Ik heb er geen verstand van, maar jij wordt niet ge- en verkocht door werknemers. Zou een fijne boel worden als voetballers zomaar eenzijdig naar Madrid konden wandelenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Misschien een hele domme vraag he... maar waarom is een contract van een voetballer anders dan van iedere andere normale werkende mens? Als ik over wil stappen dien ik gewoon mijn ontslag in en ga ik de volgende maand bij iemand anders werken... waarom is dat in de voetballerij eigenlijk niet mogelijk
Niks, maar wie heeft ooit verzonnen dat je voor voetballers moet gaan betalen... als je er over nadenkt is het eigenlijk maar een rare gang van zaken. het zijn in principe gewoon werknemersquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:07 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat heeft jouw werkgever voor je betaald toen je bij hem kwam werken?
Je betaalt alleen als een speler nog onder contract staat. In dat geval is een speler eigenlijk gewoon eigendom van de club. Het is wel een unieke positie voor een werknemer ja. Het is een soort afkopen van het contract, maar dan met af en toe nogal aparte bedragen (Babel)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Niks, maar wie heeft ooit verzonnen dat je voor voetballers moet gaan betalen... als je er over nadenkt is het eigenlijk maar een rare gang van zaken. het zijn in principe gewoon werknemers
Nee maar ik bedoel op basis waarvan worden die transfersommen eigenlijk uberhaupt betaald... Sport is volgens mij de enige beroepsgroep waar je een vergoeding moet betalen om iemand in dienst te nemenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:12 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Je hoeft niet te betalen, maar dan spelen de goeie voetballers ook niet bij jou.
Ik begrijp jequote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Nee maar ik bedoel op basis waarvan worden die transfersommen eigenlijk uberhaupt betaald... het is volgens mij de enige beroepsgroep waar je een vergoeding moet betalen om iemand in dienst te nemen
Wezenlijk verschilquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:18 schreef BobbyHill het volgende:
Maar Ajax heeft dus een speler op het oog die volgens Henk Ten Cate beter is dan Musampa, waarvan de kans dat hij komt zo groot is dat ze andere spelers nee verkopen.
Wie o wie?
Die Hans Nijland begint me een beetje op mijn zenuwen te werken, met zijn gebral en stemmingmakerij...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:37 schreef S-Two het volgende:
Heb vanavond het sportjournaal gezien van kwart voor 7 en volgens mij zei Hans Nijland daarin dat Ajax met Suarez heeft gesproken, en dat hij daarop weer een arbitragezaak ging starten. Weet niet of dat klopt, maar dat zou wel slecht zijn.
lijkt Scheringa wel.....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Hans Nijland begint me een beetje op mijn zenuwen te werken, met zijn gebral en stemmingmakerij...
Colins Johnquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:56 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Oja, dan kan het ook de broer van Colin zijn
Onder de gordel..quote:
Er is geen woord aan gelogen.quote:
Ik mag niet hopen dat ze met Mandy vd Meijde komen..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:18 schreef BobbyHill het volgende:
Maar Ajax heeft dus een speler op het oog die beter is dan Musampa, waarvan de kans dat hij komt zo groot is dat ze andere spelers nee verkopen.
Wie o wie?
De subtop moet blij zijn dat ze uberhaupt met Ajax mogen onderhandelenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:33 schreef BobbyHill het volgende:
Wat een dubbele standaard. Als Ajax z'n belangrijkste speler niet wil verkopen aan Valencia is er gejuich alom, maar als de voorzitter van Groningen z'n belangrijkste speler niet wil laten vertrekken naar Ajax is hij opeens arrogant, irritant en popie jopie. En dan te bedenken dat het in zijn geval om een vuile arbitragezaak gaat.
De subtop is geen liefdadigheidsinstelling voor Ajax ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |