Ach, ik gebruik wel meer kankerverwekkende stoffenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:12 schreef MrHoodigan het volgende:
Schijnt ook nog eens een kankerverwekkende stof in te zitten( Was ooit een keer in het nieuws, ik meen Hart van NL), dus als je haaruitval kruigt weet je waarvan.
True !, maar ik d8 ik zeg het toch ff.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:13 schreef skyfire het volgende:
ik werd vamorgen wakker en was ineens kaal
er schijnen tegenwoordig overal kankerverwekkende stoffen in te zitten
Hehe true.. kankerverwekkend is het nieuwe roze..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:17 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
True !, maar ik d8 ik zeg het toch ff.
Zelfs Sinterklaas verstrekt ons kankerverwekkende rotzooi. Want als je wel 1000 kg pepernoten zou eten dan had je wel een kans van 0.0000000001% kans op kanker.
Ah joh, kankerverwekkend is nou eenmaal HOT
Mensen die geld verdienen aan nutteloze onderzoeken verdienen![]()
Ik zeg kaal, slangetje in je neus (wel aangesloten op een tank gevuld met Ambi Pur op je rug) en je bent weer helemaal HOT!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:22 schreef skyfire het volgende:
[..]
Hehe true.. kankerverwekkend is het nieuwe roze..
wie laat er nu tapijt onder het laminaat liggenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:07 schreef Schlumberger het volgende:
.......Misschien dat het lag aan het oude tapijt onder mijn laminaat......
Het nieuws, Hart van NLquote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:12 schreef MrHoodigan het volgende:
Schijnt ook nog eens een kankerverwekkende stof in te zitten( Was ooit een keer in het nieuws, ik meen Hart van NL), dus als je haaruitval kruigt weet je waarvan.
Nou, ik heb het zelf niet gelegd, heb het door een handige zwager laten doen... volgens hem kon het geen kwaad. Het ligt er momenteel ook nog steeds strak bij. Wat zou er kunnen gebeuren dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:19 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
wie laat er nu tapijt onder het laminaat liggen![]()
Als je zeil onder je laminaat hebt liggen kan ik het nog enigszins begrijpen, maar tapijt????? Heb je nog geen problemen ermee gekregen?
Ik vind van alles roepen dat het kankerverwekkend is eerder iets van 10 jaar geledenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:17 schreef MrHoodigan het volgende:
Ah joh, kankerverwekkend is nou eenmaal HOT
Ohja? Ik heb in de supermarkt lang getwijfeld: Ambi-Pur of Oust... Ambi-Pur is dus de hel, maar hoe is Oust?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:04 schreef vigier het volgende:
Uitzondering wil ik trouwens maken voor Oust...
Hier stopte ik al met lezen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:07 schreef Schlumberger het volgende:
Ik vond dat mijn kamer af en toe een beetje raar rook. Misschien dat het lag aan het oude tapijt onder mijn laminaat..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |