Ben jij Turks of Tatar?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:52 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
Dat ik er niet ingegooid was tijdens die tripje,.
quote:
Ja ok, dat 'weet' ik, ook en geen disrespect maar je hebt een tatar look.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turk. C'mon, zelfs Yv. weet ondertussen wat ik ben.
toch heeft hij wel een buyuk burun en plat achterhoofdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja ok, dat 'weet' ik, ook en geen disrespect maar je hebt een tatar look.
Mijn vader zegt elke dag dat ik geswitched ben in de ziekenhuis.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja ok, dat 'weet' ik, ook en geen disrespect maar je hebt een tatar look.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
toch heeft hij wel een buyuk burun en plat achterhoofd![]()
Ik heb weleens gehoord dat ik bij de vuilnis ben gevondenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn vader zegt elke dag dat ik geswitched ben in de ziekenhuis.
Mijn ouders neuken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord dat ik bij de vuilnis ben gevonden
goh je kan een foto uit mijn fobo posten, knap hoorquote:
Ja, haten verlaten enzo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
goh je kan een foto uit mijn fobo posten, knap hoor_!
faalhaas gedragquote:
Broedersysteem, je weets.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
faalhaas gedrag_!
bovendien kan Zg best voor zichzelf opkommen en hij weet hoe ik het bedoel![]()
jewaidsquote:
Wij begrijpen elkaar meestal wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
faalhaas gedrag_!
bovendien kan Zg best voor zichzelf opkommen en hij weet hoe ik het bedoel![]()
en daarom davitamonquote:
En nog bedankt he?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:42 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
Deze was toentertijd voor remlof..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |