Een bruinharig meisje met All Stars. Op Lowlands.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:20 schreef GotC het volgende:
Mij kan je herkennen aan...tsja. Ik loop naast Brian (guitarist.nl), heb donkerbruin haar, lig waarschijnlijk in een deuk en heb groen/oranje All Stars aan. Succes!
.
Daarom ook het succes erachter schatquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:30 schreef Nosh het volgende:
[..]
Een bruinharig meisje met All Stars. Op Lowlands.
Komt helemaal goed, hoor, we kijken gewoon uit naar het unieke sneeuwvlokje dat je bent..
ik kan ook vloeken als een bouwvakker hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:04 schreef Memento-Mori het volgende:
asl we voor die tijd binnen zijn en onze tent hebben kunnen fixen en anders zijn we dat ranzige blonde meisje en ene donkerharig klein lefgozerinnetje die staan te vloeken op ene camping omdat t niet lukt
guitarist.nl zal ik wel herkennenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:20 schreef GotC het volgende:
Mij kan je herkennen aan...tsja. Ik loop naast Brian (guitarist.nl), heb donkerbruin haar, lig waarschijnlijk in een deuk en heb groen/oranje All Stars aan. Succes!
.
Ik benadruk graag het voordehandliggende, hon.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Daarom ook het succes erachter schat![]()
.
En anders kijk je maar in mn fotoboek.
Dat mag. Ook onder het genot van een biertje over 47 uurquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:52 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik benadruk graag het voordehandliggende, hon.![]()
Idemquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:30 schreef rompompom het volgende:
Ik schuif een categorie naar beneden, aangezien ik pas op vrijdagochtend verschijn. In het wild..
Je staat nogsteeds in de lijst van Aanwezig.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zal aan jullie denken.
Boehoeeee.......quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:19 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Je staat nogsteeds in de lijst van Aanwezig.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:08 schreef CecilBDemented het volgende:
[afbeelding]
ik ga niet continue met dat bord omhoog staan
dus zoek mij morgen nacht even wil je
Ik ben benieuwd of je het uberhaupt mee naar binnen mag nemen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:08 schreef CecilBDemented het volgende:
[afbeelding]
ik ga niet continue met dat bord omhoog staan
dus zoek mij morgen nacht even wil je
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet dat bord gewoon aan de eerste Fok!ker die komt geven en die het op laten houden. Die geeft 'm vervolgens weer door.
De meet zal zich razendsnel over de campings verspreiden en gehouden worden door mensen die totaal geen idee hebben waar het bord voor is
"Waarom staan we hier?"
-"Ja, hier was een meet. Stond op dat bord"
"Welk bord?"
En zo krijg je hele clusters die niet weten waarom ze daar staan
Ik denk het ook wel hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:22 schreef CecilBDemented het volgende:
zal toch wel mogen? is een mascotte
Ja kweenie, heb pas 1x op een festival geslapenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel hoor
Er worden de lompste dingen meegenomen naar de campings dus een bordje moet geen probleem zijn
Ik denk dat als ik mijn Fok-topje aandoe, ik de hele dag door bier krijgquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:40 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben ik het wild te spotten. Ik zal m'n Fok! shirt een dagje aandoen. Dan mag je me bier komen geven als dank.
Precies dan worden wij modjes ook eens bedanktquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik mijn Fok-topje aandoe, ik de hele dag door bier krijg![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet dat bord gewoon aan de eerste Fok!ker die komt geven en die het op laten houden. Die geeft 'm vervolgens weer door.
De meet zal zich razendsnel over de campings verspreiden en gehouden worden door mensen die totaal geen idee hebben waar het bord voor is
"Waarom staan we hier?"
-"Ja, hier was een meet. Stond op dat bord"
"Welk bord?"
En zo krijg je hele clusters die niet weten waarom ze daar staan
Ey, nu je het zegt... die ben ik kwijtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:40 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben ik het wild te spotten. Ik zal m'n Fok! shirt een dagje aandoen. Dan mag je me bier komen geven als dank.
Oh, verdomd:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik mijn Fok-topje aandoe, ik de hele dag door bier krijg![]()
Dan krijg je waarschijnlijk geen bier.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Ey, nu je het zegt... die ben ik kwijt
Gevondenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan krijg je waarschijnlijk geen bier.![]()
Slaap lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |