Tuurlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:15 schreef zoalshetis het volgende:
drogist?
die verkopen nagelvijltjes, waterstofperoxide en alcohol verhuld in geurolie.
dus wat heeft jouw mcgiver instinct gezegd?
ik zou de nagelvijlen in haar borstkas en baarmoeder hebben geramd. dan waterstofp. hebben ingegutst en afgemaakt met een fijne rectale alcoholdruppelinjectie.
kan die kerel van haar 's avonds ook een keer anaal neuken zonder de hele tijd die bavianenpoeplucht te moeten ruiken.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:27 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Ik denk dat je haar bibberend om een handtekenning zou vragen![]()
Ze vloert bolle Jaap met 1 gerichte kick tegen de grond, denk niet dat je veel kan aanrichten met je vijltje als je haar voetafdruk in je edele deel hebt staan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
maar pas nadat ik klaar ben met haar.
jaapquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:39 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Ze vloert bolle Jaap met 1 gerichte kick tegen de grond, denk niet dat je veel kan aanrichten met je vijltje als je haar voetafdruk in je edele deel hebt staan.![]()
hoezo? verwaarloost?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:22 schreef masmax het volgende:
jairo ligt al een tijdje in het emma kinderziekenhuis!!!!
jairo is toch van natasia?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:27 schreef masmax het volgende:
ik hoop niet dat jouw (eventuele) kinderen daar ooit komen
wat heeft ie?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:55 schreef masmax het volgende:
ja zoon van
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:22 schreef masmax het volgende:
jairo ligt al een tijdje in het emma kinderziekenhuis!!!!
Iets met zijn lever, toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:23 schreef masmax het volgende:
weet niet precies, iets chronisch
ik mag hopen niet door toedoen van die goede moeder natasia.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:26 schreef L.Dir het volgende:
heb je haar geprobeerd mee te lokken met een zak nootjes?
Sommige zien dat niet als Sarcasme.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:09 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
God, een beetje sarcasme is voor sommige mensen ook al teveel.![]()
Wat doen ze dan in dit forum?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Niet iedereen volgt De Gouden Kooi.
Doe niet zo bijdehand, ze heet Bokasiaquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:16 schreef don-diablo het volgende:
en wat zei ts toen ze natasia zag? "hey daar loopt Bokito!" misschien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |