abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 november 2007 @ 21:20:28 #201
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_54904517
Veel plezier alvast morgen allen!
Love will be my strongest weapon
pi_54905184
Altijd weer tricky om met de trein te gaan. Laatste trein naar Breda gaat om 22:50, en er is nog een mogelijkheid om 23:50. Dan moet je eerst naar Laan van NOI en dan kun je naar Breda. Nooit een echt relaxed gevoel, maar goed, we gokken erop. Ben benieuwd naar het Paard! Ben er nog nooit geweest, kijken of het uitnodigt voor herhaling! Ik heb er in ieder geval erg veel zin in!
pi_54907082
Paard:
pi_54907933
quote:
Op woensdag 28 november 2007 14:39 schreef KneiterS het volgende:
Morgen! Ben benieuwd of het een speciaal concert wordt.

Heeft iemand "Racing Rats" al gevonden? Ik ben overal geweest, maar nergens hebben ze hem. Ben vooral benieuwd naar die B-Side. Kan hem ook nergens downloaden .
Ik ben 'em juist overal al tegengekomen. Rode vinyl singles en CD-singles in de pocket . Maar welke versie bedoel je precies? Er zijn er namelijk 8 !

• Kartonnen CD-single met daarop de radio-edit van 'The Racing Rats' en nieuw nummer 'Banging Heads'.
  • 7 inch met daarop een thuis-demo van 'The Racing Rats' en Japanse bonus-track 'A Thousand Pieces'
  • Genummerde gelimiteerde 7 inch op rood vinyl met een live-versie van 'The Racing Rats' en een oefenruimte-demo van 'Smokers'.
  • 7 inch, gelimiteerd tot 1000 stuks, met daarop thuis-demo's van 'Espace The Nest' en 'When Anger Shows'. Deze is alleen te verkrijgen als je alles in één koopt op de officiële Editors-website.
  • Promo-single voor radio-DJ's, met de instrumentale versie van 'The Racing Rats'. Niet te koop, natuurlijk.
  • Dutch-only release deel 1 met daarop: De radio-edit van 'The Racing Rats', en 3 nummers live opgenomen op Lowlands 2007, namelijk: 'When Angers Shows', 'Lights' en 'Smokers'.
  • Dutch-only release deel 2 met daarop: 4 nummers live opgenomen op Lowlands 2007, namelijk: 'The Weight Of The World', 'Fingers In The Factories' en 'An End Has A Start'.
  • Dutch-only release deel 3 met daarop: De videoclips van 'The Racing Rats' en 'An End Has A Start' en de Lowlands-VPRO-sessie van 'Smokers'. Deel 2 en 3 kunnen worden toegevoegd in het doosje van deel 1.

• pi_54908504
    quote:
    Op woensdag 28 november 2007 22:34 schreef KneiterS het volgende:
    Paard:
    [ afbeelding ]
    Leuk zaaltje. Is de foto genomen tegen het podium aan?
    Of is het even groot als paradiso enzo?
    pi_54912023
    Woohooo, vanavond! Zin in

Paard is niet groot. In de Grote Zaal passen zo'n 1.100 mensen. Beetje Paradiso formaat dus (al passen er volgens mij wel meer in de Grote Zaal van Paradiso, maar dat weet ik niet zeker).
    Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
    Last.fm | Flickr
    pi_54937112
    Wow... wat een geweldig optreden! Had dit echt voor geen goud willen missen!

Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
    Last.fm | Flickr
    pi_54942009
    Echt véél beter dan in 013, wat een fantástisch optreden! Helaas moesten wij al tijdig weg, om de laatste trein te halen. Het laatste nummer was een cover van REM (nummer weet ik niet). Speelden ze nog lang door, daarna?
    pi_54943216
    Wat een geweldig optreden Inderdaad veel beter dan 013! Volgens mij speelden ze daarna alleen nog Fingers in the Factories. Naast die REM cover waren er nog wel een paar andere nummers die ik nog nooit gehoord had
    Geweldig ook dat die bassist bij het toegift een Batman pakje aan had en de drummer en Robin pak Vast en zeker een weddenschap verloren ofzoiets.
    pi_54943640
    Orange Crush is het R.E.M. nummer, hebben ze ook al eens op een B-kantje gezet meen ik.
    Just because you're paranoid,
    Don't mean they're not after you
    pi_54943666
    Het merendeel van de mensen leek het nummer van REM niet te kennen. Volgens mij hadden ze het zelfs kunnen verkopen als hun eigen nieuwe single... iets met historisch besef en gevoel voor muziek denk ik dan.

Verder een erg gaaf optreden met veel gevoel, toneelspel en emotie van de zanger. Ik heb me goed vermaakt. De zaal is prettig en heeft een mooi geluid. Al blijft het publiek met polo's erg vervelend. De eerste nummers leende zich net zo goed (totaal niet dus) voor een moshpit als de latere. Wat 6 bier wel niet kan doen met 3fm-publiek op hun hormonenbom-leeftijd. *zucht* ik word wellicht oud ofzo.

Voor het Paard nog de volgende tip: Volgende keer de jassen wel op een bepaalde volgorde weghangen, dat scheelt tijd
    pi_54943958
    Ja, het was echt studentikoos publiek . Mannen van een jaartje of 29, 30 die er zeer studentikoos bijlopen en brallen. Ach, ik vond het juist wel prettig dat het aan het eind even goed los ging, ik vind namelijk dat de muziek er zich wél voor leent.

Overigens vond ik de lichten in het Paard zéér fel. Als ze even het publiek inschenen deed het pijn aan m'n ogen. Bij The Boxer Rebellion was dat helemaal erg, bij Editors iets minder .
      vrijdag 30 november 2007 @ 14:04:57 #214
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_54945523
    What about the setlist? Ze zouden toch een hele speciale set spelen...?
    pi_54945562
    Ik denk dat ze 2 nummers afweken van 013. Ze speelden een REM-cover en een ander eigen nummer nu, die ze in 013 niet speelden. Heel speciaal en aangepast, echt niet... Persoonlijk vond ik dat niet zo erg, maar ze kondigden het wél zo aan idd .
    pi_54949476
    Het was geweldig!!

Lekker in de pit staan springen op super muziek!!

Mooie zaal trouwens Paard van Troje!
    pi_54951900
    Super optreden!
    Heb alleen Spiders gemist
      vrijdag 30 november 2007 @ 19:09:24 #218
    140267 Thealexfiles
    Completely Useless
    pi_54952341
    Orange Crush niet kennen
    foei
    It takes a red headed woman
    To get a dirty job done
    pi_55220937
    quote:
    Op vrijdag 30 november 2007 12:44 schreef Stofje het volgende:
    [ afbeelding ]

.
    wtf? Wannabe Dominic from muse ? (Die al een een spidermanpak droeg)
    pi_55233275
    VPRO's Song Van Het Jaar 2007: Editors - Smokers Outside The Hospital Doors
    pi_55233302
    quote:
    Op woensdag 12 december 2007 16:52 schreef Goover het volgende:

[..]

wtf? Wannabe Dominic from muse ? (Die al een een spidermanpak droeg)
    wtf, Matthew speelde al gitaar?
    pi_55233432
    quote:
    Op woensdag 12 december 2007 23:54 schreef Leonos het volgende:

[..]

wtf, Matthew speelde al gitaar?
    Wat je nu zegt slaat nergens op. Dominic is de drummer van Muse en droeg een Spidermanpak bij het concert in Antwerpen (en waarschijnlijk ook wel Den Bosch en andere steden). Ach, origineel was het niet. Zal vast een weddenschap geweest zijn ofzo.
    pi_55233763
    quote:
    Op woensdag 12 december 2007 23:58 schreef Stofje het volgende:

[..]

Wat je nu zegt slaat nergens op. Dominic is de drummer van Muse en droeg een Spidermanpak bij het concert in Antwerpen (en waarschijnlijk ook wel Den Bosch en andere steden). Ach, origineel was het niet. Zal vast een weddenschap geweest zijn ofzo.
    Wat ik probeer te zeggen is dat Dominic ook vast niet de eerste is geweest om met een kostuum het podium op te gaan...
    pi_55234087
    De drummer droeg trouwens een Robin pak, zodat het Batman & Robin waren. Leuk toch .
    pi_55238346
    quote:
    Op woensdag 12 december 2007 23:53 schreef Aisumasen het volgende:
    VPRO's Song Van Het Jaar 2007: Editors - Smokers Outside The Hospital Doors
    Is ergens de complete lijst te zien?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')