Gelijk al die mensen met een Rickenbacker hier beledigdquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:11 schreef Svyatagor het volgende:
Of: begraaf je Rickenbacker op je akker.
Das mooiquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:23 schreef Deansensitized het volgende:
Heb er net een gekocht![]()
Maar dat is wel een fijn ding anders![]()
Ibanez![]()
Nu sla je de spijker op z'n kop.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:34 schreef Aresdreams het volgende:
ach, iedereen wordt hier wel eens beledigd
zou anorexia nervosa te hard zijn voor iemand die alleen rustige muziek wil?
Haha, 10 jaar geleden was Korn nog goed ja. Nu waag ik me d'r niet meer aan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:46 schreef Deansensitized het volgende:
Nieuwe KoRn plaat is goed! Checken die handel!
Fixedquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja als je nu passieve actieve elementen hebt heb je het gezeik dat je ruimte voor je batterij moet maken natuurlijk
De Mesa Boogie V-twin:quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja als je nu passieve elementen hebt heb je het gezeik dat je ruimte voor je batterij moet maken natuurlijk
Ik ben nog steeds opzoek naar een goeie overdrive voor als ik bij optredens niet de mogelijkheid heb m'n eigen amp mee te nemen. Divers geluid goeie sustain geen droog geluid
Ik geloof dat als je ze 'vers' koopt, je alles pre-wired erbij krijgt. En natuurlijk zijn de instructies van hoge kwaliteit. Dus het moet goed te doen zijn. Als ik je wat mag aanraden, ik zou voor een "Zakk Wylde set" gaan (meeste mensen gaan voor 81/60). Die heeft als het goed is een EMG85 en een 81. Dat zijn allebei erg goeie nek- en brugpickups, maar ik vind bijvoorbeeld dat de 85 VEEL organischer en echter klinkt in de brug.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:43 schreef Cynic het volgende:
hm, ik twijfel nu toch om eens een keer een set EMG's te proberen. ¤140 voor een nieuwe set is niet echt duur, of wel? Ligt er nog even aan hoe moeilijk het is om ziets in te bouwen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |