quote:
alles is er inderdaad op beter geworden sinds hij weg isquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:13 schreef RuttieQ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK HOU VAN HANGMOSLIMS!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Teminste, die dan....
Nou, banwaardig zeg!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:59 schreef katerwater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik voel een bannetje aankomen
toedeloe![]()
Je hebt het over moslims nuquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:53 schreef Florien het volgende:
niet om het een of ander... maar volgens mij doen alle hangjongeren zoeits.. rondhangen en mokkels achterna gaan? dat zijn neit enkel alleen maar moslims als je het mij vraagt!
miss vallen moslims jou gewoon meer op, maar ik weet zeker dat iedereen zo doet!![]()
gare vrienden heb jijquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:55 schreef unkki het volgende:
Sinds ik ben overgegaan op de Bob moet ik ook alcoholloze "drankjes" drinken...
hoe triest ben je dan!?quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:34 schreef TeenWolf het volgende:
1 van mijn vrienden waarmee ik vroeger altijd goed kon opschieten is sinds 2 jaar moslim, hij kwam laatst met ons meestappen, ging hij aan de cola
! omfg
quote:en meestal staat er een auto geparkeert met van die Moslim-electro-techno die veel de luid afspeeld "hijeeee mgalaaa hyeeee", Jezus is word er ziek van
Waarschijnlijk net zo triest als wanneer je bier gaat drinken omdat je vrienden je anders uitlachen.quote:
Ik had het over moslim WORDEN. Niet over het bier, kneus!quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:50 schreef Igen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net zo triest als wanneer je bier gaat drinken omdat je vrienden je anders uitlachen.
Wolla!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:51 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dus jij hebt wel een probleem, blijkbaar.
Alleen je bent te schijterig om aan hun zelf te vragen of ze ook bij die shops naar binnen gaan, dus dan doe je het maar op fok.
Pisvlek .
Kan je dan ook bier worden?quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik had het over moslim WORDEN. Niet over het bier, kneus!
Nou, probleem is dat ik de eerste ben met een rijbewijs. Dat krijg je als je in één keer slaagt met 19 lessen. Zeker in deze zéér drukke periode...quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:58 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
gare vrienden heb jijdat BOB zijn moet je afwisselen, om de beurt.
Leg uit, wel heel wazig verhaalquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:34 schreef TeenWolf het volgende:
1 van mijn vrienden waarmee ik vroeger altijd goed kon opschieten is sinds 2 jaar moslim, hij kwam laatst met ons meestappen, ging hij aan de cola
! omfg
Dat lijkt wel een rap man! Zet op cd en verdien er geld mee!quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:51 schreef NelisH2007 het volgende:
Ze lopen met 10 man, ze doen stoer
Trappen mensen in elkaar
Zijn asociaal, misbruiken onze blondjes
Dumpen die zelfde half verkrachte/300x geneukte/ uitgelubberde blondjes weer
Trouwen met een moslima
Maken weer 10 kinderen
Vangen veel belastinggeld
Kinderen worden op straat gesgopt
Probleem weer groter
EtcEtcEtc
Forum Opties | |
---|---|