hmmmmm grote ballenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:03 schreef amvrosios het volgende:
[..]
zo groot ? echt waar ?
hmm.... als jij het zegt.....![]()
oke , dan even uitzoeken hoe groot een zee container isquote:
Nee joh, daar passen maar 2 stuks in.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:04 schreef amvrosios het volgende:
[..]
oke , dan even uitzoeken hoe groot een zee container is
zal vast heel wat in gaan ^^
doe ik morgen wel....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:04 schreef amvrosios het volgende:
[..]
oke , dan even uitzoeken hoe groot een zee container is
zal vast heel wat in gaan ^^
same shit right?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ze maken boormachines, vast ook wel grasmaaiers.
dat dusquote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, alletwee draait er iets rond.
om precies te zijn... geen....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:03 schreef SlaggY het volgende:
Dus er passen niet veel grasmaaiers in een bitterbal.
runvlees ? bedoel je niet rundvlees ? hahahaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:04 schreef Dimarki het volgende:
3,2 bij 3,3 centimeter is deze ingevroren runvleesbitterbal van mora!
Hij bedoeld runvreesquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:05 schreef amvrosios het volgende:
[..]
runvlees ? bedoel je niet rundvlees ? hahaha
ik gooi Calc weer aan ^-^
ill keep ya posted
De rest kan je meteen weggooien als je deze dingen hebt gegetenquote:
E = 4quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:11 schreef amvrosios het volgende:
dan moeten we nog e-6 uit rekenen
(heb de waarde van e niet , dus dat word ff lastig.....)
komt ie nu meequote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:13 schreef B_BOY het volgende:
maar ik zit ff te denken op het werk hebben we dozen met 80 stuks, en die dozen zijn volgens mij 7x20x35 cm ofzo.
dus dat is 4900cm³
1 zeecontainer is 1800x400x400cm = 288.000.000cm³
dus er gaan in 1 zeecontainer 58775.5 dozen in 1 zeecontainer
en 58775.5 x 80 bitterballen = 44702040 bitterballen in 1 container... (dit zijn overigens geen Van dobben.
Die e-6 betekent 10^-6. Verder heb je het nadeel dat je ook nog wat lucht tussen bitterballen hebt bij het stapelen, dus met de inhoud van een bitterbal alleen kom je er niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:11 schreef amvrosios het volgende:
dan moeten we nog e-6 uit rekenen
(heb de waarde van e niet , dus dat word ff lastig.....)
Je moet ze ook prakken en er dan in doenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:15 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Die e-6 betekent 10^-6. Verder heb je het nadeel dat je ook nog wat lucht tussen bitterballen hebt bij het stapelen, dus met de inhoud van een bitterbal alleen kom je er niet.
die kunnen we er aan het einde weer van af tellenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:15 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Die e-6 betekent 10^-6. Verder heb je het nadeel dat je ook nog wat lucht tussen bitterballen hebt bij het stapelen, dus met de inhoud van een bitterbal alleen kom je er niet.
ik wil straks voor jullie de doos anders wel ff opmeten. preciezer kun je het niet uitrekenen.quote:
zullen we er van uitgaan dat hij gelijk heeft dan ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:38 schreef Dimarki het volgende:
haha er klopt idd iets niet in amvrosios berekening (grootte bitterbal / grootte container gedaan)
Dat laatste klinkt een stuk logischer
dat is onrealistische wetenshapquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:54 schreef Dimarki het volgende:
Jaaa, en dan kunnen we berekenen met hoeveel bitterballen we een schip kunnen laten zinken!
jah , en dan leest een of anderen terrorist dit topic en dan gooit ie er 10 bitterballen er bij en dan zinkt de hele klere bende....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:00 schreef Dimarki het volgende:
niets dervan, zo kunnen we berekenen hoeveel bitterballen we maximaal kunnen vervoeren
Oei, ja, das wel gevaarlijk natuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:02 schreef amvrosios het volgende:
[..]
jah , en dan leest een of anderen terrorist dit topic en dan gooit ie er 10 bitterballen er bij en dan zinkt de hele klere bende....
dan kun je wel fluiten naar je bitterballen....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:03 schreef _krizip_ het volgende:
[..]
Oei, ja, das wel gevaarlijk natuurlijk.
weet je het andwoord ook nog toevallig ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:08 schreef katerwater het volgende:
Het doet mij denken aan brigitte kaandorp, die in 1 van haar shows uitrekent hoeveel sperma er in een tanker kan.
Wat een slimheid in dit topic!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:08 schreef Dimarki het volgende:
Nou dan trekken we er toch gewoon stiekem 10 bitterballen vanaf in die berekening, dan maken die terroristen ons niets meer!
geen idee , paar gram zou ik zo gokken....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:11 schreef _krizip_ het volgende:
[..]
Wat een slimheid in dit topic!
Maar... hoeveel weegt nou een bitterbal?
quote:De ingrediënten van bitterbal en kroket zijn precies hetzelfde. Alleen de vorm en de hoeveelheid van de snack is anders. De kroket is ongeveer 100 gram en heeft een maaltijdfunctie. De bitterbal weegt 30 gram en is een tussendoortje of een borrelhapje.
Laat staan het gewicht! Dus we hebben weer iets te doenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:14 schreef Gambrono het volgende:
je hebt wel een vriescontainer nodig... wat de afmetingen wel zal beïnvloeden
opnieuw maar dus![]()
Stelletje oplichters!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:15 schreef Dimarki het volgende:
[..]
Huhop de mora verpakking staat toch echt 20 gram!
nope , er zijn vriescontainers met het zelfde formaatquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:14 schreef Gambrono het volgende:
je hebt wel een vriescontainer nodig... wat de afmetingen wel zal beïnvloeden
opnieuw maar dus![]()
die kan buiten staanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:24 schreef _krizip_ het volgende:
Maar je zult toch wel wat ruimte in moeten leveren voor de koelinstallatie?
Geachtte mr/mvr. Mora,quote:
ik denk dat het onderzoek hier vast gaat lopen hoor....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:30 schreef _krizip_ het volgende:
Mooie brief mail!
Nu maar afwachten dan!
Dan moeten we ook nog eens een grotere boot hebbenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:34 schreef _krizip_ het volgende:
Aan de andere kant....
Zijn de bitterballen van 20 gram ook kleiner dan die van 30 gram?
Zo ja... dan passen er meer in een doosje en heb je dus meer bitterballen!![]()
Zo nee... dan verkopen ze dus letterlijk gebakken lucht en moeten ze aangepakt worden.![]()
Life is bitter.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:45 schreef Metaalkop het volgende:
Ik snap er geen bal meer van...
Daar achter dan nog een schip vol met mosterdquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:17 schreef Dimarki het volgende:
Volgens wikipedia kunnen de grootste schepen zon 365,000 ton bitterballen vervoeren.
dus er kunnen (als we ze gewoon stapelen, fuck containers!) maar liefst:
20 gram per bal
50 ballen per kilo
50 x 365.000.000 = 18.250.000.000
Dat is een shitload bitterballen!
en zo is weer 1 van de vraagstukken der wetenshap opgelost !quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:27 schreef _krizip_ het volgende:
18.250.000.000 - 10 = 18.249.999.990
[afbeelding]
Ojee vergetenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:27 schreef _krizip_ het volgende:
18.250.000.000 - 10 = 18.249.999.990
[afbeelding]
Ok das een nuttig idee!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:11 schreef deepart het volgende:
Ik zit met het volgende probleem. Ik wil met oud op nieuw iets overgetelijks doen, namelijk 1 laag bitterballen over nederland leggen. Alleen dan vraag ik me af hoeveel bitterballen ik nodig heb, en natuurlijk hoeveel koeien daarvoor nodig zijn? Het is trouwens een serieuze vraag dus graag wat hulp bij het berekenen.
Laat dat laatste plan dan maar snel uitgevoerd worden, hebben we de komende decenia genoeg (doch bedorven) bitterballenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:37 schreef Schunckelstar het volgende:
ik krijg hoofdpijn van al die cijfers hier![]()
en honger van dat gepraat over bitterballen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |