Merde! Ta queule...cocu!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:25 schreef Autoreply het volgende:
Iemand die hier Frans spreekt? Ik ga begin september met een paar Fransen Delluft onveilig maken, maar gezelschap is welkom![]()
Gat-ver-dammequote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:32 schreef warrel het volgende:
Hmm, ik denk dat ik misschien morgen eventjes kom. Wel nadat ik m'n vissen heb verschoont, want ik ben nu wel heel moe.. Na de wiekse roseetjes en nepbaileys, hihihihi
En het weekend zijn we er niet!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Morgen kan niet, dan liggen we te tukken
OMG, je gaat echt naar die Turkententquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:35 schreef m-kay het volgende:
[..]
En het weekend zijn we er niet!.
Zaterdag naar Don Diablo!.
Mja, voor die 10 euro wil ik weleens kijken of het echt zo erg is. Zo ja, dan is er gelukkig nog goeie muziek (hoop ik).quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OMG, je gaat echt naar die Turkentent
Non, pas du tout. Le niveau minimal c'est comprendre le conversation, mais fluent etait mieux; jusque une comprends une petit peu de anglais est meme ca est minimal. En fait deux comprends Allemand moins ou plus, donc ca peut marcher aussi, mais francais est mieux sur...quote:
Ok, begrijpelijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:40 schreef m-kay het volgende:
[..]
Mja, voor die 10 euro wil ik weleens kijken of het echt zo erg is. Zo ja, dan is er gelukkig nog goeie muziek (hoop ik).
Há ik heb je wel door, dat komt letterlijk uit "Hoe en wat in het Frans"quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:41 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Non, pas du tout. Le niveau minimal c'est comprendre le conversation, mais fluent etait mieux; jusque une comprends une petit peu de anglais est meme ca est minimal. En fait deux comprends Allemand moins ou plus, donc ca peut marcher aussi, mais francais est mieux sur...
Enfin, le gens qui veut sont pas trop mal, normallement il y a trois fille est deux gens (Est jusque une occupe; à moi)
Slaapsequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:48 schreef warrel het volgende:
iBookje en ik zijn moe, en we gaan lekker slapen![]()
Slaap zacht Delfterdjes
Godver, moet die muziek weer zachterquote:
Voor wat ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:09 schreef SeaOfLove het volgende:
Pffft hebben er al een hele dag opzitten. Moesten vanochtend met Milou naar het ziekenhuis in Den Haag.
Ah ok, gelukkig maarquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Voor een controle, niks ernstigs dus![]()
Nope helaas nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah ok, gelukkig maarMaar dan moet je helemaal naar Den Haag ? Kan niet gewoon in Delft ?
Jeetje, jullie komen nog eens ergensquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nope helaas niet![]()
Hier in Delft heeft ze de kinderarts en cardioloog.
In Den Haag ging ze naar het downsyndroomteam, ook heeft ze daar haar KNO-arts en de tandarts.
In Voorburg de oogarts.
En Beverwijk gaat ze heen voor controle van de huidtransplantatie's.
In Zoetermeer gaat ze naar de fysio.
Logopedie heeft ze sinds 2 jaar op school.
Het is een behoorlijke lijst iddquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jeetje, jullie komen nog eens ergens![]()
Idd, anders moet je helemaal het hele land doorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Het is een behoorlijke lijst idd![]()
En kun je nagaan dat Milou dus een gezond kind met downsyndroom is![]()
Yepz...wat dat betreft mogen we in onze handjes knijpen met Milou en haar gezondheid. Op een hartafwijking en een lui oog na is ze kerngezond.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, anders moet je helemaal het hele land door
Gaat die gezondheid (snel) minder worden in de loop van de jaren, of hoeft dat niet ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Yepz...wat dat betreft mogen we in onze handjes knijpen met Milou en haar gezondheid. Op een hartafwijking en een lui oog na is ze kerngezond.
Niet heel erg snel. Maar mensen met Downsyndroom worden wel sneller ouder en krijgen last van allerhande zaken die je vooral bij ouderen ziet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gaat die gezondheid (snel) minder worden in de loop van de jaren, of hoeft dat niet ?
Mmh ok, dat is dus nog best redelijk jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Niet heel erg snel. Maar mensen met Downsyndroom worden wel sneller ouder en krijgen last van allerhande zaken die je vooral bij ouderen ziet.
Haar levensverwachting zal een jaar of 50 zijn. Ligt ook erg aan haar hartje, waar ze een operatie voor zal moeten ondergaan. Dat kan over een jaar zijn maar ook over 10 of 20 jaar pas.
Whaha, die dude is owndquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:59 schreef Netsplitter het volgende:
Wie is z'n auto kwijt??
[afbeelding]
Is die nicccce ?quote:
Ok, bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:58 schreef Netsplitter het volgende:
Vind van wel.
Behalve die hollandse schotel, die vind ik niet te vreten.
Er zijn dus meerdere varianten.
Tjoh, het houdt maar niet op hequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:25 schreef SeaOfLove het volgende:
Woeiii...ben weer aan het kleppen met mijn hyves-vriendje![]()
buenoquote:
Haha, er is er eentje verliefdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
bueno
ik zat mijn pa te vertellen over jou
MissBaggerBeeb zegt:
joh wat heb je dan verteld?
R U picking up? A message's coming through! zegt:
over hoe je mij toevallig vond
en dat ik dat wel erg leuk vind
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ben iig erg gecharmeerd van hemBen nniet zo snel verliefd, Dagwaarde was de derde in 12 jaar tijd
![]()
Hoe vond hij je dan? Verstopt achter de aardappeltjes?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
bueno
ik zat mijn pa te vertellen over jou
MissBaggerBeeb zegt:
joh wat heb je dan verteld?
over hoe je mij toevallig vond
en dat ik dat wel erg leuk vind
![]()
Forum Opties | |
---|---|