veel plezier met je condoomsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:47 schreef Sense het volgende:
40 euro uitgeven aan troep die ik niet nodig heb![]()
Tsja, ik ben ook niet trots op mezelf dat ik weer te schijterig was om op hoge poten op haar af te stappen. Maar de reactie van het kassameisje spande helemaal de kroon: "Oooooooooooh nataaaas wat zie je er goed uiuiuiuiuit! Heel anders dan op tv! En dan ben jij zeker Jairo (dat arme jong was ook mee), jij bent zeker wel blij dat je mama weer thuis is he!" En Jairo braaf knikkenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:52 schreef cindy10 het volgende:
zal niet zeggen dat ik natasia direct op dr bek zou rossen als ik haar tegenkom....![]()
maar zou haar wel aanspreken op haar walgelijke gedrag,en gebrek aan aandacht voor dr kindjuhhhssss![]()
wat mij betreft mag ze wel weten hoe nederland over haar denkt![]()
nietssss te owwwwww ben jij het echt,maar heeyyyy ben jij die schreeuwende kutkop uit de kooi??![]()
en dan liefjes vragen of haar kindjuhhhssss al over het trauma heen zijn dat mama weer thuis is.....![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:43 schreef XiChico het volgende:
Als ik Natasia zou spotten zou ik haar handtekening vragen. Puur om haar te laten denken dat ik haar aanbid.
Laat me raden, die woont in de buurt van het makado centrum.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:55 schreef tipsch het volgende:
Ja, Patricia, haar kapster in DGK komt natuurlijk uit Purmerend
dat kassa meisje moeten ze direct ontslaan....ze had dat gekke wijf moeten negeren,of op zn minst willen tillen met afrekenen!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:41 schreef Sense het volgende:
[..]
Tsja, ik ben ook niet trots op mezelf dat ik weer te schijterig was om op hoge poten op haar af te stappen. Maar de reactie van het kassameisje spande helemaal de kroon: "Oooooooooooh nataaaas wat zie je er goed uiuiuiuiuit! Heel anders dan op tv! En dan ben jij zeker Jairo (dat arme jong was ook mee), jij bent zeker wel blij dat je mama weer thuis is he!" En Jairo braaf knikken
Maar goed, daar is ze dan ook kassameisje voor, zullen we dan maar zeggen.
hehehequote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:59 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dat kassa meisje moeten ze direct ontslaan....ze had dat gekke wijf moeten negeren,of op zn minst willen tillen met afrekenen!![]()
Of de Purmer Noord.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:57 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Laat me raden, die woont in de buurt van het makado centrum.
Dude ..... onder welke boom leef jij ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:03 schreef J.Herrer het volgende:
Hoe kan ze in een drogist staan in Purmerend dan? Ze mogen die villa toch niet verlaten?
En waarom ging ze dan niet naar haar familie ofzo?![]()
Niet iedereen volgt De Gouden Kooi.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:54 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Dude ..... onder welke boom leef jij ?
Ze is er allang uit
Het was inderdaad in Makadoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:57 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Laat me raden, die woont in de buurt van het makado centrum.
Dank je. Ik ben vannacht een paar keer gillend wakker geworden, maar ik werk hard aan mijn herstelquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:17 schreef ruby het volgende:
Jezus, wat een traumatische ervaring moet dat zijn....![]()
Ik wens je heel veel sterkte met het verwerken hiervan. Het is tenslotte niet niks om Natasia zomaar tegen te komen.![]()
rightquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:52 schreef cindy10 het volgende:
zal niet zeggen dat ik natasia direct op dr bek zou rossen als ik haar tegenkom....![]()
maar zou haar wel aanspreken op haar walgelijke gedrag,en gebrek aan aandacht voor dr kindjuhhhssss![]()
wat mij betreft mag ze wel weten hoe nederland over haar denkt![]()
nietssss te owwwwww ben jij het echt,maar heeyyyy ben jij die schreeuwende kutkop uit de kooi??![]()
en dan liefjes vragen of haar kindjuhhhssss al over het trauma heen zijn dat mama weer thuis is.....![]()
geet toch een beetje aan hoe hoog het nivootje is onder de DGK-kijkers.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:55 schreef nightfall het volgende:
door haar schuld heb ik nu een pesthekel aan negers.
Nee.. jij met je text..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:39 schreef robert2006 het volgende:
[..]
geet toch een beetje aan hoe hoog het nivootje is onder de DGK-kijkers.
JDM mag trots zijn met zulke kijkers
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |