oh sorry mijn foutquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:18 schreef masmax het volgende:
[..]
Doe niet zo bijdehand, ze heet Bokasia
feit is dat het na natasia's vertrek heel saai is geworden in de kooiquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dieptepunt was toch wel dat ze niet eens fatsoenlijk afscheid nam en Huub wéér bedreigde, ik sta je op te wachten als je uit de kooi komt
Hoe ziek ben je dan...
Misschien is ze wel naar Suriname gevlucht of ze heeft weer een zgn mediapauze ingelast want al die aandacht...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:04 schreef avonne het volgende:
Telkens als er in dit topic gepost wordt vraag ik me af of ze al ergens is opgedoken.
Echt geen blad of programma die haar heeft geïnterviewd, he?
Ik mis haar niet.
Indd!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:18 schreef Meds het volgende:
[..]
Ik zie liever 80 natasia's bij de drogist dan 1 rascist en de meelopers die om dit soort uitlatingen lachen.
Zoeken ze nog kandidaten voor DGK? want gezien het verstandelijke vermogen pas je heel goed in het profiel
quote:
Dat wel , maar dat is nou juist wat je niet moet doen toch ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
je snapt toch zelf ook wel dat die uitspraak een overdrijving is. natasia maakt nou eenmaal echt het slechtste in de mensch wakker.
nee men. beetje humor en incasseringsvermogen zijn veel betere wapens tegen 'discriminatie'.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:09 schreef Rizzy-Li het volgende:
[..]
Dat wel , maar dat is nou juist wat je niet moet doen toch ?
Hetzelfde zijn dus een beetje dom lopen schelden ? Je moet juist leren van haar hoe je het NIET moet doen!
Je verlaagt je alleen maar naar hetzelfde of lager nivo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |