ik kan zo niet babyfotos van mij vindenquote:
Selim?quote:
Ik ga mijn sataschijf even aansluiten. Kijken of er nog wat leuks op zit.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:35 schreef remlof het volgende:
Aaaaaw Selimpje voor dat hele grote dartbord
Maak 'r wakker dan!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:32 schreef zarGon het volgende:
Poffedomme, wat kan dat ouwe wijf dat zichzelf mijn moeder noemt, de familiealbums goed verstoppen.
Alles van ik zit nu in Turkije, behalve mijn zussen. Ooms, tantes, vader, moeder, opa, oma, ergo hele familie...quote:
Bellen gaat morgen pas, ze zitten in het dorp.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alles van ik zit nu in Turkije, behalve mijn zussen. Ooms, tantes, vader, moeder, opa, oma, ergo hele familie...
Even bellen tho, puick plan. * zarGon start Voipbuster.
Hoizzzz, ik ben naar Sultanzzzz geweest, waterpijpz enzo, meiden met zilveren ringen om de heupenzzz enzoooquote:
Hoogstwaarschijnlijk blijf ik nog wel studeren, tenminste nog HBO, heb het een jaar geleden drie jaar verzet...quote:
21 dagen gedrild worden en that's it?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk blijf ik nog wel studeren, tenminste nog HBO, heb het een jaar geleden drie jaar verzet...
Omdat ik studeer, heb ik nog een reden om nog niet te gaan..
Heb tot mijn 38'ste de tijd en och, 21 dagen in Turkije in het leger is ook niet alles,
Die Polo ook nog?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:33 schreef zarGon het volgende:
[img=578xnull]http://fok.zargon.nl/dump/oldpic/054.jpg[/img]
Ik heb die schoenen nog,.
Ik koop het af, anders zit ik 15 maanden...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
21 dagen gedrild worden en that's it?
China en India lachen je uit.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Turkije heeft statistisch gezien het grootste leger van de wereld, als ze alle dienstplichtigen oproepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |