abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52037420
Tja ik zie het soms ook gewoon echt niet. Komen we in een of andere hippe winkel met geweldige wandmeubelen Drie slierten kasten in felle kleuren. Elke sliert bestond uit 3 kasten die dan wel in de lengte dan wel in de breedte tegen elkaar aan hingen. Prijs per kast was minimaal 700,-...

Voor een fucking rechthoekige kast in een cool kleurtje Dan maak ik zelf wel wat

http://www.gamer.nl/doc/40901
Het heeft even geduurd maar de schwalbes zijn weer terug Die waren zo geniaal in Fifa 2002 oid

[ Bericht 24% gewijzigd door FJD op 02-08-2007 09:45:54 ]
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 2 augustus 2007 @ 09:53:17 #52
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_52037939
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 09:32 schreef FJD het volgende:
http://www.gamer.nl/doc/40901
Het heeft even geduurd maar de schwalbes zijn weer terug Die waren zo geniaal in Fifa 2002 oid
Cool alleen vind ik PES zo sfeerloos vergeleken met FIFA. Daarom koop ik ze maar beiden voor de 360.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_52037987
De sfeer met Fifa is altijd geweldig vooral het commentaar van de tegenstanders
"Vuile Duitser!"
"Ja hoor scoort die homo weer in de laatste minuut"
"Ow kut een rebound dan zal die wel weer ingeschote....ja hoor zit ie alweer"

donderdag 2 augustus 2007 @ 10:26:49 #54
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_52038767
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 09:02 schreef ursel het volgende:

[..]

Bij ons was het juist andersom.
1200 voor de bank en 800 voor het bed. Maar daar was verders ook weinig bijzonders aan de ombouw aan dan..
Ik heb gebruik gemaakt van zo'n actie waar je het 2de setje gratis kreeg. Moest ook wel, aangezien ik 1600 euro voor een ombouw (was nog een aanbieding ook, aangezien het een showmodel was en je hem eigenlijk ter plekke mee moest nemen) heb uitgegeven
Maar goed ik had dan ook jarenlang gespaard voor me inboedel.
Eigenlijk als je erover nadenkt is het allemaal wel heel veel geld wat je uitgeeft aan meubels. Maar goed ik ben ervanuit gegaan dat me bed, salontafel, eettafel en eettafelstoelen ook wel wat jaren mee zullen gaan
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  donderdag 2 augustus 2007 @ 10:27:42 #55
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_52038786
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 08:14 schreef ursel het volgende:
Apeldoorner valt agenten aan met zwaard

Agenten zijn niet erg geliefd in Apeldoorn zeker..
Ik geef me vader groot gelijk
2de in de Tour de BoF!
pi_52041927
tvp
Op donderdag 4 oktober 2007 09:50 schreef staticdata het volgende:
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
pi_52042674
Rudy doe je mee met GRAW2 vanavond? Inco doet ook mee

Er zou evt. nog iemand mee kunnen doen Wel via Hamachi overigens
pi_52042969
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 08:58 schreef FJD het volgende:

[..]

Bed is een boxspring met matras van Swiss Sense Daar waren we dan ook meteen een kleine 2000,- voor kwijt Ach ja, hele sloot met geld maar slapen Daarna nog iets van 800,- aan een Ikea bank

Toen we gister in de Woonmall ( ) liepen zagen we al heel snel dat de normale meubels winkels niet voor ons budget zijn weggelegd. Plus dat ik me sowieso afvraag wat een dergelijke meerprijs kan rechtvaardigen. Tja bij Ikea zit je idd met een massaproduct maar goed om dan maar een stoel van minstens 100,- stuk te kopen is ook weer zoiets

Ikea
Je lijkt wel op Jack van Fight Club, wacht maar totdat je je huis opblaast!
BoF!
pi_52043082
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:53 schreef FJD het volgende:

is die er nog in een gratis versie?
(hamachi)

laatste keer dat ik op die site keek moest je betalen ofzo
Narf!
pi_52043215
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:07 schreef Sickert het volgende:
laatste keer dat ik op die site keek moest je betalen ofzo
http://premium.hamachi.cc/compare.php

Logmein.com (daar is Hamachi blijkbaar van) is trouwens een geweldige website voor al je gezeik met mensen die hun PC opfucken. Even installeren je kunt op afstand overal bij
pi_52043744

Ik moest lachen..

Dit is de enige toevoeging wat ik heb te melden..

tot de volgende keer weer
BF2: Diamond3d
pi_52043796
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
[afbeelding]

Ik moest lachen..

Dit is de enige toevoeging wat ik heb te melden..

tot de volgende keer weer
Whehe

Overigens wel ontzettend gemaakt. Tik nu eens Feyenoord kampioen in en je komt op een kleine 500k hits ipv de 288 op dat plaatje. Er is dus iets gedaan met de instellingen van Google
pi_52043925
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:31 schreef FJD het volgende:

[..]

Whehe

Overigens wel ontzettend gemaakt. Tik nu eens Feyenoord kampioen in en je komt op een kleine 500k hits ipv de 288 op dat plaatje. Er is dus iets gedaan met de instellingen van Google
ach ja photoshop, maar wel leuk gedaan
  donderdag 2 augustus 2007 @ 13:42:41 #64
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_52044124
quote:

[..]

Whehe

Feyenoord kampioen - 453.000 hits
Ajax kampioen - 544.000 hits
Psv kampioen - 604.000 hits

Lijkt me duidelijk
2de in de Tour de BoF!
  donderdag 2 augustus 2007 @ 13:45:05 #65
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_52044178
quote:

[..]

Whehe

Feyenoorders ronden graag af naar boven zie ik.
453.000 is al een kleine 500.000
2de in de Tour de BoF!
pi_52044384

pi_52044441
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Feyenoorders ronden graag af naar boven zie ik.
Vorig jaar zijn we, naar boven afgerond, ook kampioen geworden

Ik had 483k in gedachten
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Feyenoord kampioen - 453.000 hits
Ajax kampioen - 544.000 hits
Psv kampioen - 604.000 hits
AGOVV kampioen - 46.600 hits
ADO Den Haag kampioen - 140.000 hits
pi_52044464
De clubs zeggen genoeg:

Resultaten 1 - 10 van circa 98.800.000 voor ajax (0,09 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 10.600.000 voor psv (0,08 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 5.120.000 voor feyenoord (0,06 seconden)

pi_52044510
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
De clubs zeggen genoeg:

Resultaten 1 - 10 van circa 98.800.000 voor ajax (0,09 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 10.600.000 voor psv (0,08 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 5.120.000 voor feyenoord (0,06 seconden)

De resultaten van Feyenoord zijn ook redelijk bedroevend dus wat dat betreft

Dit jaar wordt alles beter
pi_52044720
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:56 schreef FJD het volgende:

[..]

De resultaten van Feyenoord zijn ook redelijk bedroevend dus wat dat betreft

Dit jaar wordt alles beter
Ja dat kan je al gauw zeggen na vorig seizoen

Maar ik betwijfel het of ze echt meekunnen voor het kampioenschap, geld maakt nog geen topteam.

Van Bronckhorst werd te oud voor Barca dus gaat ook maar weg, Makaay is weggeconcurreerd door 2 spitsen dus gaat zijn pensioen in nederland zoeken, Michael Mols hoef ik niets over te zeggen. Bruins, Slory zijn goede aanwinsten, zeker wat betreft de toekomst. Sahin ken ik niet en hofland en de cler zijn redelijke spelers vergeleken met de spelers die feyenoord heeft.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 14:04:42 #71
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_52044755
Feyenoord
  donderdag 2 augustus 2007 @ 14:11:32 #72
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_52044966
Eigenlijk is Feyenoord wel de enige ploeg die echt versterking heeft gehaald, bij de overige ploeg is het meeste weg gegaan.
Mijn gevoel zegt toch dat Ajax de meeste kans maken, maar ja dat dacht ik vorig jaar ook
2de in de Tour de BoF!
pi_52045081
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Eigenlijk is Feyenoord wel de enige ploeg die echt versterking heeft gehaald, bij de overige ploeg is het meeste weg gegaan.
Mijn gevoel zegt toch dat Ajax de meeste kans maken, maar ja dat dacht ik vorig jaar ook
Als az zo voetbals als vorig seizoen en wat meer geluk heeft zie ik az ervandoor gaan. PSV dat word lang niet meer zo sterk zonder cocu.. ik weet niet hoe het met alex eigenlijk zit anders zijn ze helemaal nergens meer
pi_52045136
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
Maar ik betwijfel het of ze echt meekunnen voor het kampioenschap, geld maakt nog geen topteam.
Ajax heeft geen Davids en PSV heeft geen Alex en Cocu. Als Feyenoord maar een beetje lekker gaat ballen dan winnen ze met twee vingers in de neus.

Verder kun je wel de illusie hebben dat we een topcompetitie zijn en dus alleen de allerbeste spelers willen maar helaas zo werkt het niet. Als een Makaay moet concurerren met Klose voor een basisplaats dan moet je je als Nederlandse topploeg gelukkig prijzen alstie bij je komt spelen en dat geldt voor v. Bronckhorst net zo. De inspanningen in Spanje liggen toch een tikkie hoger dan in Nederland, kortere competitie, minder Europees voetbal etc. etc.. Mols kunnen we idd makkelijk over zijn: Bertje is onder de indruk van Sahin dus daar zit genoeg potentieel in, tis niet dat Bertje de afgelopen jaren alleen de pupillen van VVV heeft getraind ofzo

Verder begrijp ik vanuit je Ajax achtergrond dat het wel lastig is om Hofland en de Cler goede spelers voor de NL competitie te noemen. De Cler kan de hele linkerkant beslaan, heeft al wat interland ervaring achter z'n naam en heeft de afgelopen jaren met AZ op hoog niveau Europees gespeeld. Hofland speelde weliswaar laag in de Duitse competitie maar goed het niveauverschil is aanzienlijk en daarbij moet je niet vergeten dat Wolfsburg op basis van het aantal tegendoelpunten ergens in de subtop had geeindigd.

Kortom, je laat je Ajax hart weer iets te veel spreken bij je analyse van Feyenoord

[ Bericht 0% gewijzigd door FJD op 02-08-2007 14:31:29 ]
pi_52045361
voetbal

eind discussie
pi_52045383
Toch denk ik dat Ajax kampioen wordt, ze hebben immers Babel weten te verkopen
  donderdag 2 augustus 2007 @ 14:29:48 #77
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_52045437
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:26 schreef staticdata het volgende:
voetbal

eind discussie
Hear hear
2de in de Tour de BoF!
pi_52045736
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:17 schreef FJD het volgende:

[..]

[quote]Ajax heeft geen Davids en PSV heeft geen Alex en Cocu. Als Feyenoord maar een beetje lekker gaat ballen dan winnen ze met twee vingers in de neus.
Ik moet feyenoord nog maar lekker zien ballen hoor, dat is namelijk iets wat ze al jaren niet meer doen. Nogmaals geld maakt nog geen leuk voetballend 'top' team ook al heb je een aantal leuke spelers aangetrokken.
Verder heeft Ajax nog altijd Stam, Gabri, Sneijder en Huntelaar, toch wel 4 belangrijke spelers buiten Davids.
quote:
Verder kun je wel de illusie hebben dat we een topcompetitie zijn en dus alleen de allerbeste spelers willen maar helaas zo werkt het niet. Als een Makaay moet concurerren met Klose voor een basisplaats dan moet je je als Nederlandse topploeg gelukkig prijzen alstie bij je komt spelen en dat geldt voor v. Bronckhorst net zo. De inspanningen in Spanje liggen toch een tikkie hoger dan in Nederland, kortere competitie, minder Europees voetbal etc. etc.. Mols kunnen we idd makkelijk over zijn: Bertje is onder de indruk van Sahin dus daar zit genoeg potentieel in, tis niet dat Bertje de afgelopen jaren alleen de pupillen van VVV heeft getraind ofzo
Bertje heeft wel meer aankopen in Dortmund gekocht waar twijfels over zijn ontstaan maargoed, ik ken Sahin verder niet.
quote:
Verder begrijp ik vanuit je Ajax achtergrond dat het wel lastig is om Hofland en de Cler goede spelers voor de NL competitie te noemen. De Cler kan de hele linkerkant beslaan, heeft al wat interland ervaring achter z'n naam en heeft de afgelopen jaren met AZ op hoog niveau Europees gespeeld. Hofland speelde weliswaar laag in de Duitse competitie maar goed het niveauverschil is aanzienlijk en daarbij moet je niet vergeten dat Wolfsburg op basis van het aantal tegendoelpunten ergens in de subtop had geeindigd.
Dat is niet lastig, ik noem hun ook redelijke spelers voor feyenoord.. kwalitatief gezien hebben ze meer in te brengen dan wat er alles bij elkaar rondloopt bij feyenoord. Verder noem ik ze geen slechte spelers.

Maar feyenoord prijst zich al kampioen bij het aantrekken van hofland en makaay en dat is zo jammer.
pi_52045764
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:44 schreef diamondvoodoo het volgende:
Maar feyenoord prijst zich al kampioen bij het aantrekken van hofland en makaay en dat is zo jammer.
Ach joh, we prijzen ons al jaren kampioen
pi_52045817
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:46 schreef FJD het volgende:

[..]

Ach joh, we prijzen ons al jaren kampioen
Ooit zal het vast nog wel een keer gebeuren.. als kerst en sinterklaas op 1 dag vallen... onee ze was de gezegde niet he
  donderdag 2 augustus 2007 @ 14:50:23 #81
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_52045838
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:17 schreef FJD het volgende:

[..]

Ajax heeft geen Davids en PSV heeft geen Alex en Cocu. Als Feyenoord maar een beetje lekker gaat ballen dan winnen ze met twee vingers in de neus.

Kortom, je laat je Ajax hart weer iets te veel spreken bij je analyse van Feyenoord
Sahin is idd een keune speler om te zien. Is een grote turkse belofte. Kan nog heerlijk speels met de bal spelen en kan hele mooie pases geven. Zover gezien zeker een speler die het leuk maakt om weer naar voetbal te kijken..

Ik denk dat PSV het dit jaar toch echt zal moeten afleggen (ook dat wordt elk jaar gezegd ).
Gezien de huidige aankopen zal de top 5 volgens mij als volgt eruit zien (hoop ik althans):

1. Feyenoord
2. Az
3. Ajax
4. PSV
5. Heerenveen

En dan denk ik dat 2 en 3 nog wel kunnen wisselen. Uiteraard kan er van alles gebeuren met de opbouw van een nieuw team. Maar er is veel kwalilteit ingekocht. Ik verwacht er veel van en de toekomst zal het leren.
pi_52046185
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ooit zal het vast nog wel een keer gebeuren.. als kerst en sinterklaas op 1 dag vallen... onee ze was de gezegde niet he
Erg optimistisch maar ik heb dit topic even gebookmarked
pi_52046500
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 00:53 schreef Trystar het volgende:

[..]

Hmmm, helemaal alleen al die punten de laatste tijd gehaald?
uncap rapen hè
pi_52046612
Beste Luitjes,

Eindelijk eens wat nieuws betreffende de boot-lan. En dan niet zomaar nieuws, maar het bevestigende nieuws dat alles nu zo'n beetje rond is! De boot is gehuurd, de elektra wordt verzorgd. Alleen de catering wachten we nog even mee, wat weer ten goede van de smaak komt

Wat?
Gamen, gezelligheid, bier, BBQ en veel lol. Tijdens de LAN hebben we beschikking over walspanning welke 3*50A levert, dit wordt natuurlijk netjes omgevormd naar de juiste netspanningen voor ons. Dus en ieder kan zijn elektra spul meenemen wat hij wil. De Wii mag mee, de XBOX (360) mag mee en ook de PS1/2/3 is welkom. Kunnen we eindelijk eens een echte test doen welke console nou daadwerkelijk de beste is.

Afhankelijk van het weer kan er de zondag gezeild worden onder begeleiding (zonder meerkosten) en de echte bikkels kunnen dan ook een duik in de kaag nemen.

Gedurende het weekend kan er natuurlijk ook het nodige gegeten en gedronken worden. Op zaterdagavond staat er een BBQ gepland waar jullie hongerige maagjes rijkelijk gevuld zullen worden. Verder zorgen we ook voor een fatsoenlijk ontbijt op zowel zaterdag als zondag.

Uiteraard hebben we ook een bar waar de nodige pilsjes en fris gekocht kan worden, dit kan uiteraard tegen kostprijs. Sterke drank zullen we niet bij ons hebben en dien je dus zelf mee te nemen.

Wanneer?
Vanaf vrijdag 21 september 19:00 tot zondag 23 september +/- 16:00.

Waar?
"MS Norvicus" heeft zijn vaste ligplaats op de ringvaart ter hoogte van het viaduct met snelweg A44, te bereiken via het plaatsje Sassenheim. De precieze route beschrijving volgt nog maar voor de beeldvorming: De locatie ligt net boven Leiden.

Kosten?
Het gehele weekend kost ¤35,- p.p. Hierbij zit inbegrepen de BBQ op de zaterdagavond, ontbijt voor de zaterdag- en zondagochtend en uiteraard de locatiehuur. De prijs is gebaseerd op deelname van 20 deelnemers. Al het geld wat overblijft gaat op aan bier en fris voor de deelnemers.

Betalen?
Het minst leuke deel maar het moet gebeuren. Er dient vooraf betaald te worden en uiterlijk 2 weken voor aanvang moet het geld binnen zijn. Afzeggen kan kosteloos tot 2 weken van te voren. Daarna krijg je nog maar 50% van je inleg terug. Vanaf de woensdag voor de boot LAN is er geen teruggave meer mogelijk, dan hebben we immers al alles voor je in moeten kopen.

Het geld kan overgemaakt worden naar:
34.68.35.232
tnv J.W. van Schie
Vermeld duidelijk je FOK!/BF2/BoF of echte naam. Onbekende betalingen worden teruggestuurd.

Vragen?
Mail je vragen naar Ursel: jw.v.schie (metaapje!~) hccnet.nl
Stel je vraag op het BoF forum: http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=375

Tot op de Boot LAN!
  donderdag 2 augustus 2007 @ 15:31:14 #85
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_52046789
pi_52046895
mag mn mega drive 2 ook mee? > SFII Champion Edition, SoR I & II ......
Op donderdag 4 oktober 2007 09:50 schreef staticdata het volgende:
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
pi_52047220
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:53 schreef FJD het volgende:

Werkt Hamachi met Vista 64? Ik ben ook nog met de SP bezig... Best lastig, ik wil nl. minimaal een A rating...
pi_52047275
Klinkt goed FJD!
pi_52047561
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:03 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Ja dat kan je al gauw zeggen na vorig seizoen

Van Bronckhorst werd te oud voor Barca dus gaat ook maar weg, Makaay is weggeconcurreerd door 2 spitsen dus gaat zijn pensioen in nederland zoeken, Michael Mols hoef ik niets over te zeggen. Bruins, Slory zijn goede aanwinsten, zeker wat betreft de toekomst. Sahin ken ik niet en hofland en de cler zijn redelijke spelers vergeleken met de spelers die feyenoord heeft.
Giovanni, en Mackaay zijn zeker wel goede aankopen.... Beter als een Davids die direct zijn been breekt... Mols had van mij ook niet gehoeven...

Wat wel leuk is, is dat de 4 nieuwe spelers met elkaar hebben overlegd van hoe/ en of ze bij feyenoord wel een goede zet zouden doen...
pi_52047871
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:57 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Giovanni, en Mackaay zijn zeker wel goede aankopen.... Beter als een Davids die direct zijn been breekt... Mols had van mij ook niet gehoeven...

Wat wel leuk is, is dat de 4 nieuwe spelers met elkaar hebben overlegd van hoe/ en of ze bij feyenoord wel een goede zet zouden doen...

vergeten dat hij er al 1 seizoen voor Ajax heeft opzitten
Narf!
pi_52047992
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:11 schreef FJD het volgende:

[..]

http://premium.hamachi.cc/compare.php

Logmein.com (daar is Hamachi blijkbaar van) is trouwens een geweldige website voor al je gezeik met mensen die hun PC opfucken. Even installeren je kunt op afstand overal bij
hamachi loopt binnen

degene die het netwerk aan maakt: Done
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ Rudy ja hamachi werkt op x64
Narf!
pi_52048170
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:08 schreef Sickert het volgende:

[..]

vergeten dat hij er al 1 seizoen voor Ajax heeft opzitten
  donderdag 2 augustus 2007 @ 16:30:03 #93
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_52048468
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:24 schreef FJD het volgende:
<knip>
Goed werk Ferdi&Ursel. Het is wel wat duurder dan verwacht, dus moet even kijken hoe Robert en Jort er tegen aan kijken.

Hoe zit het met drinken kopen tegen kostprijs? Je kan toch ook je eigen drinken meenemen?
Ik ga uit van wel, maar wilde het toch even checken
2de in de Tour de BoF!
  donderdag 2 augustus 2007 @ 16:35:47 #94
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_52048620
Ik heb overigens direct betaald
Als er 1 schaapgans over de damloopplank is, zullen er vele volgen.

Kreeg net ook me reispapieren voor me vakantie. Kreeg weer een finaciele meevaller. Ik was uitgegaan van 500 euro per week en in de brief stond dat je uit moest gaan van 25-50 euro per week. Moet wel bijgezegd worden dat de drank niet is meegerekend

Oh ja, ik zag ook dat ik 6 vrouwelijke reisgenoten heb en 1 mannelijke.

Eerst BootVakantie, daarna BootLan
2de in de Tour de BoF!
pi_52048776
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Goed werk Ferdi&Ursel. Het is wel wat duurder dan verwacht, dus moet even kijken hoe Robert en Jort er tegen aan kijken.

Hoe zit het met drinken kopen tegen kostprijs? Je kan toch ook je eigen drinken meenemen?
Ik ga uit van wel, maar wilde het toch even checken
vind de prijs redelijk

maar snap idd ook niet waarom je daar drinken van wilt kopen?
of begrijp ik m dan verkeerd?

zoals ik al eerder gezegd had vind het niet leuk om voor andere 5 euro meer te lappen omdat die meer (bier) drinken als ikzelf vera drinkt zowieso niets en ik heel weinig

als je gewoon iedereen zelf drank mee laat nemen kun je er makkelijk 5 a 10 van afhalen wat voor sommige mensen aantrekkelijker is
Narf!
pi_52048845
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:34 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
mag mn mega drive 2 ook mee? > SFII Champion Edition, SoR I & II ......
nee .
Narf!
  donderdag 2 augustus 2007 @ 16:44:05 #97
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_52048913
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:40 schreef Sickert het volgende:

[..]

vind de prijs redelijk

maar snap idd ook niet waarom je daar drinken van wilt kopen?
of begrijp ik m dan verkeerd?

zoals ik al eerder gezegd had vind het niet leuk om voor andere 5 euro meer te lappen omdat die meer (bier) drinken als ikzelf vera drinkt zowieso niets en ik heel weinig

als je gewoon iedereen zelf drank mee laat nemen kun je er makkelijk 5 a 10 van afhalen wat voor sommige mensen aantrekkelijker is
Conclusie: ga (meer) bier drinken.
pi_52049117
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:44 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Conclusie: word nooit ambtenaar
Narf!
  donderdag 2 augustus 2007 @ 16:55:54 #100
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_52049279
Beter een ambtenaar dan iemand die geen bier drinkt!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')