Nee, hij wilde enkel weten of je nog leuke muziek had gekocht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja! Ja! Ja! ...Uhm...Jij wil titels, he?
Maar dan intellectueel, pretentieus, kunstzinnig en taalkundig verantwoord gepraat over niks.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met de nadruk op lijkt. Hier is het net als overal. Gepraat over niks, recepten en diertjes en plantjes.
Ik ben ook echt bang een spellings- of grammaticafout te maken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Maar dan intellectueel, pretentieus, kunstzinnig en taalkundig verantwoord gepraat over niks.
Ja-ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:37 schreef FlyingFox het volgende:
Gezien mijn postaantal ben ik nooit zo van de slowchat geweest
Eentje maar. Dan ben ik alweer tevreden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja! Ja! Ja! ...Uhm...Jij wil titels, he?
En in liefdevolle tijden geeft Do2 iedereen kusjes.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met de nadruk op lijkt. Hier is het net als overal. Gepraat over niks, recepten en diertjes en plantjes.
True.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En in liefdevolle tijden geeft Do2 iedereen kusjes.
Devotchka - How it Endsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:49 schreef broer het volgende:
[..]
Eentje maar. Dan ben ik alweer tevreden.
Geen idee, Oneven-twee. Geen idee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zeg, Kegel-dinges...Wat stelt dat plaatje voor? Ik zie het écht niet, namelijk.
Ah, ok...Dan zag ik het toch goed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:52 schreef Kegelstatt het volgende:
[..]
Geen idee, Oneven-twee. Geen idee.
Ik vermoed dat het mijn elleboog is, trouwens, maar zeker weet ik het ook allemaal niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ah, ok...Dan zag ik het toch goed.
Hey, goeie plaat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
En Bruce Springsteen met Greetings from Asbury Park.
De dokter mag mijn persoon niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Daar mag je dan wel mee naar de dokter, me dunkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |