"Toen", drie maanden geledenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verdammt, nu jij komt, we hadden destijds ook babyfoto contest......
Godkolere, toen was FOK! nog leuk..
Jaquote:
Niet in dat babyfoto's topic kijken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Owja, zelfs gepost, niet meer in gekeken eik verder
*schop*quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Met van die Conflict top[ics zoals
TT: Hoi
OP: Alles goed?
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Met van die Conflict top[ics zoals
TT: Hoi
OP: Alles goed?
wat een grafkopquote:
ik kan zo niet babyfotos van mij vindenquote:
Selim?quote:
Ik ga mijn sataschijf even aansluiten. Kijken of er nog wat leuks op zit.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:35 schreef remlof het volgende:
Aaaaaw Selimpje voor dat hele grote dartbord
Maak 'r wakker dan!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:32 schreef zarGon het volgende:
Poffedomme, wat kan dat ouwe wijf dat zichzelf mijn moeder noemt, de familiealbums goed verstoppen.
Alles van ik zit nu in Turkije, behalve mijn zussen. Ooms, tantes, vader, moeder, opa, oma, ergo hele familie...quote:
Bellen gaat morgen pas, ze zitten in het dorp.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alles van ik zit nu in Turkije, behalve mijn zussen. Ooms, tantes, vader, moeder, opa, oma, ergo hele familie...
Even bellen tho, puick plan. * zarGon start Voipbuster.
Hoizzzz, ik ben naar Sultanzzzz geweest, waterpijpz enzo, meiden met zilveren ringen om de heupenzzz enzoooquote:
Hoogstwaarschijnlijk blijf ik nog wel studeren, tenminste nog HBO, heb het een jaar geleden drie jaar verzet...quote:
21 dagen gedrild worden en that's it?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk blijf ik nog wel studeren, tenminste nog HBO, heb het een jaar geleden drie jaar verzet...
Omdat ik studeer, heb ik nog een reden om nog niet te gaan..
Heb tot mijn 38'ste de tijd en och, 21 dagen in Turkije in het leger is ook niet alles,
Die Polo ook nog?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:33 schreef zarGon het volgende:
[img=578xnull]http://fok.zargon.nl/dump/oldpic/054.jpg[/img]
Ik heb die schoenen nog,.
Ik koop het af, anders zit ik 15 maanden...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
21 dagen gedrild worden en that's it?
China en India lachen je uit.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Turkije heeft statistisch gezien het grootste leger van de wereld, als ze alle dienstplichtigen oproepen
...en in Irakquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik koop het af, anders zit ik 15 maanden...
Rusland toch ook?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
China en India lachen je uit.
Maar goed, wij hebben dienstplicht, dat kan best kloppen.
noord korea heeft qua percentage het grootste legerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
China en India lachen je uit.
Maar goed, wij hebben dienstplicht, dat kan best kloppen.
Heeft die nou wel of nog niet in het leger gezeten?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:40 schreef Triggershot het volgende:
Ow ja, Zargon heeft de soepelere regeling voor dienstplicht aan Tarkan te danken
Ja maar dat is de bijwerkingen volgens de officiele rapportenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Met het subtiele verschil dat je in Rusland geheid een trauma oploopt natuurlijk.
je hebt wat boven je donssnorretje hangenquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heeft die nou wel of nog niet in het leger gezeten?
wikiquote:Er is een wet in Turkije, die de "Tarkan-wet" wordt genoemd, omdat deze naar aanleiding van Tarkan tot stand is gekomen. In 1999, het jaar waarin de zanger internationaal doorbrak, liep ook zijn termijn af om de militaire dienstplicht uit te kunnen stellen (deze duurt anderhalf jaar in Turkije). Tot die tijd had hij wegens zijn studie Engels aan een Universiteit in New York, dispensatie gekregen. Tarkan kwam in 1999 echter niet opdagen voor zijn dienst, ging door met optredens in Europa en Zuid-Amerika, en er dreigde een conflict met de Turkse staat. In de Turkse media werd veel gespeculeerd wat er zou gebeuren. Mogelijk zou Tarkan zijn Turkse nationaliteit kunnen verliezen, en bij terugkeer in Turkije gearresteerd worden wegens desertie. Het was duidelijk dat er een impasse was, want de Turkse staat maakte nog geen aanstalten om iets tegen Tarkan te ondernemen. De staat kon echter ook geen gezichtsverlies leiden en niets doen. Na de grote aardbeving in Turkije in 1999 was er opeens veel geld nodig voor wederopbouw. Er werd een wet aangenomen die het mogelijk maakte om na storting van een groot geldbedrag op het nationaal fonds van de aardbeving, een sterk verkorte dienstplicht te doen van twee maanden. Naast Tarkan maakte ook de zanger Mustafa Sandal van deze mogelijkheid gebruik. Beide zangers gingen in januari en februari 2000 verkort in dienst.
Sennheiser,quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
je hebt wat boven je donssnorretje hangen
Tjetjenen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
De Russen kunnen de Tsjechenen niet eens onder controle houden,.
Niet waar hoor.quote:
BLijft wikiquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet waar hoor.
Die verkorte bestaat al tientallen jaren, mijn vader heeft 'm ook gedaan. In een veilig plekje genaamd Burdur, waar alle gastarbeiders ongeveer heengaan.
Lijkt me ook niks voor het Turkse leger hoor. Die zouden hem zo oppakken en gewoon zijn dienstplicht laten doen.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Lijkt me ook niks voor het Turkse leger hoor. Die zouden hem zo oppakken en gewoon zijn dienstplicht laten doen.![]()
Engelse versie van wikiquote:At the height of his fame in 1999, Tarkan was called up for military service, which had been deferred since 1995. The deadline for commencement had ended in 1998, but due to contractual obligations he did not return to Turkey to do his military service. The media discussed whether Tarkan should be viewed as a deserter and stripped of his citizenship, but this never happened. After the August 1999 earthquake that shook Turkey, the 28-day military service was passed, which allowed for a very short term of service provided that those covered by the law paid $16,000 for the benefit of the earthquake victims. Tarkan returned to Turkey in 2000 and took advantage of this law, completing his service in twenty-eight days. Of his time in the army, he said:
“ "It was January and snowing like crazy. It was tough; the food was terrible. Eighteen months of my life for nothing? I thought my own dreams were more important."[2] ”
De periode is veel korter geworden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet waar hoor.
Die verkorte bestaat al tientallen jaren, mijn vader heeft 'm ook gedaan. In een veilig plekje genaamd Burdur, waar alle gastarbeiders ongeveer heengaan.
Hij heeft een Duitse nationaliteit.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:48 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Turken die geemigreerd zijn, kunnen al langer de dienstplicht afkopen.
Kloptquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou het geen probleem vinden om daar te zitten. Komt mee met je opvoeding, eh.
Your the expert.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Twee maanden= dus 28 dagen geworden denk ik dan.
Had, Ze zijn namelijk geremigreerd naar Turkije.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij heeft een Duitse nationaliteit.
Geef je het dan automatisch op?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:50 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Had, Ze zijn namelijk geremigreerd naar Turkije.
Sterker nog, hij heeft nooit de Duitse nationaliteit gehad. Ik ben meer info aan het zoeken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geef je het dan automatisch op?
wel mensen die voor 1997 vallenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:51 schreef IHVK het volgende:
Dubbele nationaliteit kan niet meer in Duitsland dacht ik?
Jij zegt het.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:52 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Sterker nog, hij heeft nooit de Duitse nationaliteit gehad. Ik ben meer info aan het zoeken.
Ben jij Turks of Tatar?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:52 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
Dat ik er niet ingegooid was tijdens die tripje,.
quote:
Ja ok, dat 'weet' ik, ook en geen disrespect maar je hebt een tatar look.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turk. C'mon, zelfs Yv. weet ondertussen wat ik ben.
toch heeft hij wel een buyuk burun en plat achterhoofdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja ok, dat 'weet' ik, ook en geen disrespect maar je hebt een tatar look.
Mijn vader zegt elke dag dat ik geswitched ben in de ziekenhuis.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja ok, dat 'weet' ik, ook en geen disrespect maar je hebt een tatar look.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
toch heeft hij wel een buyuk burun en plat achterhoofd![]()
Ik heb weleens gehoord dat ik bij de vuilnis ben gevondenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn vader zegt elke dag dat ik geswitched ben in de ziekenhuis.
Mijn ouders neuken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord dat ik bij de vuilnis ben gevonden
goh je kan een foto uit mijn fobo posten, knap hoorquote:
Ja, haten verlaten enzo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
goh je kan een foto uit mijn fobo posten, knap hoor_!
faalhaas gedragquote:
Broedersysteem, je weets.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
faalhaas gedrag_!
bovendien kan Zg best voor zichzelf opkommen en hij weet hoe ik het bedoel![]()
jewaidsquote:
Wij begrijpen elkaar meestal wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
faalhaas gedrag_!
bovendien kan Zg best voor zichzelf opkommen en hij weet hoe ik het bedoel![]()
en daarom davitamonquote:
En nog bedankt he?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:42 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
Deze was toentertijd voor remlof..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |