quote:
Goed, afgezien van een achterlaten voor je deur als je naar de ring gaat
![]()
Maar serieus, afgezien van het achterlaten - dat riciso heb je met elke redelijk unieke en opvallende auto. (En nee, dak kapot door mes heb je IMHO vaak aan jezelf te danken... auto leeghalen en kastjes openzetten om aan te geven dat er niets te halen is)
Kabaal op de snelweg? Bij mijn NC amper... zelfs bij 200+ kon je met elkaar praten. Bij mijn NA is het erger, maar met windblocker valt het erg mee. Waarschijnlijk valt het zelfs nog meer mee, als ik mijn lekke spruitstuk nu eindelijk eens vervang (hopelijk deze of volgende week...)
En met volle zon/deze warmte petje op tegen de zonnesteek en lekker rijden
![]()
de wind koelt je wel af. Boven de 35 graden 'moet' je je dak dichtdoen omdat het anders te warm wordt, maar dat probleem heb je in vrijwel elke auto zonder airco... (edit: ter verduidelijking, ik bedoel hiermee dat je boven de 35 graden amper in een auto zonder airco kunt rijden, cabrio of niet - bij de NC kap dicht airco aan ftw
![]()
)
Dat wat mij overkomen is met de NC slaat natuurlijk alles, maar afgezien daarvan heb ik nooit problemen gehad in de zin van krassen op de auto oid (en nog een edit: ik ben er het halve land mee doorgereden, enige nadeel was af en toe wat negatief commentaar van verkopertjes dat zij het met hun audi a3tje of passat moesten doen). Als ik wederom een benzineauto uit had mogen kiezen had er weer een voor mijn deur gestaan, simpelweg vanwege het rijgenot.
[ Bericht 12% gewijzigd door Paladijn op 05-08-2007 20:30:51 ]
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van
Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen
team 9000 - Spijker