Goed boek?quote:
Dat is precies jouw probleem. Jij zégt dingen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:25 schreef Chowi het volgende:
Neehee, ik zeg verdulleme toch dat het een goed plan is?! Het boek hoeft niet eens goed te zijn.
Toen alles beter was?quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:46 schreef Chowi het volgende:
Ik mis [weleer].
Hoe zit dat met vrouwen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
You can get the guy out of the Veluwe, but you will never get the Veluwe out of the guy..
Of transgenders?quote:
Die heb je niet op de Veluwe.quote:
Veluwe.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
You can get the guy out of the Veluwe, but you will never get the Veluwe out of the guy..
HOE WAS JE BOOT, AU3.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoi. Ik ben er weer.
Omg!quote:
c....quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:03 schreef cerror het volgende:
Ik ben vergeten bier te halen! [afbeelding]
Ik zo van je leven wat doe je?quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:03 schreef cerror het volgende:
Ik ben vergeten bier te halen! [afbeelding]
Gelukkig staat er nog Drommelsch beneden.quote:
Aye, sir.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:11 schreef Dribbel_ het volgende:
hoi
JA PRIMA, HOOR NOSH. IK BEN ZELFS BRUIN.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
HOE WAS JE BOOT, AU3.
Onder het mom van: als niemand het doet, doe ik het.
Verwacht je nou dat ik "Ja ! Dat ben ik ! Hihihihi !quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:07 schreef Dribbel_ het volgende:
ben jij dieR&P audrei waar iedereen altijd op zit te kankeren ?
Als je het bent wel jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Verwacht je nou dat ik "Ja ! Dat ben ik ! Hihihihi !!
! Hihihi ! Kroel !
!" ga posten ?
Het is beter dan verschroeid-rood-met-plastic-tuinstoel-in-je-huid-gebrand! Heuj!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
JA PRIMA, HOOR NOSH. IK BEN ZELFS BRUIN.
Nouja, voor mijn doen bruin dan. Denk: thee-met-heel-veel-melk-kleurig. Maar toch !
Die tekst komt me bekend voor!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:49 schreef Misstique het volgende:
Jeetje! BeF lóópt gewoon niet zonder mij. Hij is nog steeds open!
Zie jij eruit als een rood witte zebra dan, Nosh ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:35 schreef Nosh het volgende:
[..]
Het is beter dan verschroeid-rood-met-plastic-tuinstoel-in-je-huid-gebrand! Heuj!.
Het is vast een déjà-vu.quote:
Dat klinkt als een quote van een ontzettend...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:49 schreef Misstique het volgende:
Jeetje! BeF lóópt gewoon niet zonder mij. Hij is nog steeds open!
Ik ben gewoon ouderwets beige-met-spierwit kleurig, als een pot Duo Penotti die net te horen heeft gekregen dat zijn hond overgereden is door zijn demente tante die zijn gerestaureerde Ford Mercury daarna volledig in paniek een weeshuis in reed.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zie jij eruit als een rood witte zebra dan, Nosh ?
Ik heb een nieuw jurkje. Dat is pas tof.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:07 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ouderwets beige-met-spierwit kleurig, als een pot Duo Penotti die net te horen heeft gekregen dat zijn hond overgereden is door zijn demente tante die zijn gerestaureerde Ford Mercury daarna volledig in paniek een weeshuis in reed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |