leg maar wat uit waarom, wil je geen eten hebben ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:33 schreef Mauro het volgende:
Ik ben geen buitenlander en heb ook wat tegen boeren.
En nu?
ach ik zie het al, je woont in Groningen, wereldvreemd dus, laat maar.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:33 schreef Mauro het volgende:
Ik vind boeren stom en zielig en gebruik het als scheldwoord.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:34 schreef JayceWarrior het volgende:
ach ik zie het al, je woont in Groningen, wereldvreemd dus, laat maar.
Sterker nog een Oosterparkerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:34 schreef JayceWarrior het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:34 schreef JayceWarrior het volgende:
zoals ik al zei, je zit in Groningen en ik in Rotterdam, beetje meer ervaring dus.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Net zo gefundeerd als je aanname dat alle buitenlanders boeren stom vinden
hier in de jeep met een luchtbuks (twente)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:37 schreef bijdehand het volgende:
Vroeger gingen wij altijd maïs jatten bij de boer en toen liep hij ons achterna met een schop. Geweldige mensen![]()
Mijn eten komt uit de supermarkt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:33 schreef JayceWarrior het volgende:
[..]
leg maar wat uit waarom, wil je geen eten hebben ?
Rotterdamquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:38 schreef JayceWarrior het volgende:
[..]
zoals ik al zei, je zit in Groningen en ik in Rotterdam, beetje meer ervaring dus.
En hoe komt de supermarkt er aan?quote:
woarr?//? ;"0quote:
hahah..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:38 schreef JayceWarrior het volgende:
[..]
zoals ik al zei, je zit in Groningen en ik in Rotterdam, beetje meer ervaring dus.
boem dagga.. boem dagga daggaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:38 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Sterker nog een Oosterparker
Tuig van de richel![]()
Heul niet, al die immigranten zijn van adelijke kom af en zeker geen boerenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:57 schreef JayceWarrior het volgende:
oke zal het even wat beter zeggen, niet alle buitenlanders, voornamelijk turken marokkanen en negers hebben iets tegen boeren terwijl de meeste van hun soort in hun eigen landen boeren zijn.
En hoe komt die er dan weer aanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:53 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Die haalt het bij de groothandel.![]()
Dat komt dan uiteindelijk toch ook van boeren, weliswaar geen Nederlandse, maar tochquote:
Dat zijn dan de buitenlandse boeren.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat komt dan uiteindelijk toch ook van boeren, weliswaar geen Nederlandse, maar toch
Die getinten natuurlijk!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:14 schreef Houtspeer het volgende:
Met buitenlanders bedoel je?
Ja, hier ookquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:43 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
hier in de jeep met een luchtbuks (twente)
Inderdaad, dat doen surinamers ook altijdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:17 schreef Houtspeer het volgende:
Dat dacht ik al ja
TS moet trouwens niet zo generaliseren.
Wat origineelquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:20 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat doen surinamers ook altijd
En de nadelen:quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:03 schreef LaTiNo het volgende:
Ik vind Nederlandse boeren stom. Ze moeten gewoon de boeren in de derde wereld fatsoenlijke prijzen geven voor hun spullen.
1) dan hoeven we geen nederlandse boeren te subsidieren (wel eens gezien wat voor mooie huisjes ze hebben?)
2) dan hebben we tomaten en kiwi's met SMAAK
3) dan worden de mensen daar wat rijker en komen ze ons niet lastig vallen
4) er is meer grond beschikbaar voor woningbouw waardoor we geen belachelijke prijzen meer hoeven te betalen.
Kortom, die kutboeren zorgen ervoor dat we naar water smakend fruit eten in onze veels te dure woningen.
ja joh ? grappig dan dat ze daar als geen ander links stemmen, kijk maar naar Groningen en Drenthe.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:00 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb niks tegen boeren hoor.
Maar vaak is zo dat, wanneer je in zo'n boereninteeltdorp komt ( ons kent ons ) voor de 1e keer dat je meteen met de nek wordt aangekeken.
Die boeren hebben ook de grootste bek dat ze last hebben van buitenlanders, terwijl er misschien maar 4 of 5 in dat dorp wonen
Oh ja, en ik ben officieel ook een allochtoon.
Ik heb het over boerengehuchten . De inwoners van zo'n gehucht zijn niet per sé boer van beroep. Het is meer het feit dat ze zich vastklampen aan het ons-kent-ons principe en alles daar omheen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:43 schreef JayceWarrior het volgende:
[..]
ja joh ? grappig dan dat ze daar als geen ander links stemmen, kijk maar naar Groningen en Drenthe.
en nu weer dat inteelt gedoe, we weten allemaal dat inteelt 100x meer voorkomt bij turken en marokkanen.
Terecht beeld overigens.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:52 schreef Seventees het volgende:
Omdat sommige mensen denken dat boeren domme, koppige, ongemanierde types zijn. Mensen zonder tact, respect en opvoeding.
Het zijn overigens niet alleen buitenlanders die dat beeld erop nahouden.
Ik zou niet durven!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga je nu een rasechte dorpsallochtoon tegenspreken?
Ik begrijp je gevoel gewoon helemaal hequote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:52 schreef BereNDD het volgende:
[..]
hahah..
zielig persoon..
Rotterdam.. nou wees er maar trots op.. ben nog elke dag blij dat ik daar niet woon
De boeren niet... De buitenlanders moeten weg, ivm criminaliteit daalt dan, woningnood daalt, de groente en fruit worden goedkoper, etc etc.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:19 schreef LekkerWijf het volgende:
Weg met de boeren in Nederland, stop de subsidie en verbouw het in een land waar veel grond over is.
dat is 1quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:33 schreef Mauro het volgende:
Ik ben geen buitenlander en heb ook wat tegen boeren.
En nu?
010 en vooral 020 hebben daar nogal een handje van; alles wat zich buiten de "muren" van hun "heiligdom" bevindt is boers dus debiel. So much for die ge-wel-di-ge "brede kijk op de wereld" die zij claimen te hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:52 schreef Seventees het volgende:
Omdat sommige mensen denken dat boeren domme, koppige, ongemanierde types zijn. Mensen zonder tact, respect en opvoeding.
Het zijn overigens niet alleen buitenlanders die dat beeld erop nahouden.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:32 schreef JayceWarrior het volgende:
Wat hebben buitenlanders tegen boeren ?
ik heb dit altijd al hypocriet gevonden, ze vinden boer zijn stom en zielig en gebruiken het als scheldwoord terwijl de meeste mensen in hun eigen landen boeren zijn en de meeste mensen in Nederland niet boeren zijn.
dus als jullie buitenlanders gaan zeilken over boeren kijk dan maar eens naar je eigen land, of wat jullie ouders deden voordat ze hier heen kwam![]()
Als er mensen zijn die werkelijk zo'n beeld hebben over Nederland buiten de randstad, dan heb ik medelijden met ze.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:00 schreef harrypiel het volgende:
[..]
010 en vooral 020 hebben daar nogal een handje van; alles wat zich buiten de "muren" van hun "heiligdom" bevindt is boers dus debiel. So much for die ge-wel-di-ge "brede kijk op de wereld" die zij claimen te hebben.
Er zijn tekorten in de (thuis)zorg, ICT en landbouw in de rest vd EU. En dan zijn we ook meteen van al die asociale Polen afquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:49 schreef 3xfok het volgende:
[..]
En de nadelen:
-1 miljoen werklozen(boeren en instellingen die er mee te maken hebben.... misschien wel meer als je het buitenland ook meetelt)
Kwaliteit kan omhoog zodra ze geld ontvangen (eerlijke prijs) om die te verbeteren. Niet de hele derde wereld heeft slechte omstandigheden.quote:-slechte kwalitatieve producten en kleinere opbrengsten........ door warm klimaat, weinig/teveel regen, slechte drainage.
Leer ze kennen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:57 schreef JayceWarrior het volgende:
oke zal het even wat beter zeggen, niet alle buitenlanders, voornamelijk turken marokkanen en negers hebben iets tegen boeren terwijl de meeste van hun soort in hun eigen landen boeren zijn.
Hoezo daar is toch een winkel voor?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:33 schreef JayceWarrior het volgende:
[..]
leg maar wat uit waarom, wil je geen eten hebben ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |