreef donder9 het volgende:
Toelichting op Observer_of_live vertelde:
De Edgar Cayse was het die voor het eerst, in het begin van de jaren 1930 sprak van de verborgen Zaal der Archieven onder de Sfinx.
[..]
De geologen waren geinspireerdop Edgar Cayse zijn feit,- toch is het interessant dat helderzienden en wetenschappers bij elkaar een handige combinatie kunnen zijn
Heb je geen tekst.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:59 schreef Observer_of_live het volgende:
[..]
ik neem aan dat je de afbeelding van het modelvliegtuigachtig voorwerp bedoeld,
Hier is een video waarin een dergelijk model werd nagebouwd en uitgerust met motor en afstandsbesturing, het geheel vloog stabiel en liet zich blijkbaar goed besturen. ( op 7:30 min.)
Ja er zijn zat insecten met vleugels onder hun lichaam en vertikale en horizontale stabilisatoren aan het uiteinde van hun lichaam, ik snap ook niet dat ze dat voor vliegtuigen aanzien, net als de nasca vlakte, das gewoon grafitti, je weet wel kunst uit verveling, dus gaan we een gestileerde kolibri maken die alleen vanuit de lucht te zien is, of een spin met zo'n lange poot met daaraan zijn geslachtsorgaan... die kan mooi de gelande insecten pakken... logisch tochquote:Op zondag 6 januari 2008 19:28 schreef Harajuku. het volgende:
Haha, dat filmpje. "Het schijnen insecten te zijn, maar insecten hebben hun vleugels op het lichaam dus moet het wel een vliegtuig zijn."
Dude. Die kerel praat alleen maar over aliens. "Dit zou logisch zijn, ja,, MAAR HET KOMT VAST DOOR ALIENS" Hoe vaak in 40min heb ik hem wel niet horen zeggen dat hij denkt dat het aliens zijn.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:50 schreef Observer_of_live het volgende:
[..]
Ja er zijn zat insecten met vleugels onder hun lichaam en vertikale en horizontale stabilisatoren aan het uiteinde van hun lichaam, ik snap ook niet dat ze dat voor vliegtuigen aanzien, net als de nasca vlakte, das gewoon grafitti, je weet wel kunst uit verveling, dus gaan we een gestileerde kolibri maken die alleen vanuit de lucht te zien is, of een spin met zo'n lange poot met daaraan zijn geslachtsorgaan... die kan mooi de gelande insecten pakken... logisch toch
Daarom denk ik ook dat er eerder wel een beschaving geweest is. Noem het Atlantis, noem het whatever.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:58 schreef RickySway het volgende:
Plato kan net zo makkelijk Amerika beschreven hebben als Atlantis. In die tijd was de bekende wereld nog niet volledig ontdekt. Heeft Atlantis bestaan? In mijn ogen en hart volmondig 'ja'. Ik heb er geen bewijzen of beweegredenen voor en kan m'n standpunt waarschijnlijk slechts even sterk maken als iemand die volmondig roept dat Jezus bestaan heeft zoals deze in "Passion of Christ" wordt weerspiegelt.
Echt of nep is een 'moot' point voor mij. Er is geen bewijs en het zal nooit komen ..... tenzij Hiro Nakamura met videocamera terug de tijd in reist. Ik vind echter de Atlantislegende een geloofwaardiger verhaal dan dat pyramides en sphinxen enkel als tombes en oogstrelingen bedoeld waren. Hoe kunnen beschavingen verspreid over de wereld dezelfde architectuur, religie en dergelijken delen, als er geen verbinding tussen bestaat?
ok ik liet me ff gaan, sorry.quote:Op maandag 7 januari 2008 07:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dude. Die kerel praat alleen maar over aliens. "Dit zou logisch zijn, ja,, MAAR HET KOMT VAST DOOR ALIENS" Hoe vaak in 40min heb ik hem wel niet horen zeggen dat hij denkt dat het aliens zijn.
Ik ben de eerste die wil dat Atlantis echt is, maar deze kerel bevalt me niet.
That's one of the issues with this guy, von Danneken. He throws out a bunch of ET statements with nothing to back them up if you listen carefully. And some of those 'artifacts' he made up.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:04 schreef Observer_of_live het volgende:
[..]
ok ik liet me ff gaan, sorry.
Ik ben het met je eens dat v.D. het allemaal op aliens schuift, en dat bevalt mij ook niet. Toch is hij wel de persoon die veel vondsten onder de aandacht brengt van een groter publiek. Ik heb zelf veel van zijn boeken gelezen en video's gezien en heb de man zelfs persoonlijk ontmoet in 1997 in enschede bij een lezing van hem, en ik was idd teleurgesteld in zijn houding, alles is door aliens gemaakt en niet zeuren.
Zelf ben ik echter meer overtuigd van een verloren cultuur of zelfs meer dan 1.
Ik denk dat Atlantiers na de verzinking van hun thuisland / continent zich vestigden in o.a. Egypte en zuid america zoals E.Cayce beweert. In een later stadium hebben deze kolonies echter een nucleare oorlog met elkaar uitgevochten waardoor er zo weinig (!) van overgebleven is. De nasca vlakte is naar mijn inzien een overblijfsel uit deze oorlog. evenals de glasvlakte in egypte en andere sites die zijn gevonden.
ik denk dat dit ook verklaart waarom in tegenstelling tot wat je normaal zou verwachten de meer geavanceerde archeologische vondsten dieper liggen dan de jongere minder geavanceerde vondsten.
En als we kijken naar de archeologische vondsten van culturen, lijkt het er veel op dat ze grotendeels zijn begonnen op een hoger niveau van ontwikkeling en geleidelijk degenereerden en uiteindelijk verdwenen.
Toch is er iets dat voor buitenaardse dingen pleit, of dat echt space aliens zijn of zoals ik denk meer te maken heeft met onze eigen zeer oude geschiedenis zal nog moeten blijken.
Het "gezicht op Mars"
[afbeelding]
Hier een video over dit gezicht op mars, en wat er zoal aan informatie is gevonden uit dit gezicht en andere voorwerpen in de omgeving van dit gezicht, en hoe Aardse archeologische vondsten lijken te verwijzen naar de zelfde informatie als deze Martiaanse archeologische vondsten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |