Nooit gezien, zie ze wel altijd bij de "belwinkel" bij het station staan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:39 schreef Noorseviking het volgende:
Hier in Bergen op Zoom is het ook niet te doen .
Hangen ze rond bij de coolcat![]()
Heeft het opgewogen tegen de uiteindelijke kostenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:43 schreef LekkerWijf het volgende:
Ik heb langs zo'n internetcafe gewoond![]()
Kut moslims die hun fiets tegen mijn raam aanzetten.
Op een gegeven moment gooide ik ieder fiets om die tegen mijn raam aan stond. Heeft me meer dan 7 auto spiegels gekost.![]()
Langs? In een doos die je telkens een stukje verplaatste ofzo?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:43 schreef LekkerWijf het volgende:
Ik heb langs zo'n internetcafe gewoond![]()
Kut moslims die hun fiets tegen mijn raam aanzetten.
Op een gegeven moment gooide ik ieder fiets om die tegen mijn raam aan stond. Heeft me meer dan 7 auto spiegels gekost.![]()
Ooit een raam in een doos gezien.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:45 schreef niekth het volgende:
[..]
Langs? In een doos die je telkens een stukje verplaatste ofzo?
Nee, maar het feit dat je langs de internetshop woonde geeft aan dat een van beide woningen telkens werd verplaatst. Een doos leek me wel net zo makkelijk in dat gevalquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:48 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Ooit een raam in een doos gezien.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:48 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Ooit een raam in een doos gezien.
Dat is Brabants man.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:50 schreef niekth het volgende:
[..]
Nee, maar het feit dat je langs de internetshop woonde geeft aan dat een van beide woningen telkens werd verplaatst. Een doos leek me wel net zo makkelijk in dat geval
ga toch krassenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:53 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Dat is Brabants man.![]()
Als ik jou ervan langs geef, mis ik je dus net wil je zeggen.![]()
Het geeft in ieder geval een beweging aanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:53 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Dat is Brabants man.![]()
Als ik jou ervan langs geef, mis ik je dus net wil je zeggen.![]()
90% van de Marokkanen in Nederland is niet van arabische afkomst.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:07 schreef AgitoM het volgende:
Dus arabieren die vervelend staan te doen en rondhangen worden "Hangmoslims" genoemt. Gezien het feit dat het hier waarschijnlijk om arabieren gaat, zullen ze betreffende personen waarschijnlijk ook wel Moslim zijn, maar eigen slaat het nergens op om naar ze te verwijzen als Moslims,
Hangen ze voor die winkels rond vanwege hun geloof? Staan ze allemaal in traditionele islamitische kledij? Roepen ze als ze een meisje aanspreken: "In de naam van Allah, de barmhachtige, geef me jouw telefoonnummer?". Zo nee, dan heeft hun geloof geen zak te maken met hun gedrag, en klaag je over asociale jongen van (waarschijnlijk) arabische afkomst. Niet over moslims.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |