abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 februari 2008 @ 21:40:42 #241
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_56591124
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 21:28 schreef Guerra het volgende:
Slechtste nummer op het album.
Zo kun je het ook uitdrukken ja, het klopt wel.
pi_56593548
Ik vind het nummer ook niet zo heel goed. Al snap ik de keuze wel. Ze willen de Snow Patrol, Keane, Coldplay, zelfs U2-kant op.
  donderdag 7 februari 2008 @ 23:29:56 #243
192683 AMDB
Visionair.
pi_56593616
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 23:26 schreef Aisumasen het volgende:
Ik vind het nummer ook niet zo heel goed. Al snap ik de keuze wel. Ze willen de Snow Patrol, Keane, Coldplay, zelfs U2-kant op.
Zo jammer, maarja, daar zit het grote geld wss
pi_56594964
Ik vind Push Your Head Towards The Air wel een mooi nummer eigenlijk, lekker integer. Als single vind ik het dan weer niet zo'n logische keuze.
pi_56595043
Ik vind Well Word Hand nog erger dan PYHTTA eigenlijk. Maar toch.
What Would Goku Do
pi_56595057
Ik heb het hele album nog niet gehoord...
pi_56614246
Ik vind veel B-kanten/EP-nummers/bonus-tracks nog beter dan de nummers op het tweede album. 'Open Up', 'An Eye For An Eye', 'Some Kind Of Spark', 'Banging Heads' en 'A Thousand Pieces' bijvoorbeeld. Zeer goede nummers. Jammer dat er op de nieuwe single geen nieuwe nummers staan.

Anyway, Tom's visie over de single-keuze:
quote:
New single is doing the rounds now.... ooohhhhh CONTROVERSIAL CHOICE EDITORS, what the hell are you doing? Well I don't know really, just thought that releasing Bones, Weight or Escape would've only pleased people who already have the record, existing fans I guess, I think Push has a chance of appealing to people who may not have listened to us much before, new people, God forbid! Anyway it'll probably sink like a stone, 4th single from the record and all, chart position really doesn't matter but we've gotta show a side of us that hasn't been released as a single before, Push does that, and let's face it it's a side to us that's been there from day one, Dust In The Sunlight was on our first ever release and it isn't a million miles away...anyway, you get it. Sexy black and white video, hope you like it.
Zoals ik zei, jammer van de ontbrekende nieuwe nummers...
quote:
NO NEW B-SIDES YOU BASTARDS....well sorry, all new material, lyrics, melodies, rhythms go towards album 3 now. The Electric Proms was one of our highlights of last year, we all think it was one of the best things we've ever done, and we also think that the vast percentage of Editors fans who don't share stuff online may want to hear some of it...if it really gets you down then don't buy it. I hate moaning, gets me down.
Ja, daar heeft-ie wel een punt.

Tom wordt binnenkort vader, trouwens.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 02:38:24 #248
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_56617205
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 23:50 schreef Aisumasen het volgende:
Ik vind veel B-kanten/EP-nummers/bonus-tracks nog beter dan de nummers op het tweede album. 'Open Up', 'An Eye For An Eye', 'Some Kind Of Spark', 'Banging Heads' en 'A Thousand Pieces' bijvoorbeeld. Zeer goede nummers. Jammer dat er op de nieuwe single geen nieuwe nummers staan.

Anyway, Tom's visie over de single-keuze:
[..]

Zoals ik zei, jammer van de ontbrekende nieuwe nummers...
[..]

Ja, daar heeft-ie wel een punt.

Tom wordt binnenkort vader, trouwens.
Je vergeet het vetste nummer; Release. Banging Heads is mijn een na favo b-side I guess.
pi_56619813
Ja, tuurlijk. Maar Release is een B-kantje/bonus-track/EP-nummer van het eerste album. Ik noemde de toffe extra nummers op de singles van het tweede album.

Maar rondom het eerste album zijn ook veel goede nummers weggestopt als B-kantje, inderdaad. Wel een stuk of 20, lijkt het.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 12:47:54 #250
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_56621136
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 11:16 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, tuurlijk. Maar Release is een B-kantje/bonus-track/EP-nummer van het eerste album. Ik noemde de toffe extra nummers op de singles van het tweede album.

Maar rondom het eerste album zijn ook veel goede nummers weggestopt als B-kantje, inderdaad. Wel een stuk of 20, lijkt het.
Ik dacht dat je een algemene vergelijking aan het maken was tussen b-sides en singles op het 2e album maar dan vind ik dus Banging Heads het tofste uit dat lijstje.
pi_57087668
De 'Push Your Head Towards The Air'-single is nu al uitverkocht. Hij is namelijk gelimiteerd tot 500 stuks, en die zijn allemaal de deur uit.

Het is sowieso best frustrerend als verzamelaar om fan te zijn van Editors, haha . Voorbeeldje; nadat ik dit overzicht postte, zijn er nog 2 of 3 andere versies van 'The Racing Rats'-single bijgekomen. Zelfs exclusief nieuwe album-promo's met exclusieve live-opnames. Er komen ook alweer veel meer verschillende versies van de huidige single bij, speciaal voor bepaalde landen. ... Da's niet leuk meer, of juist wel...

Maar nog even over de 'Push Your Head Towards The Air'-single: De live-opnames van Electric Proms klinken prachtig, en het pakket ziet er geweldig uit.
pi_57101802
Nog 10 dagen
pi_57103049
Nog 8 dagen
  zondag 2 maart 2008 @ 14:10:01 #254
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_57103693
quote:
Op zondag 2 maart 2008 12:37 schreef Apfelsaft het volgende:
Nog 10 dagen
Wohooo
pi_57112700
WOHOOOO!!! Wordt dikk!
pi_57172080
Nog 4 dagen! Naar Hof ter Lo in Antwerpen, capaciteit 1.100 man. Waarschijnlijk de laatste keer dat ik ze in zo'n klein zaaltje kan zien!
pi_57173186
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 19:46 schreef Aisumasen het volgende:
De 'Push Your Head Towards The Air'-single is nu al uitverkocht. Hij is namelijk gelimiteerd tot 500 stuks, en die zijn allemaal de deur uit.

Het is sowieso best frustrerend als verzamelaar om fan te zijn van Editors, haha . Voorbeeldje; nadat ik dit overzicht postte, zijn er nog 2 of 3 andere versies van 'The Racing Rats'-single bijgekomen. Zelfs exclusief nieuwe album-promo's met exclusieve live-opnames. Er komen ook alweer veel meer verschillende versies van de huidige single bij, speciaal voor bepaalde landen. ... Da's niet leuk meer, of juist wel...

Maar nog even over de 'Push Your Head Towards The Air'-single: De live-opnames van Electric Proms klinken prachtig, en het pakket ziet er geweldig uit.
Had jij hem zaterdag al? Hoe krijg je dat voor elkaar? Mijn pakket is nog onderweg.
pi_57173281
Ben natuurlijk van de partij in de HMH! Is er misschien nog een kans dat ze nog eens een kleinere zaal aandoen, zoals toen met die Gig in 't paard, waar ik gelukkig van de partij was!
pi_57182015
Ik ben er trouwens ook bij volgende week. Heb ze ook in het paard gezien. Hopelijk spelen ze weer wat andere b-sides of misschien nieuw materiaal. Maar volgens mij hebben ze dat niet echt momenteel...
pi_57182375
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 13:56 schreef KneiterS het volgende:

[..]

Had jij hem zaterdag al? Hoe krijg je dat voor elkaar? Mijn pakket is nog onderweg.
Vrijdag heb ik alvast de PIAS-single gekocht, da's ook de enige die ik de winkels verschijnt. Daar staan de radio edit + alle B-kanten (minus die van de 7") op. Maandagochtend ontving ik het hele pakket met de 2 andere singles en de 7".
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:43 schreef KneiterS het volgende:
Ik ben er trouwens ook bij volgende week. Heb ze ook in het paard gezien. Hopelijk spelen ze weer wat andere b-sides of misschien nieuw materiaal. Maar volgens mij hebben ze dat niet echt momenteel...
B-sides genoeg! Daar komt bij, ze spelen (vanzelfsprekend) 'Push Your Head', voor het eerst. En zelfs 'Lullaby'. Niet dat ik er bij ben. Na ze door de jaren heen een stuk of 10 keer te hebben gezien, van de kleine(re) zalen zoals Doornroosje en Tivoli tot aan Lowlands en Pinkpop en recentelijk nog de 013, sla ik dit keer over. Veel te duur, en veel te grote zaal. Baal er natuurlijk wel van dat de tijd van kleine zalen nu écht voorbij is... Maar het interview in OOR stemt me een beetje gerust .
pi_57182573
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:56 schreef Aisumasen het volgende:
Vrijdag heb ik alvast de PIAS-single gekocht, da's ook de enige die ik de winkels verschijnt. Daar staan de radio edit + alle B-kanten (minus die van de 7") op. Maandagochtend ontving ik het hele pakket met de 2 andere singles en de 7".
Mag ik vragen waar jij je spul dan besteld? Heb hem zelf geloof ik in de store van de Editors zelf besteld, maar nog niks van gehoord. Of ik heb hem van recordstore.co.uk, maar dan is het hetzelfde verhaal.
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:56 schreef Aisumasen het volgende:
B-sides genoeg! Daar komt bij, ze spelen (vanzelfsprekend) 'Push Your Head', voor het eerst. En zelfs 'Lullaby'. Niet dat ik er bij ben. Na ze door de jaren heen een stuk of 10 keer te hebben gezien, van de kleine(re) zalen zoals Doornroosje en Tivoli tot aan Lowlands en Pinkpop en recentelijk nog de 013, sla ik dit keer over. Veel te duur, en veel te grote zaal. Baal er natuurlijk wel van dat de tijd van kleine zalen nu écht voorbij is... Maar het interview in OOR stemt me een beetje gerust .
Ja de Editors zijn echt ongelofelijk. Ze kunnen zo nog 2 CD's vullen met de b-sides die ze hebben en de kwaliteit van die nummers ligt ontzettend hoog!
pi_57183009
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:04 schreef KneiterS het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar jij je spul dan besteld? Heb hem zelf geloof ik in de store van de Editors zelf besteld, maar nog niks van gehoord. Of ik heb hem van recordstore.co.uk, maar dan is het hetzelfde verhaal.
[..]
Ja hoor, dat mag! Normaal gesproken bestel ik het altijd op eBay of bestel ik het in de 'normale' winkel. Het ligt er maar aan wat goedkoper is. Scheelt nog al wat euro's namlelijk. Dit maal heb ik het via de Editors site besteld (Columbia Records UK), omdat het handig en goedkoper was.

Nu blijkt achteraf dat er maar 500 pakketjes waren, en dat die allemaal de deur uit zijn via de website. Oftewel: Je kunt de single niet in de winkel kopen. Dus dat was even een gelukje voor mij, dat ik 'em (bijna toevallig dus) via de website had besteld. Ook leuk, want nu is-ie écht gelimiteerd.

Hoe dan ook, als je nog geen 'uw bestelling is verzonden'-mailtje hebt ontvangen (weken geleden), dan is er sowieso iets mis. Iedereen die 'buiten de boot' is gevallen krijgt zijn geld terug, zo viel te lezen in een recente nieuwsbrief. Maar dat je 'em nu nog niet hebt ontvangen, hoeft niet te betekenen dat je hem daadwerkelijk niet meer krijgt. Even afwachten. Ik heb váák problemen met de post vanuit Engeland.
pi_57183681
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:21 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Ja hoor, dat mag! Normaal gesproken bestel ik het altijd op eBay of bestel ik het in de 'normale' winkel. Het ligt er maar aan wat goedkoper is. Scheelt nog al wat euro's namlelijk. Dit maal heb ik het via de Editors site besteld (Columbia Records UK), omdat het handig en goedkoper was.

Nu blijkt achteraf dat er maar 500 pakketjes waren, en dat die allemaal de deur uit zijn via de website. Oftewel: Je kunt de single niet in de winkel kopen. Dus dat was even een gelukje voor mij, dat ik 'em (bijna toevallig dus) via de website had besteld. Ook leuk, want nu is-ie écht gelimiteerd.

Hoe dan ook, als je nog geen 'uw bestelling is verzonden'-mailtje hebt ontvangen (weken geleden), dan is er sowieso iets mis. Iedereen die 'buiten de boot' is gevallen krijgt zijn geld terug, zo viel te lezen in een recente nieuwsbrief. Maar dat je 'em nu nog niet hebt ontvangen, hoeft niet te betekenen dat je hem daadwerkelijk niet meer krijgt. Even afwachten. Ik heb váák problemen met de post vanuit Engeland.
Na even me email doorgestruind te hebben kwam ik dus inderdaad de mail tegen dat die verzonden is.
pi_57183766
Haha, gelukkig maar! Is wel een uniek pakketje dus .
pi_57189237
Oh, én er zitten leuke stickers bij, speciaal voor deze uitgave.
pi_57195519
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 01:33 schreef Aisumasen het volgende:
Oh, én er zitten leuke stickers bij, speciaal voor deze uitgave.
Hij lag net in de bus . Heb zelfs nummer 25! Leuk liedje dat Lullaby. Vind die stickers niet echt bijzonder.
pi_57195723
Is Lullaby een cover van het nummer van The Cure? Zo ja:
pi_57195979
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 13:20 schreef Apfelsaft het volgende:
Is Lullaby een cover van het nummer van The Cure? Zo ja:
Jup, check dit: klik.
pi_57195996
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 13:08 schreef KneiterS het volgende:

[..]

Hij lag net in de bus . Heb zelfs nummer 25! Leuk liedje dat Lullaby. Vind die stickers niet echt bijzonder.
Damn! Ik heb 150 ofzo. Naja, iets als 150 op 500 is alsnog best goed voor elkaar .
pi_57224477
Jammer dat ze in grotere zalen gaan spelen! Het enige voordeel van de HMH ten opzichte van de kleinere zalen is dat ik nu langs Schiphol reis! En dan een lekkere starbucks white mocca kan nemen !
pi_57225494
Editors, awsum!
Lowlands 2007 waren ze alvast great!
Alleen die vent, doet altijd heel raar met z'n armen bewegen, best wel lachwekkend.
Maar zijn stem, kippevel.
zijn songs, prachtig!
  vrijdag 7 maart 2008 @ 18:47:52 #273
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_57226879
Fuck, ik kan niet wachten man
pi_57233200
Yeah het wordt prachtig!
pi_57239594
Nog 2 nachtjes
pi_57242511
Maandag in Gent. En heerlijk kleine zaal!
pi_57246810
Morgen in Antwerpen, idem dito!!!
pi_57256184
Voor de mensen die het gelimiteerde singlepakket voor 'Push Your Head' nooit ontvangen hebben:
quote:
Columbia Records store would like to apologise to those people left disappointed by having their order accepted for ‘Push Your Head’ by the Store, but had it returned on the single’s release because of limited stocks. We are currently exploring all options as to what can be done about this. We will post further information as soon as possible and hope this will be early next week.
pi_57259074
Nog 1 nacht
pi_57276569
Ik nog 3 nachten.
pi_57276598
In Antwerpen was het vanavond erg goed. Maar heel stiekem had ik er toch iets meer van verwacht.
pi_57276620
Mag ik vragen waarom dat zo was?
  maandag 10 maart 2008 @ 01:49:26 #283
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_57276774
Nog verrassingen qua setlist?
pi_57276789
Concert in Paradiso was zo perfect/geweldig vorig jaar. Het kon eigenlijk niet beter. Nu hadden ze af en toe pech en het Belgische publiek was een beetje tam. Normaal zijn ze juist altijd zo enthousiast. Maar het was gewoon een prima concert verder hoor.

Weinig verassingen overigens qua setlist in vergelijking met de concerten van vorig jaar. Ze hebben natuurlijk wel het e.e.a vernieuwd/veranderd en dat vond ik best oke.
pi_57276793
Dat is een beetje een spoiler voor de mensen die deze week nog naar een optreden gaan... Ok, compromis
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57276813
quote:
Op maandag 10 maart 2008 01:52 schreef Aisumasen het volgende:
Dat is een beetje een spoiler voor de mensen die deze week nog naar een optreden gaan... Ok, compromis
Hehe, nu verklap je het.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57276817
quote:
Op maandag 10 maart 2008 01:51 schreef Toad het volgende:
Concert in Paradiso was zo perfect/geweldig vorig jaar. Het kon eigenlijk niet beter. Nu hadden ze af en toe pech en het Belgische publiek was een beetje tam. Normaal zijn ze juist altijd zo enthousiast. Maar het was gewoon een prima concert verder hoor.

Weinig verassingen overigens qua setlist in vergelijking met de concerten van vorig jaar. Ze hebben natuurlijk wel het e.e.a vernieuwd/veranderd en dat vond ik best oke.
Ok. Was het een grote zaal? Groot als in HMH? Ik heb ze 3 keer op een festival gezien, en nog meer keren in kleinere zalen. En ik moet zeggen dat ik het in bijvoorbeeld zo'n grote Alpha-tent net zo indrukwekkend vond als in een kleine zaal. Intimiteit is een ander verhaal. Maar de nummers lenen zich er goed voor. Vraag me dus af hoe het in de HMH overkomt. Baal nu wel weer een beetje dat ik niet naar de HMH ga.
pi_57276834
quote:
Op maandag 10 maart 2008 01:55 schreef Toad het volgende:

[..]

Hehe, nu verklap je het.
SPOILER
Staat ook als B-kant op de nieuwe single . Vind de opener verfrissend. Maar toch jammer dat nieuwe nummers altijd ten koste gaan van oude goede nummers op de set, natuurlijk.
pi_57276837
quote:
Op maandag 10 maart 2008 01:56 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Ok. Was het een grote zaal? Groot als in HMH? Ik heb ze 3 keer op een festival gezien, en nog meer keren in kleinere zalen. En ik moet zeggen dat ik het in bijvoorbeeld zo'n grote Alpha-tent net zo indrukwekkend vond als in een kleine zaal. Intimiteit is een ander verhaal. Maar de nummers lenen zich er goed voor. Vraag me dus af hoe het in de HMH overkomt. Baal nu wel weer een beetje dat ik niet naar de HMH ga.
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 13:08 schreef bloodymary het volgende:
Nog 4 dagen! Naar Hof ter Lo in Antwerpen, capaciteit 1.100 man. Waarschijnlijk de laatste keer dat ik ze in zo'n klein zaaltje kan zien!

Soort mini HMH was het eigenlijk. Beetje saai dus, geluid was wel goed. Ik vind de Vooruit in Gent een leukere zaal!

Overigens hadden wij nog een tweede voorprogramma. Ik weet niet of dat overal zo is. Ik vond zowel The Mobius Band als Red Light Company niet zoveel aan. Concertpartner vond Mobius wel goed.

http://www.myspace.com/mobiusband
http://www.myspace.com/redlightcompany

Edit:

Ja, dat is dus overal zo. Editors begonnen in Antwerpen dus pas rond 22.00 uur. En speelde tot ongeveer 23.15 uur.
pi_57276861
Ok . Beide voorprogramma's gaan mee op deze Europese tournee. Dus ook in de HMH.

Edit:

Dat dus .
pi_57276897
Maar ben het overigens met je eens dat Editors zowel goed past in de Alpha als in Paradiso.

Misschien dat het hoofdpodium op Pinkpop dit jaar tegenvalt, maar we zullen zien.
SPOILER
pi_57278362
SPOILER
En 2 voorprogramma's vind ik altijd zo vervelend. Duurt veelste lang! Zeker als ze allebei mwah zijn.
pi_57280444
Ik ben het wel met Toad eens. Ze waren erg goed, daar was niets van te zeggen, maar toch niet echt zo knallend als ik had verwacht. In november in Keulen was dat bijvoorbeeld wel het geval. Bij de laatste paar nummers kwamen ze wel echt goed op stoom, maar ik had het idee dat dat toen in Keulen het hele concert zo was. Misschien komen ze juist wat beter tot hun recht in een iets grotere zaal?
Op de terugweg autopech, 2 kilometer voor de Nederlandse grens. Opgetakeld door de Belgische wegenwacht, uiteindelijk heeft die ons thuis gebracht en waren we om 04.00 uur thuis.....
pi_57282193
Damn, dat is pech hebben....
pi_57282279
Vanavond
pi_57282390
Ik ook vanavond.
Zal wel lekker laat worden als het om 22.00 uur begint met 2 voor programma's
pi_57282431
Op de editors site staat dat het om 20:00 begint. Maar dat lijkt me niet als op het kaartje 22:00 staat en op de vooruit zaal.
pi_57291800
Editors beginnen zelf om 22.00 uur (gisteren tenminste) en spelen ongeveer tot 23.20.

Veel plezier! Maar dat lezen jullie niet meer vantevoren.
pi_57291849
quote:
Op maandag 10 maart 2008 12:33 schreef Toad het volgende:
Damn, dat is pech hebben....
Ja, temeer daar we nog geen uurtje rijden van Antwerpen vandaan wonen en nu dus 4,5 uur over de terugweg hebben gedaan. Om nog maar niet te spreken van de kosten van het repareren van een kapotte turbo. Maar we hebben gelukkig ook wel kunnen lachen tijdens het nachtelijke avontuur.
pi_57293197
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:46 schreef Aisumasen het volgende:
Haha, gelukkig maar! Is wel een uniek pakketje dus .
Dat nog steeds, maar sommige dingen gaan gewoon te ver .
pi_57298121
Ik heb wel zin om een nieuw topic aan te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')