Een bruinharig meisje met All Stars. Op Lowlands.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:20 schreef GotC het volgende:
Mij kan je herkennen aan...tsja. Ik loop naast Brian (guitarist.nl), heb donkerbruin haar, lig waarschijnlijk in een deuk en heb groen/oranje All Stars aan. Succes!
.
Daarom ook het succes erachter schatquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:30 schreef Nosh het volgende:
[..]
Een bruinharig meisje met All Stars. Op Lowlands.
Komt helemaal goed, hoor, we kijken gewoon uit naar het unieke sneeuwvlokje dat je bent..
ik kan ook vloeken als een bouwvakker hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:04 schreef Memento-Mori het volgende:
asl we voor die tijd binnen zijn en onze tent hebben kunnen fixen en anders zijn we dat ranzige blonde meisje en ene donkerharig klein lefgozerinnetje die staan te vloeken op ene camping omdat t niet lukt
guitarist.nl zal ik wel herkennenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:20 schreef GotC het volgende:
Mij kan je herkennen aan...tsja. Ik loop naast Brian (guitarist.nl), heb donkerbruin haar, lig waarschijnlijk in een deuk en heb groen/oranje All Stars aan. Succes!
.
Ik benadruk graag het voordehandliggende, hon.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Daarom ook het succes erachter schat![]()
.
En anders kijk je maar in mn fotoboek.
Dat mag. Ook onder het genot van een biertje over 47 uurquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:52 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik benadruk graag het voordehandliggende, hon.![]()
Idemquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:30 schreef rompompom het volgende:
Ik schuif een categorie naar beneden, aangezien ik pas op vrijdagochtend verschijn. In het wild..
Je staat nogsteeds in de lijst van Aanwezig.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zal aan jullie denken.
Boehoeeee.......quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:19 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Je staat nogsteeds in de lijst van Aanwezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |