daarom ben je nu ook een "internetbierdrinkheld"quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:34 schreef Het_Biertje het volgende:
zulks een boel losers, mensen die ruim 25 jaar van hun jonge levenjaren ergens in een muf gebouw boeken zitten te bestuderen. puh!
Ik heb alles van mijn ouders geleerd![]()
Opleiding PUH![]()
wathijzeiquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:36 schreef Flashwin het volgende:
[..]
daarom ben je nu ook een "internetbierdrinkheld"!
Ik zou wat aardiger doen tegen de mensen die je uitkering financieren...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:34 schreef Het_Biertje het volgende:
zulks een boel losers, mensen die ruim 25 jaar van hun jonge levenjaren ergens in een muf gebouw boeken zitten te bestuderen. puh!
Opleiding PUH![]()
Precies. Luie niksnut, die TSquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:39 schreef freud het volgende:
[..]
Ik zou wat aardiger doen tegen de mensen die je uitkering financieren...
en jij maar happen op de happers..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:51 schreef Pavement het volgende:
En iedereen maar happen
Leuk baantje heb jij, vast iets in een duistere sectorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:55 schreef max2slow het volgende:
als die ''losers'' na hun studie gaan werken verdienen ze per maand
net zoveel als jij in 2 jaar....wie is nou de loser???![]()
Slimme pa heb jij.quote:Studierichting HBO BI
Hap hap hap hek, en je lult uit je nek.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en jij maar happen op de happers..
als niemand zou happen, dan zou heel Fok! niet bestaan
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:36 schreef Flashwin het volgende:
[..]
daarom ben je nu ook een "internetbierdrinkheld"!
ga eens snel mijn kont schoonlikken waarmee ik net op je hoofd heb geschetenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:18 schreef Het_Biertje het volgende:
is het alweer de eerste van de maand?
nee niet echt, dat denk ik eerder bij Het_Biertjequote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:00 schreef Arid het volgende:
[..]
Leuk baantje heb jij, vast iets in een duistere sector![]()
aaawwwquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:34 schreef Het_Biertje het volgende:
Opleiding PUH![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |