Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb 'm bij Decathlon gehaald, was nu afgeprijsd voor 50,-. Ruime 2 persoons tent met bagageruimte
[afbeelding]
Het is ook veel gemakkelijker als mensen hun "ik ga mee" even bold neerzetten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:42 schreef GotC het volgende:
Ik zal nog eens een keer die lijst updaten voor een nieuw topic..
En gebeurt, weer. Het is nogal lastig om te zien wie er allemaal meegaan als je die lijst update, vandaar.
En die hoef je niet zelf op te zetten? Gewoon op de grond gooien en hij staat?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb 'm bij Decathlon gehaald, was nu afgeprijsd voor 50,-. Ruime 2 persoons tent met bagageruimte
[afbeelding]
Waar bij de ArenA verkopen ze tenten? Want ik ben daar morgen toevallig ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
* Juicyhil gaat morgen even richting de ArenA en kijken of het wat is.
Enne, waarom sta ik nog niet bij de 'komt wel'-lijst?![]()
Lees de eerste post die je quote eens; Decathlon misschien?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:20 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
En die hoef je niet zelf op te zetten? Gewoon op de grond gooien en hij staat?
[..]
Waar bij de ArenA verkopen ze tenten? Want ik ben daar morgen toevallig ook.
Ja da's stom, dat is dé openings-zin voor als ik een chickie wil versieren: Je was ook op Lowlands zie ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:58 schreef Memento-Mori het volgende:
t lijkt me gewoon vies en stinkenen het heeft een te hoog : "Oh woei kijk mij eens met mn lowlandsbandje, want ik was daaar, Oh wat benik nu stoer
" gehalte terwijl je daar met 54.999 andere mensen was dus er is niks stoer aan, en zo mooi zijn ze niet
Maar ik kom wel meeten
en al dat water wat in jou trekt bij het douchen... ranzig ben jijquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:52 schreef Memento-Mori het volgende:
das toch ook heel ranzig wat blijft er niet in die stoffen dingen zitten![]()
en dat water met douchen dat erin trekt
De mijne (Quechua 2seconds XL) is 4,9 kg, niet zwaar maar probleem is vooral dat je met 'n "hoepel" van ongeveer 'n meter doorsnede zit. Niet erg handig dragen, al zitten er wel hengsels aan waardoor je 'm op je rug kan dragen. Al lijk je dan (als je niet echt breed bent) net Maja de Bijquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:21 schreef Breuls het volgende:
Hej, die werptentjes, zijn die zwaar? Ik heb er nu eentje die, nouja niet heel zwaar, maar ook net niet comfortabel dragen is en ik ben een luie hond.
ik ben niet van stofquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:10 schreef Ruud2007 het volgende:
[..]
en al dat water wat in jou trekt bij het douchen... ranzig ben jij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |