pffff,wat kan ze lelijk zijn.....zo van bovenaf,met die kleine spleetoogjesquote:
Ik denk omdat Aman een half jaar in de kooi zit vandaag.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:02 schreef Disana het volgende:
Iemand een idee waarom Brian de tuinbank versiert?
Je antwoord komt per direct van Brianquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:02 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
Oh, hij zegt het zojuist, het is voor een grapje met Jaap. De opblaaspop komt er te zitten. Ik besterf het nu al van het lachen... notquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik denk omdat Aman een half jaar in de kooi zit vandaag.
voor een ontmoeting tussen jaap en zijn nieuwe vriendin hoor ik net van Brian.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:02 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
voor Amanda's halfjaar feest , dadelijk komt ook de taart. Brian heeft nu een smoes tegen Amanda over Jaap maar dat klopt dus nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:02 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
Goed he, die gedachtenstralenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je antwoord komt per direct van Brian
Het is even doorduwen, maar als hij eenmaal zit valt het wel mee.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:02 schreef Starlie het volgende:
Zou dat nou lekker zitten zo'n zender in je reed?!
Neeeheee het is voor Amanda , dat van net was een smoesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:04 schreef blomst het volgende:
[..]
voor een ontmoeting tussen jaap en zijn nieuwe vriendin hoor ik net van Brian.
Jaap zal er niet blij mee zijn, hij heeft voor vrijdag andere plannen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:05 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
voor Amanda's halfjaar feest , dadelijk komt ook de taart. Brian heeft nu een smoes tegen Amanda over Jaap maar dat klopt dus niet
Ah, nou heb ik 'm helemaal door. Vereende COS-krachtenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:05 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
voor Amanda's halfjaar feest , dadelijk komt ook de taart. Brian heeft nu een smoes tegen Amanda over Jaap maar dat klopt dus niet
Tis maar dat je het weetquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, nou heb ik 'm helemaal door. Vereende COS-krachten![]()
Hoogtepunt van DGK.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:06 schreef F04 het volgende:
Het was gister een half jaar geleden, toen Nena een karatetrap uitdeelde aan para brian.
Komt haar moeder??quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:07 schreef mspoez het volgende:
Nee toch, kwam toch zondag, die taart?
Nena, dat was pas een vrouw met klasse, jammer dat die weg is.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoogtepunt van DGK.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:11 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nena, dat was pas een vrouw met klasse, jammer dat die weg is.
Die zou ik zo inruilen voor Lieke, Denniks, Nadia en Amanda.
Die familiedag was het leukste.Petje af voor zijn familie die ook zo leuk met de andere omgingen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:11 schreef Maria44 het volgende:
En waarom loopt Lieke zich zo uit te sloven voor Dellie? Deed ze dat bij Huub ook?
Huub vind dit ook een domme actie, Lieke kruipt bijna voor Brian, Amanda, Nadia en Jaap.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:11 schreef Maria44 het volgende:
En waarom loopt Lieke zich zo uit te sloven voor Dellie? Deed ze dat bij Huub ook?
Nena vond ik niet veel toevoegen moet ik eerlijk zeggen, meer als ik weet niet kwam er niet uit.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:11 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nena, dat was pas een vrouw met klasse,
Het slaat nergens op !!!! Straks wordt ze weer afgebekt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:13 schreef wolferl het volgende:
[..]
Huub vind dit ook een domme actie, Lieke kruipt bijna voor Brian, Amanda, Nadia en Jaap.
Mwoah, die heeft ze toen behoorlijk verloren achter dat muurtje wat mij betreft. Brian bleef de vuile hond maar klasse was het niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:11 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nena, dat was pas een vrouw met klasse, jammer dat die weg is.
Die zou ik zo inruilen voor Lieke, Denniks, Nadia en Amanda.
Lieke: Sowieso 100%quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:15 schreef petraa het volgende:
Dennis zegt dat als Lieke morgen niet voor hem kookt, dat zij ook niet meer eet.
Pardon? Wat haalt die kleuter zich in zijn kop! Laat hem lekker z'n eigen potje koken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:15 schreef petraa het volgende:
Dennis zegt dat als Lieke morgen niet voor hem kookt, dat zij ook niet meer eet.
Dennis:Haal je een paracetamol voor mijquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:16 schreef rooie3 het volgende:
Zou lachen zijn als Brian nu Lieke ging helpen met dennis pakken.Dan zou Brian stoer zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |