abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 1 augustus 2007 @ 19:35:48 #1
137949 Disana
pi_52025082
5 minuten COS.

Even lijkt het of Amanda gaat koken, maar het is Lieke die de boel weer ter hand neemt. Dames Nadia en Amanda doen hun haar ondertussen uitgebreid, en 1 keer zag je Brian voorbij toffelen.

Nadia tegen Brian: Wat eten we, Brian? Brian weet het niet.
Nadia over Lieke: Weet je wat ik zo zielig vind? Dat ze nooit voor Dennis kookt.

[ Bericht 52% gewijzigd door Disana op 01-08-2007 19:58:00 ]
  woensdag 1 augustus 2007 @ 19:36:39 #2
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_52025101
Wanneer komen die vriendinnetjes van Amanda nou??! Hoorde van mijn vriend zondag....?!
pi_52025103
Ik geef schoorvoetend toe dat zelfs ik uitgekeken raak op Nadia. Ze is echt zo leeg als mijn "wallet" in de laatste week van de maand. En ik kan je vertellen dat dat leeg kan zijn.
pi_52025128
thx ik weet nog steeds niet hoe een en ander gaat wellicht lijk ik wel een beetje op amanda IN DAT OPZICHT DAN
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_52025140
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik geef schoorvoetend toe dat zelfs ik uitgekeken raak op Nadia. Ze is echt zo leeg als mijn "wallet" in de laatste week van de maand. En ik kan je vertellen dat dat leeg kan zijn.
Het werd tijd!
Go hard or go home
pi_52025151
quote:

nadia is écht kut..........

om naar te kijken én om naar te luisteren

pi_52025163
quote:
Dan zul je wel geschokt zijn om te horen dat ze net Lieke aanbood om de keuken op te ruimen als ze klaar is met koken. (Ik was het in ieder geval wel)
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_52025170
quote:
echt of onecht lieke heeft gelukkig meer inhoud. En dat zij geen aansluiting vindt bij de overige "dames"dat herken ik wel hoor in zo n milieu ben je al gauw bekakt en arrogant.......met anderen woorden als je niet voor bent ben je tegen. Van nuanceren hebben zij nooit gehoord. Sylvia maakte hetzelfde door uiteindelijk
  † In Memoriam † woensdag 1 augustus 2007 @ 19:40:21 #9
137949 Disana
pi_52025180
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:37 schreef ericahysterica het volgende:
thx ik weet nog steeds niet hoe een en ander gaat wellicht lijk ik wel een beetje op amanda IN DAT OPZICHT DAN
Waar gaat dit over? Ik kan me niet voorstellen dat jij ook maar iets van Amanda hebt
pi_52025186
Laat onverlet dat ik Nadia omarm als een medemens, haar echter gewoon wat sneller weer los zal laten. Van één middag in de week gewenst samenzijn is het terug gebracht naar een koffiepause.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 19:41:04 #11
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_52025193
quote:
Jaap is ook al niet zo blij met de inhoud van Nadia!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 1 augustus 2007 @ 19:41:17 #12
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_52025195
Een stralend goede avond
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_52025214
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:39 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Dan zul je wel geschokt zijn om te horen dat ze net Lieke aanbood om de keuken op te ruimen als ze klaar is met koken. (Ik was het in ieder geval wel)
Dat heeft Palma haar vanochtend ingefluisterd dat als een iemand kookt een ander dan wel kan opruimen.
Goedemorgen :W
pi_52025223
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:39 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

echt of onecht lieke heeft gelukkig meer inhoud. En dat zij geen aansluiting vindt bij de overige "dames"dat herken ik wel hoor in zo n milieu ben je al gauw bekakt en arrogant.......met anderen woorden als je niet voor bent ben je tegen. Van nuanceren hebben zij nooit gehoord. Sylvia maakte hetzelfde door uiteindelijk
En toch vind ik dat je Lieke dezelfde verwijten kunt maken, alleen op een ander niveau. En dat is haar meer aan te rekenen, juist omdat ze meer hersens heeft.
pi_52025235
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Laat onverlet dat ik Nadia omarm als een medemens, haar echter gewoon wat sneller weer los zal laten. Van één middag in de week gewenst samenzijn is het terug gebracht naar een koffiepause.
ik zou nog niet naast haar willen staan in de pc hooft eigenlijk
pi_52025238
de tering wat is er met het zwembadwater gebeurt??
pi_52025248
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:41 schreef Dark het volgende:

[..]

Jaap is ook al niet zo blij met de inhoud van Nadia!
Ja, ik ben dan ook volgeling van Jaap. Als hij het durft toe te geven, wie ben ik dan om halstarrig vast te houden.....
pi_52025259
Hha volgens mij heeft Brian een barbie taart geregeld
  † In Memoriam † woensdag 1 augustus 2007 @ 19:45:06 #19
137949 Disana
pi_52025276
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik vermoedelijk al na twee dagen. Het is de rol die ze daar neerzet. Uiterst irritant en verklarend waarom medebewoners haar niet pikken. Heb al vaker aan gegeven dat het allemaal TE is en het onbestaanbaar is dat iemand zo kan zijn in werkelijkheid. Mocht ze wel echt zo zijn, dan zou ik persoonlijk ook met een grote boog om haar heenlopen. Continu geconfronteerd worden met je eigen menselijkheid door haar onfeilbare aanwezigheid is dodelijk voor je zelf.
Als je denkt aan het leger, dan weet je dat sommige mensen wel degelijk zo eendimensionaal kunnen zijn.

Als ik met haar opgescheept zat, zou ik met genoegen mijn puberteit herbeleven: saboteren, overal 'nee' op zeggen en vooral strak aan blijven kijken
pi_52025280
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:43 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

ik zou nog niet naast haar willen staan in de pc hooft eigenlijk
En daar wens ik helemaal niet te komen. Omhoog gevallen quasi intelectueel en bekakt Nederland ga ik graag uit de weg. Het stinkt in die PC, wat ik je brom!
pi_52025283
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:43 schreef farscapevr6 het volgende:
de tering wat is er met het zwembadwater gebeurt??
Huub zei gisteren dat de zwembadman had gezegd dat de bliksem ergens had ingeslagen ofzo...
Go hard or go home
pi_52025289
Zelfs Nadia in haar nek likken kan Dennis met de handen in de zakken.
Chapeau.

pi_52025309
[quote]Op woensdag 1 augustus 2007 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

En toch vind ik dat je Lieke dezelfde verwijten kunt maken, alleen op een ander niveau. En dat is haar meer aan te rekenen, juist omdat ze meer hersens heeft.
[/quote

lieke verwijten maken op een ander niveau ......? dat klinkt toch als onderscheid maken tussen mensen......lijkt mij eigenlijk niet jouw stijl die ogenschijnlijk zo objectief en rationeel en genuanceerd en bovenal intellectueel doet voorkomen.

ik zeg alle mensen gelijk............ geef iedereen een kans en een kutkarakter is een kutkarakter
pi_52025323

zo kan het ook.
Goedemorgen :W
pi_52025335
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:45 schreef Disana het volgende:

[..]

Als je denkt aan het leger dan weet je dat sommige mensen wel degelijk zo eendimensionaal kunnen zijn.

Als ik met haar opgescheept zat, zou ik met genoegen mijn puberteit herbeleven: saboteren, overal 'nee' op zeggen en vooral strak aan blijven kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')