Laatste bezoek: 1 dag, 17 uur geleden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:37 schreef Bayswater het volgende:
Iemand nog wat van die olifant vernomen?
Schijnt een stuk bot van een mammoet te zijn. Moet je voorstellen hoe groot die beesten waren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:48 schreef Beschouw het volgende:
Beschouw meldt zich. Was even fietsen op de Utrechtse Heuvelrug. Uitslag komt zo.
quote:-ZoneKill-
- Rooney luid noodklok. "Het moet maar eens afgelopen zijn met die schwalbes."-
quote:-Waaghals-
- Carvalho ziet een nieuwe ster aan het firmanent -
quote:- Gordon_Shumway -
- Olifant trapt op slurf.-
De opmaak is hier te vinden.quote:- Bayswater -
- Zal ik jou is effe lekker in je bek schijten of heb je al poep in je hoofd? -
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:01 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Spelfout van ZoneKill is geen beletsel voor 3e plek, maar een volgende keer wel.
Dus als het leukste onderschrift een spellingsfout bevat wint ie niet bij jou?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:01 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Spelfout van ZoneKill is geen beletsel voor 3e plek, maar een volgende keer wel.
Ik had een andere, bijna standaard geworden, opmerking van jou verwacht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Domme fouten horen natuurlijk niet.
Jiskefet ken ik nog wel, maar Raggende Mannen? In welke sexhuisl ben je die tegengekomen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:04 schreef Bayswater het volgende:
Cultuurbarbaar, geen greintje respect voor Jiskefet en de Raggende mannen.
Ik sta ook niet op t podium jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:06 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik had een andere, bijna standaard geworden, opmerking van jou verwacht.
Ken je de Raggende Mannen niet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:08 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Jiskefet ken ik nog wel, maar Raggende Mannen? In welke sexhuisl ben je die tegengekomen?
Na een waarschuwing zeker niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:04 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Dus als het leukste onderschrift een spellingsfout bevat wint ie niet bij jou?
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Raggende_Mannequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:09 schreef Bayswater het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bob_Fosko
Mooi dat je de poedel kreeg dus. Moet je zelf maar iets verzinnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:12 schreef Bayswater het volgende:
Onderschrift was dus de titel van het lied van Jiskefet met de Raggende Mannen. Weergaloze tekst en clip.![]()
Gaaf inderdaad, maar het is Raggende Manne. Je weet hoe Beschouw is met spellingsfouten, he.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:12 schreef Bayswater het volgende:
Onderschrift was dus de titel van het lied van Jiskefet met de Raggende Mannen. Weergaloze tekst en clip.![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:14 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Gaaf inderdaad, maar het is Raggende Manne. Je weet hoe Beschouw is met spellingsfouten, he.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:14 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Gaaf inderdaad, maar het is Raggende Manne. Je weet hoe Beschouw is met spellingsfouten, he.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:23 schreef Thelonious het volgende:
[afbeelding]
Keeper: "Ik ben geen metrosexueel, ik neem altijd de bus!"
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:25 schreef TheVulture het volgende:
In het onderschrift van plaats 2 zit trouwens ook een enorme spelfout
Geen poedel ditmaal, denk ik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:33 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
En nou kappen, het is een één en geen i op mijn rug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |