Ik heb net, voor 3.95, exact dezelfde boxer gekocht als die van BB.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:33 schreef DSS24 het volgende:
Maar als je chille boxershorts weet voor een betere prijs, mag je me informeren.
Haal dan dat spul van Jan Smit bij de C&A.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:57 schreef Ryoga het volgende:
ik ga volgend jaar gewoon expres zo'n boxershort op kopen waar daarboven HEMA staat of zo
Waar heb je ze gekocht dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:41 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik heb net, voor 3.95, exact dezelfde boxer gekocht als die van BB.
Alleen staat er geen Bjorn Borg op, maar Lady Boxer. Ze hebben ze ook in mannenboxers
.
In zo'n winkel bij mij in de woonplaats waar ze ondergoed, nachtkleding, huishouddingen e.d. verkopen.quote:
"wibra"?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:12 schreef Nuna het volgende:
[..]
In zo'n winkel bij mij in de woonplaats waar ze ondergoed, nachtkleding, huishouddingen e.d. verkopen.
Waar woon je dan? Ben ik vast nog meer geld aan benzine kwijt dan dat ik BB koop.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:25 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nee, geen grote onderneming. Volgens mij hebben ze ook maar 1 winkel.
Haha, idd als je helemaal van Schiphol richting twente wil rijdenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:29 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Ben ik vast nog meer geld aan benzine kwijt dan dat ik BB koop.![]()
Is inderdaad een onderneming voor een onderbroekquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:49 schreef Nuna het volgende:
[..]
Haha, idd als je helemaal van Schiphol richting twente wil rijden.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:08 schreef littledrummergirl het volgende:
verkoopt borg geen zwembroeken? zou zo te lezen best een markt voor zijn![]()
Ik snap dat ook wel. Maar omdat zulke sjonnie's daar mee lopen, gaan ze voor mij niet dat merk verneuken. Als ik er ook in wil lopen doe ik dat gewoon.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:05 schreef ElpokeroLeroy het volgende:
In emmen is 't zo ; de jonge jongens lopen vanaf de puberteit met Bjorn Borg aan, 't is bijna traditie ..
Het is tegenwoordig ook trend om veel te veel voor die dingen te betalen.
Mij zie je dus niet lopen met Bjorn Borg aan, dus al helemaal niet boven een zwembroek.
die bestaan al, maar die zien er niet zo uit als de ''mainstream'' onderbroeken die ze verkopenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:08 schreef littledrummergirl het volgende:
verkoopt borg geen zwembroeken? zou zo te lezen best een markt voor zijn![]()
uh.. wat dom is, is deze opmerkingquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 06:30 schreef dennisw het volgende:
Oja ik vind dit precies hetzelfde als mensen die Apple iPod kopen.. Die zijn nog dommer eigenlijk
Ik voel me bijna aangesprokenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Maar je dwaalt af Thomas
Ik bedoel gewoon dat ik zoveel mensen ( ok het was in chersonissos) zag met een merkboxer expres boven hun zwembroek uit.
Dat was meer wat mij verbaasde...
ik bedoel juist de mensen die het wel om dezelfde reden doen.. maar ja ik kan het toch nog dommer vinden? blijkbaar niet. realistisch van jouquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:05 schreef kevne het volgende:
[..]
uh.. wat dom is, is deze opmerking
net zoals BB onderbroeken koopt niet iedereen een iPod omdat iedereen het toch doetje moet ook eens realistisch denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |