quote:
Ik had wat beloofd, overtreed ik dat?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:44 schreef remlof het volgende:
Ik vind gewoon dat ik deze monoloog af en toe moet onderbreken.
Neuh hoor, nog niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had wat beloofd, overtreed ik dat?
Nee, ik hoor niet tot je groep intimi.quote:
Niet meteen overdrijven.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tante Yv. en ik zijn dikke maatjes.
Mijn groep intimi heeft geen andere foto's van ik dan wat hier op FOK! is rondgeweest.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik hoor niet tot je groep intimi.
We hebben onenigheden, verder lukt het best wel tussen ons.quote:
Zelfs díe kreeg ik niet van je!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn groep intimi heeft geen andere foto's van ik dan wat hier op FOK! is rondgeweest.
Destijds, toen Z'tje er nog was, had ik beloofd een foto met een hoofddoek te posten in AA SC...quote:
What comes up...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:00 schreef zarGon het volgende:
[AA SC] :'). Allochtonen met Wilderskapsel....
Zo lang geleden, damn. Mên, ik mis die gezelligheid in de AA SC.
Verdammt, nu jij komt, we hadden destijds ook babyfoto contest...quote:
Owja, zelfs gepost, niet meer in gekeken eik verderquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Destijds, toen Z'tje er nog was, had ik beloofd een foto met een hoofddoek te posten in AA SC...
Je hebt hem wel gezien. Dat hele ding kwam op gang na die ene foto,.
Oja.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verdammt, nu jij komt, we hadden destijds ook babyfoto contest......
Godkolere, toen was FOK! nog leuk..
"Toen", drie maanden geledenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verdammt, nu jij komt, we hadden destijds ook babyfoto contest......
Godkolere, toen was FOK! nog leuk..
Jaquote:
Niet in dat babyfoto's topic kijken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Owja, zelfs gepost, niet meer in gekeken eik verder
*schop*quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Met van die Conflict top[ics zoals
TT: Hoi
OP: Alles goed?
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Met van die Conflict top[ics zoals
TT: Hoi
OP: Alles goed?
wat een grafkopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |