Ik heb de eerste keer dat ik mee deed gewonnen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
![]()
Over die nieuwe users-poedel discussie: Vaak hebben die ook echt het slechtste onderschrift, als je erop gaat letten. Al kunnen die je dan weer verrassen. Was het niet Thomasnogiets die won met een onderschrift waarin zijn vele poedels genoemd werden?
Ja, maar die kreeg hem - overigens terecht - niet slechts 1 keer.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
![]()
Over die nieuwe users-poedel discussie: Vaak hebben die ook echt het slechtste onderschrift, als je erop gaat letten. Al kunnen die je dan weer verrassen. Was het niet Thomasnogiets die won met een onderschrift waarin zijn vele poedels genoemd werden?
Zoek je ruzie ofzo?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:21 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Is die kampioen van 2006 geen fout?
Aangezien jij nooit jury bent durf ik wel te zeggen: ja.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:26 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Aangezien jij nooit jury bent durf ik wel te zeggen: ja.
![]()
Waarschijnlijk de nummer 2 of 3 omdat Waaghals aangegeven heeft na 8en thuis te komen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:29 schreef Maikalo het volgende:
Wie deed ook al weer de uitslag?
Dat zeg je nu nog. Er zijn nog 5 maanden te gaan.quote:
Ik ben Dhr. Beschouw nog altijd dankbaar dat ik mijn eerste ronde niet de poedel toegestuurd kreeg terwijl ik hem wel degelijk verdiende.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gister ook weer een nieuweling de poedel, wat een onzin
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:42 schreef Bayswater het volgende:
Het lijkt hier wel op een partij buurvrouwen op de thee met elkaar.![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:42 schreef Bayswater het volgende:
Zeg, is er een bepaalde dag dat jij de tussenstand post?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:42 schreef Bayswater het volgende:
Wil je zo graag zien hoe hoog laag je staat?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zeg, is er een bepaalde dag dat jij de tussenstand post?
Alstie bovenaan staat post hij tussenstand elke dag, vermoed ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zeg, is er een bepaalde dag dat jij de tussenstand post?
Ik dacht al dat er iemand dood wasquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:10 schreef Beschouw het volgende:
Ben je er even niet, zijn er alweer 39 posts in een nieuw topic gedaan![]()
Maar op zich hoef je er geen enkele van te lezenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:10 schreef Beschouw het volgende:
Ben je er even niet, zijn er alweer 39 posts in een nieuw topic gedaan![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar op zich hoef je er geen enkele van te lezen
Ik heb ze ook allemaal gelezen. Ik wilde een kleine voorsprong op jou verkrijgen op deze manier.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:17 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
Verkeerde taktiek, EnGCatjuh. Je moet alles lezen om op de hoogte te blijven van alle lijntjes. Kan je je voordeel mee doen.
Volgende editie blijf ik 183 dagen thuis, geen vakantie meer, alles om te winnenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wil je zo graag zien hoe hoog laag je staat?![]()
Het hangt niet af van de vakantie, je moet eerder de goede lijntjes hebben denk ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Volgende editie blijf ik 183 dagen thuis, geen vakantie meer, alles om te winnen
Waarom zit je er niet dan, toch niets vervelends?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik wou anders maar al te graag dat ik nu met mijn kameraden op Kreta kon zitten, dus op mijn medelijden hoef je niet te rekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |