Ik doelde op welke dag.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh nee want het duurt tot 23 uur dus begint het om 14 uur
Aan Jaap 100 procent. Aan Nadia ook vind ik. Rustig en kalm blijft hij naar haar luisteren. Ik vind dat getuigen van kracht.quote:
zondagquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:02 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb geen zin om bij te lezen, dus vandaar dat ik de vraag hier maar gewoon stel:
Weet iemand wanneer de gasten komen (9 uur lang) voor Amanda`s half jaar feestje.
Ik kan me namelijk altijd erg ontspannen bij het inhoudsloze gebabbel van Amanda and friends.
Hij zal wel moeten, hij heeft niemand anders.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aan Jaap 100 procent. Aan Nadia ook vind ik. Rustig en kalm blijft hij naar haar luisteren. Ik vind dat getuigen van kracht.
Als H niet in de buurt is ja... Zodra H er is dan is het een kuiken...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:07 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zoals ie met Huub om gaat, vind ik 'm behoorlijk haantjes-gedrag vertonen.
Dan is Nadia ook apart, die zit nu ook opeens lief met Lieke te praten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:09 schreef Disana het volgende:
Nadia vindt Lieke apart. Ze krijgt het gevoel dat Lieke mensen probeert in te palmen, en dat ze vals is. Dan doet ze lief tegen Amanda, en dat vindt Nadia naar. Nu praat ze met Lieke, en dat vindt ze wel leuk. Ze vindt het moeilijk Lieke in te schatten en te vertrouwen.
nadia ziet hem ervoor aan dat ie binnenkort seks heeft met een ander, dat vind ik toch niet echt loyaalquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aan Jaap 100 procent. Aan Nadia ook vind ik. Rustig en kalm blijft hij naar haar luisteren. Ik vind dat getuigen van kracht.
Ja, tegenover Huub is hij een haantje. Tegen de anderen zie ik dat niet zo terug. Bij Huub heeft het een reden. Naar mijn smaak wel een terechte redenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:07 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zoals ie met Huub om gaat, vind ik 'm behoorlijk haantjes-gedrag vertonen.
Hmm, okee. Ik zie het als afstandelijkheid uit luiheid.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar dat is puur op gevoel gedaan, dat plan. Dan ben je in hun optiek oprecht.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:11 schreef mootie het volgende:
En het Maydayplan, Nadia? Dat is heel eerlijk en oprecht!![]()
Nou, inderdaad, krijgen we dat gevoelsmens shit weer..het zijn altijd de jankers, schreeuwers, gillers en koetsiewoetsiepoetsieschatjebabykusjeknuffelhitjes die dat gaan roepen als ze mensen tegen komen die beheerst zijn..die hebben dan ineens geen gevoel en zijn vals...bleeehhhh....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:09 schreef noekje het volgende:
Nadia: ik vind het valsigheid, dat vind ik eng.
Ik ben een gevoelsmens.
Ja hoor, we hebben er weer één, een gevoelsmens. Puur en oprecht en allesbehalve vals natuurlijk.
door de erwtenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben de verhaallijn van het groene water kwijt, hoe komt dat nou ook alweer zo groen?
Ja, is niet slim.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:14 schreef Marrije het volgende:
Lieke stelt zich toch wat zwak op nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |