Ach ja. Kan er mee door.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ach ja. Kan er mee door.
Lekker wezen zeilen op het Veerse meer. Dat was relaxed.
Ik ben gaar, gaan slapen om 2:00, om 8:00 alweer wakker, getrained en de halve dag in de volle zon aan de 155 lopen kutten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:53 schreef Sjoewe het volgende:
Hallo. Verveel jij je ook? Ik ga me zo volgieten met bieries denk ik. 14.gif
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:07 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga op het terras zitten. [afbeelding]
warmquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is het warm in je appartement met dit weer of valt dat wel mee?
Split-unitje kopenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:09 schreef BoJo het volgende:
26 graden om precies te zijn![]()
takke muggen ook nog
een wat?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Split-unitje kopen![]()
Kost wat knaken, maar dan je en koel huis en geen muggen meer![]()
Op mijn werkkamer 27, I winquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:09 schreef BoJo het volgende:
26 graden om precies te zijn![]()
takke muggen ook nog
Juist ja, jammer dat je geen echt balkon hebt, dan pleur je hem daar nee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:30 schreef BoJo het volgende:
zo'n geval die aan je buitenmuur hangt en de andere helft in huis?
mag toch geen wijzigingen aanbrengen aan de buiten muurquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Juist ja, jammer dat je geen echt balkon hebt, dan pleur je hem daar nee.
quote:Alonso zal morgen de race aanvangen vanaf de zesde positie. De Spanjaard is door de wedstrijdleiding vijf plaatsen teruggezet op de startgrid wegens het ophouden van teamgenoot Lewis Hamilton. Ook McLaren zelf is niet ongedeerd gebleven na het pitstopincident van vanmiddag tijdens de kwalificatie van Hongarije. De Britse renstal zal, ongeacht het resultaat in de race, geen punten scoren voor het constructeurkampioenschap.
De straffen werden vastgesteld na gesprekken met de betrokkenen en het beluisteren van de radiocommunicatie besloten. Zowel het team en Alonso blijken nu schuldig te zijn. Teambaas Ron Dennis en Alonso konden de stewards in Hongarije dus niet van hun gelijk overtuigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |