Ik ben 'em juist overal al tegengekomen. Rode vinyl singles en CD-singles in de pocketquote:Op woensdag 28 november 2007 14:39 schreef KneiterS het volgende:
Morgen! Ben benieuwd of het een speciaal concert wordt.
Heeft iemand "Racing Rats" al gevonden? Ik ben overal geweest, maar nergens hebben ze hem. Ben vooral benieuwd naar die B-Side. Kan hem ook nergens downloaden.
wtf, Matthew speelde al gitaar?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:52 schreef Goover het volgende:
[..]
wtf? Wannabe Dominic from muse ? (Die al een een spidermanpak droeg)
Wat je nu zegt slaat nergens op. Dominic is de drummer van Muse en droeg een Spidermanpak bij het concert in Antwerpen (en waarschijnlijk ook wel Den Bosch en andere steden). Ach, origineel was het niet. Zal vast een weddenschap geweest zijn ofzo.quote:
Wat ik probeer te zeggen is dat Dominic ook vast niet de eerste is geweest om met een kostuum het podium op te gaan...quote:Op woensdag 12 december 2007 23:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat je nu zegt slaat nergens op. Dominic is de drummer van Muse en droeg een Spidermanpak bij het concert in Antwerpen (en waarschijnlijk ook wel Den Bosch en andere steden). Ach, origineel was het niet. Zal vast een weddenschap geweest zijn ofzo.
Is ergens de complete lijst te zien?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:53 schreef Aisumasen het volgende:
VPRO's Song Van Het Jaar 2007: Editors - Smokers Outside The Hospital Doors
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |