Wat bedoel je?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:12 schreef Lienekien het volgende:
Het is onbespreekbaar, broer.
Ik ben het met Frollo eens. Ik gaf jou juist een mogelijkheid om alsnog in discussie te gaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:14 schreef Lienekien het volgende:
Frollo is heel beslist.
De lust is mij vergaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:16 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben het met Frollo eens. Ik gaf jou juist een mogelijkheid om alsnog in discussie te gaan.
Ja, 't is leuk als je precies weet hoe de regels zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:16 schreef broer het volgende:
Hoewel ik natuurlijk ook heel beslist ben.
Groot gelijk!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, fuck it, ik ga in de zon zitten.
Ik ben nooit te beroerd om taalkwesties open te benaderen. Maar ik vind de argumentatie in dit geval niet zo sterk. Je kunt 'de weinigen' niet zomaar vervangen door 'ons' - daar zit een betekenisverschil in dat je niet zomaar kunt uitvlakken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:17 schreef Lienekien het volgende:
Maar ik vind het persoonlijk veel leuker om die regels af en toe ook eens uit te dagen.
De scriptie ja. Maar ik moet nog één vak: Codicologie/Paleografie/Miniatuurkunst. Echt super-, superinteressant, maar ik moet er zowel een werkstuk voor schrijven als een tentamen doen. En ik weet niet wanneer dat tentamen is en zelfs niet of het een mondeling, schriftelijk of misschien wel een take home-tentamen wordt. Ik ben compleet overgeleverd aan de nukken van een docent die slechts twee dagdelen per week op de uni (en momenteel op vakantie) is, die niet reageert op e-mails, zijn telefoon niet opneemt, en mij waarschijnlijk niet eens mag.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:27 schreef Z het volgende:
Ik dacht dat je al klaar was?
Het is als een meetlat tegen de werkelijkheid aan gelegd.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:33 schreef mane het volgende:
Nee, het is: hmmz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |