Daarvoor is het te lang geleden dat ik het gelezen heb.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:37 schreef Iblis het volgende:
Oh, en het is technisch ook zeker niet slecht.
Dan is eenieders hoop op jou gevestigd.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:55 schreef Viking84 het volgende:
Nee, nu heeft Lienekien het waarschijnlijk opgezocht.
Zeg dat dan direct! Nu weet ik het … ook niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:55 schreef Frollo het volgende:
Ho! Stop!
Ik zie net dat Polanski de film niet zelf geregisseerd heeft. Hij heeft 'm wel geproduceerd en het scenario geschreven op basis van het boek dat ik zoek.
Ja, dat verandert de zaak helemaal hè?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:05 schreef Iblis het volgende:
[..]
Zeg dat dan direct! Nu weet ik het … ook niet.![]()
Dan moet het misschien wel bijna, mits het aantal puntjes correct is:quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:22 schreef Frollo het volgende:
Nou kom op mensen, een schrijver wiens voor- en achternaam vrijwel gelijk zijn, wie kan dat zijn?
H.... H.......
Dat dus.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:49 schreef tong80 het volgende:
Een dagje naar het strand ?
Voor straks welterusten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:42 schreef tong80 het volgende:
Ik pas. Tot morgen
Nou, als jij het zegt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:51 schreef Frollo het volgende:
Sorry.
We hebben alle makkelijke vragen al gehad.
Oh dat zou ook nog heel goed kunnen! Van eentje weet ik het in elk geval zeker.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:03 schreef Lienekien het volgende:
Ze hebben een soundtrack?
Je was net veul warmer!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:09 schreef Lienekien het volgende:
Ze zijn geïllustreerd?
Ik mocht het opzoeken en ik had het fout. Jottem.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:22 schreef Frollo het volgende:
Dammen met ome Hajo heeft inderdaad een gelijknamige soundtrack, twee latere boeken van Ernst Jansz ook, en van Rick de Leeuw weet ik het niet. Maar je was dus wel erg warm!
Nee, jij vertikte het om 'impliceren' in het woordenboek op te zoeken.quote:
Ook een prestatie.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik mocht het opzoeken en ik had het fout. Jottem.![]()
Dan nog was het niet goed, om de hierboven geschetste reden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, jij vertikte het om 'impliceren' in het woordenboek op te zoeken.
Strikt genomen heb jij natuurlijk altijd gelijk, Frollo.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:24 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dan nog was het niet goed, om de hierboven geschetste reden.
Maar Viking, je bent toch wel verliefd geweest op Ernst Jansz?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:28 schreef Viking84 het volgende:
Gezellig hier.
Komt er ook een nieuwe vraag? (en niet weer zo'n irritante, behalve Rick de Leeuw ken ik geen van die b-artiesten).
En nog afgezien van haar voorkeuren.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:34 schreef Frollo het volgende:
[..]
Mja, daar is ze misschien een beetje te jong voor hè?
Dat zegt op zo'n jonge leeftijd nog niet zoveel. Ik ken homo's die als jongetje verliefd waren op Madonna.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En nog afgezien van haar voorkeuren.
Lijkt mij een typisch geval van een causaal verband.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:36 schreef Frollo het volgende:
Ik ken homo's die als jongetje verliefd waren op Madonna.
Nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:29 schreef Frollo het volgende:
[..]
Maar Viking, je bent toch wel verliefd geweest op Ernst Jansz?
Bredero, maar die was toch al geweest?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 07:03 schreef Viking84 het volgende:
En aangezien niemand met een nieuwe vraag komt, doe ik het wel.
Wie schreef onder al zijn werk: ' 't kan verkeren ' ?.
Dat dacht ik ook ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:43 schreef Iblis het volgende:
[..]
Bredero, maar die was toch al geweest?
Als het niet te veel moeite is?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:23 schreef Iblis het volgende:
Ik wil desniettegenstaande wel een nieuwe vraag verzinnen.
Wie herkent de dichter?quote:O Gij, die kommrend sterven moest, en Vàder waart,
en mij liet leven, en me téder léerde leven
met uw zacht spreken, en met uw strelend hande-beven,
en, toen ge stierft, wat late zon op uwen baard ;
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |