pure drank kan ik niet tegen, moet ik van kotsen. Cocktails en dan vooral een Tequila Sunrise gaan er bij mij wel fijn inquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
drink jij alleen bier of ook andere drank?
trailers zijn voor amateursquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:47 schreef ook_gek het volgende:
en een trailer huren?
Heldquote:
Je was niet veel beter afgeweest dan met de 155... de zekering van mijn ramen is weer geploft, natuurlijk op het warmste moment van de dag dat je je ramen helemaal open wilt hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo heeft vroeger ook naar MX5jes gekeken en gezocht![]()
Gewoon de windblocker omhoog latenquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
maar dan kun je geen gordijntjes voor je achterraam hangen
tis geen V6quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gewoon de windblocker omhoog laten
Maar zo'n V6-spider is wel![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:32 schreef BoJo het volgende:
jullie 2 hebben dan ook echt geen smaak... vectra en 190D![]()
![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:32 schreef BoJo het volgende:
jullie 2 hebben dan ook echt geen smaak... vectra en 190D![]()
![]()
quote:
Er is een hardtop voor de Spiderquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:03 schreef BaraCuda het volgende:
Dude weet je die cabrio wel heel zeker?![]()
Een cabrio is kut![]()
Behalve een hardtop, die zou ik nog wel willen.
Dat doe ik toch al niet met de 155, bang dat er een malloot langs loopt met een sleutel ofzoquote:Cabrio laat je nergens met een gerust hart achter.
Dat doet Bo's 155 ookquote:Het maakt een pokke tifus herrie op de snelweg.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Zegt die vent die zijn Volvo T5 heeft ingeruild voor een Corsa.
jaquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Zegt die vent die zijn Volvo T5 heeft ingeruild voor een Corsa.
Goed, afgezien van een achterlaten voor je deur als je naar de ring gaatquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wat zijn jouw ervaring met cabrio rijden Paal?
Niet zo snel, ik heb het circuit-foto's topic nog niet eens gespammedquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Zeg Paal, doe eens fotos posten van dat Zandvoort gebeuren op BB
Ik ook nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet. Maarja, ik ga naar bed. Tot ooit
![]()
.
gaaf gedaanquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:01 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Hihi. Had ik die nieuwe bewerking al eens gepost
quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:27 schreef Paladijn het volgende:
wtf, die lotus!
http://www.autoblog.nl/ar(...)-trackday#post-10495
(engelsen op circuits)
jezus die BMW schiet vol over die auot heen. En niet zo zachtjes ookquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:27 schreef Paladijn het volgende:
wtf, die lotus!
http://www.autoblog.nl/ar(...)-trackday#post-10495
(engelsen op circuits)
zijn we het eens?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:33 schreef Xtreem het volgende:
Wat de gek zegt.
quote:
Is iedereen hier naar de Gay parade geweest ofzo?quote:
Hoiquote:
Vriendquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://englishrussia.com/?p=1166#more-1166
Voor Alexxxxx![]()
Ieder voor zich, hoewel de bmw rijders zich niet aan de vlagregels houd lijkt me, maar is eigen risico van trackdays..quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jezus die BMW schiet vol over die auot heen. En niet zo zachtjes ook
sta je daar toch blij dat hij niet zo extreem beschadigt is en dan ramt er een debiel met een bmw er vol overheen
wie zal dan die schade gaan betalen
Mijn deelneming.................quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:57 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag de akte bij de notaris getekend...
Nu ben ik officieel een arme sloeber met veel schuld![]()
Het werk? Weet ik niet. Ik zit nu nog in een training en die duurt 3 weken.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Bevalt het wel?
vertel eens wat nieuwsquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:30 schreef Xtreem het volgende:
Dood.
Tjabbo: De UT is kut, bureaucratisch, stug en kut.
't is net de UvT![]()
Het was net zo veelzeggend als het genieten van Leeuwarden op de vrijdagmiddag.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:50 schreef hermandeperman het volgende:
Toch leuk dat Peu's posts niet meer waarde hebben dan een stomme mededeling waar niemand op reageert.
Hoi
Niets mis mee, het is hier nog steeds veel te warmquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:24 schreef BoJo het volgende:
BBQen en bier op een maandagavond terwijl het af en toe regent![]()
Wij hebben hetzelfde gedaanquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:24 schreef BoJo het volgende:
BBQen en bier op een maandagavond terwijl het af en toe regent![]()
Oiquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:50 schreef Sjoewe het volgende:
Morgen met een maat van me bij allemaal oude VW busjes kijken.
http://kieftenklok.nl/
Ach boeiend, beetje erheen touren in de Mini. Paar foto's maken en een potje lullen, heb toch weinig beters te doenquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
OiOude VW Busjes zijn gaaf
Alleen "in het hart van Nederland" en "Renkum" in 1 zin klopt mijns inziens niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |