Waarom zit bijna iedereen op danquote:
hm je kunt tien accounts aanmaken..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:28 schreef Italo het volgende:
[..]
Toch apart dat je jezelf vragen stelt over iets wat je niet kent en wat je niet boeit, vind jezelf ook niet?
Ik heb alleen mijn voornaam erop staan (met alles op internet doe ik dat, stukje semi-privacy).
En ik sta er met m'n eigen hoofd op!
je geeft het antwoord al, heel goed paulquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Waarom zit bijna iedereen op dan
Heel NL is kansloos dusOMG were doomned
En stel dat ik het leuk zou vinden als je op m'n antwoord reageert, wat zou je dan zeggen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:31 schreef zhe-devilll het volgende:
hm je kunt tien accounts aanmaken..
een echte een nep en nog een nep en nog een nep en..etc etc![]()
dat wisten we toch al langquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Waarom zit bijna iedereen op dan
Heel NL is kansloos dusOMG were doomned
Net zoiets als fok dusquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
hm je kunt tien accounts aanmaken..
een echte een nep en nog een nep en nog een nep en..etc etc![]()
quote:
ehm dan wordt ik depriquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:32 schreef Italo het volgende:
[..]
En stel dat ik het leuk zou vinden als je op m'n antwoord reageert, wat zou je dan zeggen?
En helaas weer een vooroordeel jegens vrouwen bevestigt, wel klagen maar niet kunnen uitleggen wat er isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:35 schreef zhe-devilll het volgende:
ehm dan wordt ik depri
Daarom houden jullie van ons!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:39 schreef Italo het volgende:
[..]
En helaas weer een vooroordeel jegens vrouwen bevestigt, wel klagen maar niet kunnen uitleggen wat er is![]()
hou je bek manquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kut topic
Flikker eens op met je stomme kicksquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kut topic
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Flikker eens op met je stomme kicks
on topic graagquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Flikker eens op met je stomme kicks
Waarom is Hyves not done ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:24 schreef iruub het volgende:
![]()
Gaat er iemand een topic openen omdat hij het niet leuk vind dat Hyves down is.
Man...Hyves is zo " not done " Ga naar buiten als je vrienden zoekt of...open nog een topic op FOK!
![]()
![]()
Die zitten eerder op Fok.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:33 schreef danos het volgende:
[..]
Hyves is dan ook alleen voor mensen met het "down" syndroom![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:24 schreef iruub het volgende:
![]()
Gaat er iemand een topic openen omdat hij het niet leuk vind dat Hyves down is.
Man...Hyves is zo " not done " Ga naar buiten als je vrienden zoekt of...open nog een topic op FOK!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:26 schreef Pascal86 het volgende:
Ik heb echt veel oude vrienden weer terug die ik 10 jaar geleden uit het oog ben verloren
Ik vindt hyves wel cool!!
Oja wantquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:08 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Het is maar waar jeje druk om maakt
Druk genoeg om een reactie over te maken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oja wantbetekend natuurlijk dat je je er druk om maakt
1 2 3 | <!-- This is intentionally empty --> </html> |
Ik ook nietquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:39 schreef Bepsie het volgende:
Ik vind het niet leuk in ieder geval.![]()
Dat kan ik hier op het callcentre ook welquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:48 schreef kikoooooo het volgende:
Ik wil lekkere vrouwen kijken !
Iedereen die hier Hyves zit af te kammen is hetzelfde als die mensen die 10 jaar geleden mobiele telefoons voor idioten vonden. En dan later schijnheilig wel met een mobiel rondhupsen.quote:
En anders, een telefoontje is zo gepleegdquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik was ook idd net ff lekker mensjes aan het krabbelen over vanavond etc..
Oh well, ik was al een eind, ik kom de avond wel door.
Opzich wel, maar dit kan ik gewoon lekker op mijn werk achter de PC doenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En anders, een telefoontje is zo gepleegd
quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:11 schreef Cypress_Hill het volgende:
Weet niet wat iedereen loopt te zeiken over google.nl. Want als ik google.com intyp, ga ik vanzelf naar google.nl.
Woeiiiiquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:53 schreef Vlindur het volgende:
Hij doet het weeeeeerrrr!!
haha dat heb ik gelukkig niet gehad. Lijkt me wel vervelend, heb je allemaal mensen uitgenodigd waar je totaal geen behoefte aan hebt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Woeiiii![]()
Heb trouwens nog een klacht erbij: Hyves nodigt ook allemaal mensen uit, uit mijn adresboek die ik absoluut niet aangevinkt heb![]()
hoaxquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:07 schreef -Sandstorm- het volgende:
Daar gaan mijn dates
Idd ja, daarbij is het ook nog een hyves die geheel privé is, maak 'm voor mijn dochter ipv de website die ik tot vorig jaar bij gehouden heb.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:22 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
haha dat heb ik gelukkig niet gehad. Lijkt me wel vervelend, heb je allemaal mensen uitgenodigd waar je totaal geen behoefte aan hebt.
Ohhh dat doet bij mij de afgelopen 3 dagen al zo traagquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:01 schreef Italo het volgende:
Fijn dattie het weer doet, nu nog zorgen dat ik m'n meldingen van een nieuw bericht niet 6 uur later pas in m'n mailbox krijg![]()
Bij mij een week of iets langer.... Nah, 3 dagen is al te lang iig!quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:08 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohhh dat doet bij mij de afgelopen 3 dagen al zo traag
NIET!!!!!!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:53 schreef Vlindur het volgende:
Hij doet het weeeeeerrrr!!
Ja dat had ik net ook? Vrienden van vriendenquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:15 schreef SeaOfLove het volgende:
Heb trouwens nog een klacht erbij: Hyves nodigt ook allemaal mensen uit, uit mijn adresboek die ik absoluut niet aangevinkt heb![]()
nope ook mensen die nieteens hyves hebbenquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat had ik net ook? Vrienden van vrienden
nogal ja, en zou het voor mijn eigen hyves zijn dan zou het me niet al te veel boeien, maar dit was de hyves voor mijn dochter en ik had alles op prive ingesteld ook nog, voor ik uberhaupt mensen via mijn hotmail/gmail account uitnodigdequote:Op zaterdag 15 september 2007 00:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Apart!
Nee, omdat hun beter Nederlands schrijven als mijn.quote:en jaloers zijn omdat zei meer vrienden hebben dat jouw?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |