Ik heb even terug de IB-groep gequote, dus als jij even de avondpoep uit je ogen haalt?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:39 schreef Luco het volgende:
Ok, ik zoek dus een antwoord, met een BRON!!!
De chauffeur vertelde mij dat ik met mijn Weekend OV doordeweeks ook gratis mocht reizen in de periode van 16 juli t/m 16 augustus. Nu zoek ik HIER een bevestiging van... De chauffeur zei dat dat op internet te vinden was
Die krijg je niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:39 schreef Luco het volgende:
De chauffeur vertelde mij dat ik met mijn Weekend OV doordeweeks ook gratis mocht reizen in de periode van 16 juli t/m 16 augustus. Nu zoek ik HIER een bevestiging van... De chauffeur zei dat dat op internet te vinden was
Doe niet zo lastig man..je kan met een door de weekse kaart niet eens gratis reizen laat staan met een weekend ov ....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:39 schreef Luco het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |