krijg je als je zoveel zuipt, je hebt geen hersen cellen meerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:42 schreef Bron het volgende:
Ik was dit topic alweer vergeten
ikquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:16 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Heerlijk politiek correct gesproken![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:50 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Heb je eindelijk door waar dit topique over gaat.. huilie!![]()
Kan ik een daverend applause krijgen voor deze jongen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:54 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
prijsafspraken... het staat immers in de op..
maar dan mag ik het welvinden
![]()
Of bij het benzinestation van die zogenaamde aanbiedingen 2 voor 2.95quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
op het station bij de kiosk 2.60
valt tegen he? dat ik prima kan lezenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:00 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Kan ik een daverend applause krijgen voor deze jongen?![]()
Maar die werkt niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:13 schreef Miss_kausalaya het volgende:
koop uberhaupt dan geen reddbull, die andere shit van 30 cent is ook wel te drinken opzich, stuk goedkoper ook
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:17 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
valt tegen he? dat ik prima kan lezen![]()
ongelovelijke sukkel ben je![]()
Beter dan ¤4,40 voor 1 beker Go Fast op feestjes.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
2.60 voor 1 blikje he, ff dat het duidelijk is
Dooddoener..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:29 schreef Vork het volgende:
De samenstelling van Red Bull en al die goedkopere varianten is wat werkzame stoffen betreft zo goed als gelijk. Alleen het smaakje, de naam, de vormgeving en het imago verschillen. Als je dan toch Red Bull drinkt voor de functie dan is dat nogal een verschil in prijs voor al die dingen die factoren uiteindelijk niet echt drinkt. En ja toch verkoopt het. Driewerf hoera voor de Red Bull marketing, want die werkt.
Golden power ¤0.29..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:36 schreef arnold-d het volgende:
redbull word steeds duurder ja,.. zag het pas ook bij de AH..![]()
neem dan goedkope namaakzooi, kost maar 30ct ofzo?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |