quote:Alonso zal morgen de race aanvangen vanaf de zesde positie. De Spanjaard is door de wedstrijdleiding vijf plaatsen teruggezet op de startgrid wegens het ophouden van teamgenoot Lewis Hamilton. Ook McLaren zelf is niet ongedeerd gebleven na het pitstopincident van vanmiddag tijdens de kwalificatie van Hongarije. De Britse renstal zal, ongeacht het resultaat in de race, geen punten scoren voor het constructeurkampioenschap.
De straffen werden vastgesteld na gesprekken met de betrokkenen en het beluisteren van de radiocommunicatie besloten. Zowel het team en Alonso blijken nu schuldig te zijn. Teambaas Ron Dennis en Alonso konden de stewards in Hongarije dus niet van hun gelijk overtuigen.
pff dat lijkt me kut als je al dagen van te voren nerveus bent. Ik ben meestal het uurtje van te voren nerveus en is dan weg bij het handen schudden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:15 schreef Timmetjuh. het volgende:
Nee, ze is veel te nerveus.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:30 schreef BoJo het volgende:
pfff brak... was ik maar wakker gebleven om 8:00 toen ik opstond voor wc en water drinken, maar nee ben nog gaan liggen rotten tot net
Ja maar jij hebt een kapper homo auto. dus ze hopen nog steeds dat je liever mee gaat in de peugquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:36 schreef ook_gek het volgende:
bellen mijn ouders me net op. Ja we gaan rond 16uur naar warmond rij je met ons mee in de peug?
Uhm je bedoeld die peug zonder airco en dat soort dingen? Ja die ja.
hmm mam kijk even naar buiten. Ik heb een fucking cabrio wat denk je zelf
soms snappen ze het niet
denk eerder dat het meer is dat mijn moeder vind dat ik te hard rijdquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een kapper homo auto. dus ze hopen nog steeds dat je liever mee gaat in de peug
neh dat is het vast niietquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
denk eerder dat het meer is dat mijn moeder vind dat ik te hard rijd
bedoel naar warmond van af wassenaar is nooit controle en zo goed als 1 rechte weg dus daar kan je lekker door knallen
daar staan vrienden op de camping en die hebben een nieuwe BBQ dus gaan we die effe testen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
neh dat is het vast niiet
maar wtf moet je in fucking warmond
Dude! trotseer de hitte in die peug en ga BBQ met bier doen!quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
daar staan vrienden op de camping en die hebben een nieuwe BBQ dus gaan we die effe testen.
En we gaan vanavond een stuk varen of zo iets.
of ik nou met de peug zou gaan of niet. Ik zou geen drank drinken. En bier al helemaal nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dude! trotseer de hitte in die peug en ga BBQ met bier doen!
Kan jou het verrotte. of je moet blijven pitten op de camping natuurlijk.
BBQ op de camping is erg okay
beetje wel tochquote:
ik kan goed zonder laat ik het zo zeggen, maar een lekker koud biertje op terras of op vakantie wil er wel in hoorquote:
drink jij alleen bier of ook andere drank?quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan goed zonder laat ik het zo zeggen, maar een lekker koud biertje op terras of op vakantie wil er wel in hoor
ik wil een Ferrariquote:
Nederlands "trots" staat weer mooi achter aanquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:38 schreef BaraCuda het volgende:
GP hongarije zal wel boring worden zoals elk jaar![]()
uhuquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nederlands "trots" staat weer mooi achter aan![]()
quote:
ik denk het nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
uhuBen benieuwd of ze volgend seizoen nog mee doen eigenlijk
![]()
waarom koop je er niet 1 dan. Die dingen kosten daar toch totaal niks?quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik moet me straks in het oostblok zo inhouden niet een niva te kopenIk had afgelopen zondag volgens mij echt geluk in Belgié dat die vent weigerde te hadnelen op zondag, anders had ik nu twee nivas gehad
Transportkosten, gedonder met import.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waarom koop je er niet 1 dan. Die dingen kosten daar toch totaal niks?
Import is tegenwoordig heel eenvoudig hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Transportkosten, gedonder met import.
Als ik mensen met autotrailer had gekend had mn donorVisa niet meer bij mn ouders gestaanquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:23 schreef ook_gek het volgende:
ken je niemand dan met een auto trailer?
ah oke weet ik veelquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik mensen met autotrailer had gekend had mn donorVisa niet meer bij mn ouders gestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |