quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:50 schreef Nr.G het volgende:
Heb je je zwembroekje niet meer waar je A of B opgenaaid zat? Laat je die toch gewoon zien.![]()
Die heb ik ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:12 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik heb 2 zwemdiploma's A.. Eentje van schoolzwemmen en eentje prive-lessen ()
Tegen elk aannemelijk bod.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:50 schreef Nr.G het volgende:
Heb je je zwembroekje niet meer waar je A of B opgenaaid zat? Laat je die toch gewoon zien.![]()
Meer dan een baantje heen en weer zal het niet zijn zo'n examen lijkt me?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:37 schreef Wouser het volgende:
Zul je opnieuw moeten afleggen vrees ik... Me broer heeft een soort gelijke situatie gehad en moest opnieuw examen afleggen...
Tis heel anders als vroeger. Ik hoefde toen alleen schoolslag, rugslag, baantje met kleren en watertrappelen. Nu is het: schoolslag, rugslag, borstcrawl, rugcrawl, duiken, door een gat onder water zwemmen, en met kleren aan zwemmen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:30 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Meer dan een baantje heen en weer zal het niet zijn zo'n examen lijkt me?
hehe ik had ze nog doe mijn pelicaan dimploma er ook bij.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:19 schreef Poogie het volgende:
[..]
Neej dolfinarium
Maar ff serieus, klpd ga ik solliciteren
nee, kunnen zwemmen als je bij de politie wilt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:21 schreef Niek. het volgende:
Een zwemdiploma laten zien als je bij de politie wilt?![]()
dat is wel koningquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:38 schreef RichardRichard het volgende:
of je gaat opnieuw afzwemmen, staat wel beetje raar tussen al die kinders van een jaar of 6/7
Jaahquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:38 schreef RichardRichard het volgende:
of je gaat opnieuw afzwemmen, staat wel beetje raar tussen al die kinders van een jaar of 6/7
2x keer Bquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:12 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik heb 2 zwemdiploma's A.. Eentje van schoolzwemmen en eentje prive-lessen ()
Tegen elk aannemelijk bod.
Zo ze zijn door de jaren heen wel een stuk kleurrijker geworden.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:55 schreef WEST het volgende:
[afbeelding]
uitprinten en een plastic laagje omheen klaar is joop
wel ff je naam en geboorte datum en datum afzwemmen veranderen![]()
"Meneejjjj, bent u de nieuwe badmeestej?"quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:38 schreef RichardRichard het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |