Niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:02 schreef Magistic het volgende:
misschien ben je gewoon een vervelend wijf
Ik ben vrij.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:08 schreef Ryoga het volgende:
misschien was het wel je baas om je te controleren
Of het was z'n eerste dag en hij durfde niet van zijn belschema af te wijkenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:08 schreef Ryoga het volgende:
misschien was het wel je baas om je te controleren
Jij hebt zeker bier met zweetlucht op zo aan je reactie te zien.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:04 schreef Pavement het volgende:
Je bent gewoon een lelijk kudt wijf, wat graag een jongentje had willen zijn.
Ontopic, je topic zuigt.
Ach dat heb ik ook zovaak hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:11 schreef Meneer-Goud het volgende:
Je hebt de baard nog niet in de keel, ik werd al op m'n 13e voor m'n vader aangezien (gehoord)![]()
Ze zijn gewoon bang dat je gaat pratenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:47 schreef no1uknow het volgende:
Ik hoef al lekker niet eens meer m'n ID te laten zien als ik bier koop
Vind het erger als ze me aanspreken met meneer, dan als ze me om legitimatie vragen. Snap ook niet dat mensen daar zo kwaad om kunnen worden als het gevraagd wordtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:50 schreef Sapstengel het volgende:
Vond ik nooit zo erg als ze me aanspraken met meneer. Ik vind het erger dat ik om legitimatie word gevraagd als ik bier wil halen, terwijl ik 21 ben.
Je bent nog een snotneus, niks geen man. Kom op, je bent 17, vast net de baard in de keel, en je stem zal af en toe nog wel omhoog 'vliegen'.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:49 schreef no1uknow het volgende:
Het gaat er hier om dat hij me mevrouw noemde terwijl ik een man ben, hé!
De rest nog wel dus ssssssstttt!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:57 schreef no1uknow het volgende:
Dat laatste heb ik geen last (meer) van
Ja ik ben 17 en heb 'net' baard in me keel?!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:08 schreef niekth het volgende:
[..]
De rest nog wel dus ssssssstttt!
Oh, is het al zo laat? *hint!*
Nee, ze zijn op vakantie dus je kan nu ook wel gaan slapen © Mijn oudersquote:
Groot gelijk hoor op dit tijdstip.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:50 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik raak in de war van die A's en B's.
Ik was compleet van slag en volgens mij gedrogeerd op dat moment. Ik ben bang dat de combinatie bier en oksel zeer gevaarlijk is.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij hebt zeker bier met zweetlucht op zo aan je reactie te zien.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:00 schreef no1uknow het volgende:
Belde er net zo'n knaapje van de KPN.
Ik zelf ben 17, ik neem op, en had het volgende gesprek:
(Ik ben A, KPN medewerker is B)
A: "Hallo met Sander"
B: gerommel klinkt en opeens een stem "Goededag mevrouw met .. van KPN"
"Jullie hebben een vaste lijn bij KPN"
A: "Ja"
B: "Nu kunt u bij ons internet, bellen... -hoop blabla over van alles en nogwat- alles in één, één provider.. .. "
A: "Dat zou best kunnen ja"
B: "En dat voor 35 euro per maand" *bedenkt zich hier (waarschijnlijk) dat ik een man ben, dus half versprekend/lachend/nietwetendwattedoen*
A: "zozo"
B: "Klinkt wel erg goedkoop, niet?"
A: "Achja, bekijk het zo, er is altijd wel wat goedkopers" *schiet in de lach, net niet hard genoeg voor B om het te horen*
B: "Ja dat is zo" *half lachend* *A hardop lachend*
B: "Nou, mocht u er nog is over nadenken, en er op terug willen komen kunt u ons bereiken"
A: "Oke"
B: *proestend* "Nog een prettige dag verder!"
A: "Insgelijks!"
Echt een mooi gesprek en die gast wist echt niet hoe 'ie moest reageren op mijn antwoorden
Klacht: Hij noemde mij mevrouw![]()
![]()
Ja ik ben een man, Nee ik heb geen vrouwenstem/hoge stem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |